Merker man har gått inn i siste innspurt, bekkenet er verre enn noen gang, ryggen er vond, er ubehagelig å ligge i senga, tisser ofte, halsbrann er på plass og jeg griner av alt!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
At det går an!!!Av og til så skulle man tro at folk er helt hjernedød. Skulle ta bussen til legen i dag, men det var ganske fult så bussjåføren sa jeg måtte gå inn bak. Jeg så det var værtfall 2 ledige seter der. Men da jeg skulle gå inn var det ingen av de som sto foran døra som gadd å flytte på seg så jeg fikk kommet inn i bussen. Alle bare sto å så på meg. Så da kjørte bare bussen fra meg og jeg måtte vente på neste. Man skulle tro det var normal folkeskikk å flytte på seg så andre fikk kommet inn i bussen, værtfall når det var noen ledige seter der.
Virkelig siste innspurt, jeg bare krysser fingrene på å klare å jobbe helt ut. Begynner å gjøre vondt over alt hele tiden.Merker man har gått inn i siste innspurt, bekkenet er verre enn noen gang, ryggen er vond, er ubehagelig å ligge i senga, tisser ofte, halsbrann er på plass og jeg griner av alt!!
Syns du er flink som enda jobberVirkelig siste innspurt, jeg bare krysser fingrene på å klare å jobbe helt ut. Begynner å gjøre vondt over alt hele tiden.
Takk, er like før her. Er litt skremmende å være så dårlig i kroppen.Syns du er flink som enda jobberjeg hadde ikke hatt sjans nå. Bare de små tingene jeg gjør hjemme i løpet av dagen tar knekken på meg!
Ja det er virkelig det, å man skal jo gjerne ha et lite overskudd så man kommer seg greit gjennom fødsel og den første tiden med babyenTakk, er like før her. Er litt skremmende å være så dårlig i kroppen.
Er bare skikkelig deppa akkurat nå..har endelig kommer meg i seng etter en lang og tung dag..Håper morgendagen blir bedre, og at samboeren min kanskje klarer å se at jeg har behov for at han er litt mer tålmodig og hjelpsom enn han har vært i det siste.. Han bare klager over meg og synes jeg er så sur :-( gidder ikke høre på hva jeg tenker og føler, og hvis jeg skulle reagere på noe så bare ler han av meg og etterlikner meg :-(
Noen ganger skulle jeg ønske jeg hadde en egen plass å stikke av til...hvis jeg bare var borte en stund, så kanskje han ser hva han har...
klager over hormoner.. blitt så mammadalt siden jeg ble gravid elsker å være hos foreldrene mine. søstra mi TENKER IKKE! hun sprayer håret med en halv flaske hårspray hver dag og dette gjør hun tilogmed i min leilighet når hun overnatterog ikke bare på badet stuen også.. og billige parfyrmer. får vondt i hodet og vil ikke puste inn sånt, ubehagelig og ekstreme mengder. stinker gjør det også. Når jeg var hjemme hos foreldrene mine ista imprignerte hun skoene sine med døra åpen
det luktet sterkt og ikke godt! og hormonelle meg tok ikke lett på det! hvordan kunne hun være så korttenkt når hun har en gravid søster som helst ikke skal puste inn sånne ting. vet ikke hvor farlig akkurat den sprayen er men irritert ble jeg! og mamma klikket på meg siden jeg ble sur.. ikke lett, gleder meg til hormonene går bort!