Klagetråd

Irriterende når man har bestemt seg for å holde seg hjemme med sambo i helga, istede for å dra til foreldrene mine å treffe folk. Åsså er han helt i nerdemodus. Sittet å tafsa på den forbaska pc'n i hele ettermiddag og kveld!! Blæh! Så har sitte å skravla til meg selv hele kvelden.. Koselig NOT!

Vet ikke om jeg burde bekymre meg. Hadde litt magesmerter tidligere i dag, og når jeg gikk på do var det bitte litt blod på papiret. Jeg kjenner masse bevegelse fra lille, så jeg prøver å ikke freake ut. Når burde man bekymre seg?
Ring føden. Jeg har vært hos lege to ganger for "panikk", hjelper på å ro ned. Men knlttet er vill og aktiv. Skal på trivselskontroll på mandag på sykehuset.

Ring føden. Jeg har vært hos lege to ganger for "panikk", hjelper på å ro ned. Men knlttet er vill og aktiv. Skal på trivselskontroll på mandag på sykehuset.

Jeg sovnet av tidlig i går kveld, så fikk ikke ringt. Men alt virker bra nå. Regner med det bare var en liten rift og lille er fortsatt aktiv. Skjer det noe mer i dag så ringer jeg :)

Åsså gikk den byturen i dass! For nå er gubben dårlig i magen :( Gaaad! Kan han ikke snart lære seg å spise som normale folk. Så han ikke reagere på ting hele tiden for magen er i ubalanse for kosten er snus og cola. Å et til to måltid med mat om dagen.. Frustrert!!! Å veldig skuffa!

Åsså gikk den byturen i dass! For nå er gubben dårlig i magen :( Gaaad! Kan han ikke snart lære seg å spise som normale folk. Så han ikke reagere på ting hele tiden for magen er i ubalanse for kosten er snus og cola. Å et til to måltid med mat om dagen.. Frustrert!!! Å veldig skuffa!
Dårlig gjort.. Jeg hadde blitt potet sur. Er ikke så lett å komme seg ut av huset fra før.

Iskald leilighet! Har ikke fått ordnet en eneste ovn her enda. Må seriøst ligge under dyna hele dagen for å ikke fryse.

Har fått ein slags allergisk reaksjon eller noe på oppsiden av begge hendene. Svir noe grusomt :( Er kun rundt knokene og litt på fingrene. Har smurt med tjukk krem så håper det forsvinner snart!!

Vurderer snart å sove med bleie!! Når man er så trøtt, når man skal opp å tisse på natten. At man går i halvveis søvne å drømmer at man går ned trappa å ender med å faktisk hoppe over et par trinn, og få hele kroppsvekta på en fot. da tror jeg det nesten er bedre å tisse på deg ass! Det gjør veldig vondt! Særlig i hofta og kneet :( godt veggen i ganga tok meg imot, ellers hadde jeg ramla på magen!

Må bare klage litt i dag. Er så forferdelig dårlig. Har hatt en liten date med bøtte i ettermiddag. Bekkenet føles som om det er kjørt på av en buss, og det virker som om lillebror kanskje brygger på noe IGJEN. Håper det bare er noe forbigående.

Det er kanskje ikke helt politisk korrekt, men jeg må innrømme at jeg ble grundig muggen da jeg oppdaget at det ikke er Downton Abbey i kveld, men bare tv-aksjonen...

Det er kanskje ikke helt politisk korrekt, men jeg må innrømme at jeg ble grundig muggen da jeg oppdaget at det ikke er Downton Abbey i kveld, men bare tv-aksjonen...
Ingen Downton Abbey?? Æsj det er jo litt krise :( Trenger min faste dose!! :P Må bare legge til at eg har gitt penger til tvaksjonen i dag.. ;)

Litt irritert på tanta mi so ga datra mi et trommesett som søskenbarnet mitt hadde, og he no gitt d vidare t en anna søskenbarn av mej. Great nok ej ville ikkje ha d i hus i første omgang, men du gir ikkje noke til en unge for å so gi d vekk til noken andre etterpå. Me he hatt trommene i et år eller to allereide.

Litt irritert på tanta mi so ga datra mi et trommesett som søskenbarnet mitt hadde, og he no gitt d vidare t en anna søskenbarn av mej. Great nok ej ville ikkje ha d i hus i første omgang, men du gir ikkje noke til en unge for å so gi d vekk til noken andre etterpå. Me he hatt trommene i et år eller to allereide.
Kjære vene :-o , det er jo ikke hennes å gi bort hvis hun allerede har gitt og levert det til datra di for så lenge siden. Da er det jo ikke tanta di sitt lengre. Det hadde jeg ikke villa godtatt, spesielt på vegne av datra di i som fikk det. Skjønner at du blir irritert da ja :-)

Back
Topp