Klagetråd

Pakket ut og vasket Moby bæresjalet som jeg får låne av søstera mi. Men nå får jeg ikke den tilbake i posen, og hver gang jeg prøver å rulle/brette den for å få den oppi, blir den enda litt skitnere igjen :mad:

E so leide ta innleveringa. He levert ei i dag, må gjere ei til før d blir helg, fe ny mandag. Når den e ferdig e d berre to igjen før eksamen. Lure på når en ska få tid til å bli kjent med pensum.. sko ønske konsentrasjonen og energien va bedre so d ha våre mulig å bli ferdig

Passer dårlig at han her er ute å bråker på himmelen når jeg ska sove!!!

ImageUploadedByBV Forum1412890501.527884.jpg

Har hatt vondt i magen og masse ubehagelige kynnere idag. Langt over normalen. Og ikveld tror jeg lillejenta i magen snudde seg. Makan til romstering og fraspark og buling her og der har jeg aldri vært vitne til, hehe. Dog en smule ubehagelig innimellom . Håper på ei rolig natt. Gooood natt alle sammen :-)

Herreguuuuud! Sist svangerskap brukte jeg de vanlige buksene mine frem til fødsel. Bekkenet mitt ble litt breiere under fødsel så de passet ikke etterpå.
Men nå får jeg fader meg ikke buksene mine over rævva engang!!!! Kjenner jeg har skikkelig noia:eek: er det normalt liksom? Skjønner at man ikke får igjen knappene, men seriøst :confused:

Så utrolig kjedelig å ikke få tatt i bruk oppvaskmaskinen fordi det var en del til slangen som ikke passet (eller noe). Jeg som hadde "spart" opp oppvask og var forberedt på å aaaldri mer vaske kopper for hånd :/

Synes det er så dårlig gjort av samboeren å invitere familien sin på besøk i ei hel uke sånn at jeg må sitte her alene med dem. Ikke nok med at han jobber hver dag (han har klart å ordne seg 2 fri dager mens de er her, resten av dagene jobber han fra 15:00 til 00:00), men i kveld valgte han å dra på besøk til en kompis. Så blir han sint på meg når jeg tar det opp med han. Noen ganger lurer jeg hvilken planet han egentlig kommer fra med den tankegangen han har. Er hans familie, så det irriterer meg at jeg skal være nødt til å sitte stuck her hjemme med de!
Enig han kan holde seg hjemme når han har invitert familien og ikke dra til en kompis;)

Får ikke sove, prøvd å sitte lenge oppe i natt slik jeg skulle få til å sove med en gang, det hjalp heller ikke...

Sliten og rett og slett dritt lei av å ikke få sove!!! Sover maks 1 time sammenhengende hver natt. Går rundt som et vandrende lik.. Føler meg tjukk, bekkenet verker, går som en pingvin, og jeg klarer ikke barbere leggene mine eller ta på sokkene selv lenger!!!!!! Meeen det kommer noe godt ut av det til slutt <3

Syns det er litt kjipt at det skal straffe seg å ha det litt gøy en dag. Gikk i byen hjemme i går og var ute å så på svigersøs som hoppa med hesten. Å nå er bekkenet så vondt at jeg klarer knapt å gå å det har vært ei forferdelig natt..

Sliten og rett og slett dritt lei av å ikke få sove!!! Sover maks 1 time sammenhengende hver natt. Går rundt som et vandrende lik.. Føler meg tjukk, bekkenet verker, går som en pingvin, og jeg klarer ikke barbere leggene mine eller ta på sokkene selv lenger!!!!!! Meeen det kommer noe godt ut av det til slutt <3
Noe dritt å ikke klare å barbere seg. Ta av og på seg bukse og sokker er et slit og eventyr.

1 års bryllupsdag i dag å manne e på sjøna.... syns d e veldig kjipt egentlig.. men fe prøve å kose mej ilag me ungane i staden å lage noke godt. Men ete ej noke sukker kjem d t å vise i morga når ej ska t jordmora..

Back
Topp