Klagetråd

Må ta ny glukose test om ei uke :( å gruer meg veldig. Ble sykt dårlig sist. Buhuu.. :(

Hehe, må le litt :) skjønner du bli frustrert! Jeg hadde nok også klikka. Har litt lik situasjon, da jeg også liker å dra til foreldrene mine. Og broren min lever som kongen på hauen der. Å når jeg tar han for meg, noe som er enklere nå som man ikke klarer å holde igjen. Så får jeg også skjenn av foreldrene mine. Enda de selv klager på han :p for et opplegg!
haha, uff skjønner deg godt! :) må le litt av oss begge to hehe:p har en bror som er litt sånn selv, søsken og graviditetshormoner passer dårlig sammen! og ikke lov å si noe når man ikke bor der mer :mad:

haha, uff skjønner deg godt! :) må le litt av oss begge to hehe:p har en bror som er litt sånn selv, søsken og graviditetshormoner passer dårlig sammen! og ikke lov å si noe når man ikke bor der mer :mad:

Hehehe, du får bare gjør igjen på søstra di en dag når hun går i dine sko. Ta henne med på parfymeriet og lukte på alle parfymene som er strerke. Teste et par gode hårsprayer ol. Kan nok bli veldig morsomt. Gutta er det vanskelig å gjør noe med, de skjønner jo ingenting. De er selvopptatte og alt som er gøy er det som gjelder og styrer livet dems. Selv om dem ska være så voksne, så er de små tasser mye av tiden :P særlig brødre ;)

Fatter ikke at gubben har nøøørvs til å jobbe overtid når morra hans er på besøk, og ikke engang vite hvor lenge han kommer til å jobbe.. Jeg orker ikke være noe underholdningsverktøy mer i dag ass.

Klage over at det virker som mini har snudd seg til sideleie..kjenner spark på begge sidene på magen og ikke i ribbeina lenger..hm

Klage over at det virker som mini har snudd seg til sideleie..kjenner spark på begge sidene på magen og ikke i ribbeina lenger..hm

Det trenger ikke være det :P kjenner å spark på begge sider av magen. Men mini ligger med hode ned. Fikk beskjed om det i går og kan kjenne det selv :P

Det trenger ikke være det :P kjenner å spark på begge sider av magen. Men mini ligger med hode ned. Fikk beskjed om det i går og kan kjenne det selv :P

Kanskje han bare begynner å bli stor? :-b får høre med jordmor på mandag om hvordan han ligger..noen ganger skulle jeg gjerne hatt røntgensyn :-)

Klager over at da jeg endelig hadde fått meg frisørtime så sender frisøren en melding om at hun ikke kan ha den dagen likevel. Jeg som hadde gledet meg til frisørtimen. Får bare vente på svar fra henne når hun kan neste gang

Vasker baby tøy og ting.. Å nå lager vaskemaskinen rare lyder. Å jeg husker ikke hvor lang tid han bruker på dette programmet. Så blir stressa!! Føler den har holdt på i evigheter nå!!

Kanskje han bare begynner å bli stor? :-b får høre med jordmor på mandag om hvordan han ligger..noen ganger skulle jeg gjerne hatt røntgensyn :-)
Innbiller meg at min ligger å bokser med hendene og sparker eller bumper på andre siden :P røntgen syn hadde vært veldig kjekt ja!

Vet ikke om jeg burde bekymre meg. Hadde litt magesmerter tidligere i dag, og når jeg gikk på do var det bitte litt blod på papiret. Jeg kjenner masse bevegelse fra lille, så jeg prøver å ikke freake ut. Når burde man bekymre seg?

Vet ikke om jeg burde bekymre meg. Hadde litt magesmerter tidligere i dag, og når jeg gikk på do var det bitte litt blod på papiret. Jeg kjenner masse bevegelse fra lille, så jeg prøver å ikke freake ut. Når burde man bekymre seg?
Ring føda å høre om du he grunn t å bekymre dej.

Sambo har vært ute med jobben i hele dag, han kom innom en kjapp tur nettopp og bare fortalte at han hadde klart å låse nøklene inne i bilen.. "ja det har du vel" - "ja det er ikke tull altså!" nei trodde det ikke heller, kløna.. Også sa han at han var hjemme igjen rundt ett.. Joda takk for at du vekket meg bare for å si det og så drar igjen.. Mannfolk noen ganger :-|

Back
Topp