Klagetråd

Jeg glemte å ta mage bilde i morrest :mad:

Drita lei av å være tett i nesa!! Vondt i kroppen og kjempe sliten!

Både jeg og mannen er såååå skuffa i dag!!!
Så nå trengte jeg klagetråen...

Det som gjenstår på badet før dagen starter var:
Koble til do
Koble til dusj
Koble til vask
Sette på riktig greie for utløp for vaskemaskin
Montere og to dusjvegger
Og montere småting (knagger ect)
Og legge ei list på 1 meter
Montere på dører på innredning
Sette inn og koble på varmvannsbreder

Og det som skal gjøres forhåpentligvis i morgen
Montere spotter
Koble på strømuttak og bryter
Bytte sikringsskap

Jeg var hjemme til ca 1030
Dem kom sent.

Og når jeg dro var doet på plass så skulle rørleggeren bare hente noen deler han hadde på et lager.
Og snekkerne var innom og fikk vite hvor alt skulle henge. Bare to ting vi skulle vente med til slutt.

Mannen kommer hjem kl13. Da var det ingen her.

Da var det eneste som var gjort. Doet var på plass og de små tingene var på plass som går kjempefornøyd å fikse og den lista.
Og brederen står på plass men ikke koblet til. Thats it! Såååå skuffa. Så rørleggeren har ikke gjort en drit etter at jeg dro.

Dem kunne da i det minste montert opp dusjveggene. Og koblet vann i krana....

Ser ikke lyst ut til at dem blir ferdig i morgen.

Må tilbake til legen denne uken for å ta glukosetest :/ Har hatt utslag på div tester og noe høyere blodtrykk, så har sinnssyke nerver...

Har fått så kraftig økning i halsbrannen! denne forsvandt en godt stund, men nå er den tilbake, 24 timer i døgnet! hjelper ikke med noen ting :(

Ligamentsmerter! Bekkenløsning, bekkenlåsning! Muskelvondt, vonde føtter, og forsov meg nesten i dag. Oog rot hjemme. Dagens klage

Må tilbake til legen denne uken for å ta glukosetest :/ Har hatt utslag på div tester og noe høyere blodtrykk, så har sinnssyke nerver...

Lykke til!

I natt har jeg slitt med søvn altså. Våknet flere ganger med ekstreme ligamentamerter og klarte ikke røre meg. Bekkenet værker skikkelig og pga smerter klarte jeg ikke reise meg og gå på do i natt noe som gjorde at da jeg måtte stå opp i morgest klarte jeg ikke stå oppreist pga press fra blæra.
Herlig disse siste ukene ja :/

Begynner virkelig å bli vanskelig å finne en måte og sitte behagelig på. Å ligge lenge i senga funker jo ikke. Må opp å strekke meg et par ganger om natta. Kjennes ut som jeg skal få liggesår på innsiden.. Ellers er fremdeles dritt lei av å være sykt tett i tryne! Gleder meg til det løsner skikkelig ;)

Tørketrommelen har gått i stykker!
Vaskemaskin har gått i stykker!
Det er meldt snø torsdag og jeg har sommerdekk!
Gubben er 7t unna!

Tørketrommelen har gått i stykker!
Vaskemaskin har gått i stykker!
Det er meldt snø torsdag og jeg har sommerdekk!
Gubben er 7t unna!
Ring rundt til verksted å høre om dekkhotell? Vi betaler berre 800 for dekk skift og opphold for dekka. Ej har sjømann og kan ikkje alltid vente på at han skal skifte dekk

Klager over å ha så halsbrann at jeg kaster opp :( 4 gang allerede i dag!!

må klage litt på bf.. sender søte meldinger før jeg ikke hører fra han på en stund altså gir falske forhåpninger om at han har forandret seg. og nå hadde vi en avtale.. dukket han opp? nei :mad:

Elektrikerdusten har ikke dukket opp i dag, rørleggeren fikk ikke til å skru opp dusjen.. Så han bare dro.....
Mannen sover... Ingenting blir gjort. Her sitter jeg med bekkenplager +++++ og føler meg hjelpeløs! gal! hormonell, lei og sliten av alt rot og kaos i huset. Mannen lovet meg å gjøre noe i dag for i dag hadde vi hundepass. Istede sover han. Og jeg er sur. Prøver å holde kjeft. Er så lei av være sliten og ikke kunne gjøre ting selv.

ImageUploadedByBV Forum1415127146.705847.jpg
Bestilte denne på ellos. Tenkte den var passe lang og deilig å ha på sykehuset. Virka som den skulle være litt tykk også.

Fikk den i dag, skal sies at jeg bestilte den i 2 størrelse mer enn jeg bruker nå. Å den når meg så vidt ned forbi magen og var kjempe tynn og skikkelig klø ull :( blæææh!!!

Måtte en tur på føden i dag, etter ett kraftig nedpress. Ble redd for at jeg hadde begynt å lekke fostervann, men var heldigvis ikke det. Men nå er jeg bånn sliten og vil egentlig bare sove :/ Så nå er det virkelig kjipt å jobbe 100%...

Er så trøtt for tiden, føler jeg ikke kan få nok søvn, uansett hvor mye jeg sover!

Back
Topp