Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når jeg søkte på foreldrepenger sa jordmor hun hadde hørt på radioen den dagen at behandlingstiden her var bare 4 uker. Så jeg var litt treig å søke da det plutselig ikke var noe hast. Nå ser jeg på nettet at det er 12!!! Uker! I så fall får vell ikje jeg lønn før neste årpasser meg ekstremt dårlig!
Du kan være heldig, tok bare en uke her fra jeg leverte søknaden til jeg fikk den innvilgetmen NAV kontoret her jobber veldig fort! Men er vel derfor du skal søke uke 26 for å rekke å få søknaden behandla før baby kommer
men kjedelig når du trodde du hadde 4 uker og ikke 12 da
![]()
Når jeg søkte på foreldrepenger sa jordmor hun hadde hørt på radioen den dagen at behandlingstiden her var bare 4 uker. Så jeg var litt treig å søke da det plutselig ikke var noe hast. Nå ser jeg på nettet at det er 12!!! Uker! I så fall får vell ikje jeg lønn før neste årpasser meg ekstremt dårlig!
Her er behandlingstiden 4 uker, men tok bare to uker fra brev i posten om mottatt søknad til vedtaket lå i posten, så får krysse fingrene for at du også er så heldig![]()
Jeg har aldri fått bekreftelse på at de har mottatt søknadenHer er behandlingstiden 4 uker, men tok bare to uker fra brev i posten om mottatt søknad til vedtaket lå i posten, så får krysse fingrene for at du også er så heldig![]()
Jeg har aldri fått bekreftelse på at de har mottatt søknaden
Føle me dej... hadde d slik i et tidligere forhold å kjenne ej v hive ut spela t manne min berre han Vurdera å slå på... han veit at ej e truandes til å smadre xboxa vis ej vert irritert nok.. litt urettferdig ovenfor han seda han e uskuldige til hate, å han ikkje spela når ej e i nærheita.. men d sitte iHater gaming!! Jeg virkelig hater det!! Jeg er så drita lei av å se den datamaskinen! Har lyst å mose den, kjøre den gjennom ei kvern. Kan ikke fatte at man kan bruke så mye av døgnets timer på å sitte å trykke på en data!!?? Lyst å spy når jeg ser og hører den dataen. Skulle ønske den tok kvelden snart! For godt!
Nå har sambo vært hjemme fra jobb i 3 dager. Han sliter mye med mageproblemer. Å skjønner jo at det ikke er kult! Men hva er greia med å sitte fra han våkner til han legger seg å trykke på det spillet?? Å når jeg spør om hjelp eller noe. Så får jeg til svar, skal bare gjøre ferdig noe, kan du vente 5 min til dette oppdraget er ferdig, holder på å sloss med en sånn stygging så da må du vente litt.. Grrrrr!!' Fy fader asså!! Klipper snart ledninga til nettet her altså!!!
Lei lei lei!!! Vis noen lurte![]()
Føle me dej... hadde d slik i et tidligere forhold å kjenne ej v hive ut spela t manne min berre han Vurdera å slå på... han veit at ej e truandes til å smadre xboxa vis ej vert irritert nok.. litt urettferdig ovenfor han seda han e uskuldige til hate, å han ikkje spela når ej e i nærheita.. men d sitte i
Vis han meina han klara å slutte, burde han gjere d før babyen kjem. Men han rekna kanskje me at d blir verre for dej å reise når du he en unge i tillegg...Det er ikke rart at hatet for sånne spill sitter i enn altså! Kjenner at jeg kan overleve det nå! Men når småtten kommer, da vil jeg faktisk pakke sammen å dra om han drar fram den maskina i babyens nærvær! Å det vet han veldig godt. Så blir spennende å se om han klarer å slutte da som han mener han kan.. Har mine tvil!