Klagetråd

Tett nese, tett panne, spenn i tannkjøttet, forkjølelse, ubehagelig, vil sove!!!

Ligger på dassgulvet. Måtte plutselig kaste opp og nå kjennes det ut som jeg skal brenne opp innvendig og at alt av innvoller skal syktes ut alle kropsåpninger. Dævver ass

Greit. .Gubben har vondt i ryggen. Men det betyr vel ikke at jeg som er høygravid, sliter med pusten og er i dårlig form skal springe etter ungene hele dagen? Han har ligger på sofaen for andre gang idag mens jeg må springe. Er så sint at jeg vil eksplodere. Han har det jo " værre " enn meg. Jeg kan jo ikke ha det så ille. Jeg har jo ikke vondt i ryggen.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nå har jeg ligge på sofan i hele dag, er kjempe dårlig og orke ikke noe. Har ligge her å sett på sambo som har spille på dataen hele forbanna dagen!! Jeg har sagt jeg burde ha noe mat eller drikke. Han bare sier ja og fortsetter å spille. Hadde jeg ikke vært så dårlig nå hadde jeg pakka bagen å dratt hjem til foreldrene mine!
Han tok mandelene i januar, han var så dårlig. Å jeg Stella for han hele tiden og passa på at han hadde det bra, men å forvente det tilbake eller at faktisk jeg blir prioriter fremfor dataen er vist formye å forlange :(
Så skuffa!!

Nå har jeg ligge på sofan i hele dag, er kjempe dårlig og orke ikke noe. Har ligge her å sett på sambo som har spille på dataen hele forbanna dagen!! Jeg har sagt jeg burde ha noe mat eller drikke. Han bare sier ja og fortsetter å spille. Hadde jeg ikke vært så dårlig nå hadde jeg pakka bagen å dratt hjem til foreldrene mine!
Han tok mandelene i januar, han var så dårlig. Å jeg Stella for han hele tiden og passa på at han hadde det bra, men å forvente det tilbake eller at faktisk jeg blir prioriter fremfor dataen er vist formye å forlange :(
Så skuffa!!
Herregud :(
Du får prøve klartekst.

Mannen min spør hvorfor i Herrens navn du finner deg i det.. :(

Potte tett i et nesebor.
Og har smått verk i ryggen og fikk noen murringer.

God bedring til alle dere som brått ble syke/dårlige <3

Så skuffa!!
Du kan jo ikke ha det slik! :( Er det eventuelt noen andre som kan komme å hjelpe deg litt? Kanskje han tar hintet da?!

Gubben dro akkurat på elgjakt i Trøndelag, kommer hjem tirsdag om 1,5 uke. Da er jeg 37-1, så nå håper jeg lille holder seg inne i 1,5 uke.
Og håper storebror gjør alt jeg ber om med en gang....

Vaskemaskin tok kvelden i sommer, men jeg har bare brukt mamma sin i påvente av at gubben skal få bestilt service. NÅ røyk vaskemaskin også.
Så da må jeg ringe selv i morgen og bestille service og jeg HATER sånt!
Og så må jeg ta meg fri og da for å være her når de kommer, og de kommer sikkert ikke samme dagen:(

Virker som stakkars jenta mi er syk:( Aner ikke hvordan jeg skal klare av det, jeg som knapt nok klarer å stå på egne ben:(

go gutten min skulle kutte opp paprika, åsså fikk han ikke til å få av plastikken så han brukte makt å da klarte han å sende kniv spissen sikkert en hel cm inn i hånda slik at han fikk deeet vonde kuttet! :(:(:( Jeg er jo så full av hormoner/demoner at jeg fikk jo helt panikk! skremmte livet av sikkert både han og meg selv :p Lenge leve IsTid plaster :Heartred

Er så drita lei av å være tett i nesa! Sånn forkjølt tett i nesa! Hode mitt sprenges snart og jeg vil soove!!!

Får ikke sove og jeg skal tidlig opp i morgen. Kjenner meg ikke helt klar for mandag nei :p

Føler jeg har null energi i dag. Hele helgen ble brukt til å være på besøk, det tok veldig på merker jeg. Fikk heller ikke sove i natt typisk, når man faktisk trenger å sove.
Er også rimelig irritert på svigermor de tok ikke med bilsete som vi skal få av dem på lørdag, de fant den ikke. De har jo vist at jeg er gravid nå i 8 mnd :mad: Like før jeg snart går ut å kjøper meg et bilesete selv

Back
Topp