Tett nese, tett panne, spenn i tannkjøttet, forkjølelse, ubehagelig, vil sove!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, god bedring!!!Tett nese, tett panne, spenn i tannkjøttet, forkjølelse, ubehagelig, vil sove!!!
HerregudNå har jeg ligge på sofan i hele dag, er kjempe dårlig og orke ikke noe. Har ligge her å sett på sambo som har spille på dataen hele forbanna dagen!! Jeg har sagt jeg burde ha noe mat eller drikke. Han bare sier ja og fortsetter å spille. Hadde jeg ikke vært så dårlig nå hadde jeg pakka bagen å dratt hjem til foreldrene mine!
Han tok mandelene i januar, han var så dårlig. Å jeg Stella for han hele tiden og passa på at han hadde det bra, men å forvente det tilbake eller at faktisk jeg blir prioriter fremfor dataen er vist formye å forlange![]()
Så skuffa!!
Du kan jo ikke ha det slik!Nå har jeg ligge på sofan i hele dag, er kjempe dårlig og orke ikke noe. Har ligge her å sett på sambo som har spille på dataen hele forbanna dagen!! Jeg har sagt jeg burde ha noe mat eller drikke. Han bare sier ja og fortsetter å spille. Hadde jeg ikke vært så dårlig nå hadde jeg pakka bagen å dratt hjem til foreldrene mine!
Han tok mandelene i januar, han var så dårlig. Å jeg Stella for han hele tiden og passa på at han hadde det bra, men å forvente det tilbake eller at faktisk jeg blir prioriter fremfor dataen er vist formye å forlange
Så skuffa!!