Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehehe, i så tilfelle så har det funka.. Lufta komme ut nå litt sånn gradvis og inpulsivtKanskje han prøver å hjelpe deg å få ut luften. Sparke den ut. Tanken som tellergod bedring
Hos meg er hun veldig aktiv når jeg har luft eller ondt i magen. Og gjerne mot smerten for å være ekstra hyggelig.Hehehe, i så tilfelle så har det funka.. Lufta komme ut nå litt sånn gradvis og inpulsivt![]()
Uff!! Klager og føler med deg!!Klager på halsbrann i dag!
Klager på halsbrann i dag!
Signerer signeringen! UrkSignerer denne!
Enig han kan holde seg hjemme når han har invitert familien og ikke dra til en kompisSynes det er så dårlig gjort av samboeren å invitere familien sin på besøk i ei hel uke sånn at jeg må sitte her alene med dem. Ikke nok med at han jobber hver dag (han har klart å ordne seg 2 fri dager mens de er her, resten av dagene jobber han fra 15:00 til 00:00), men i kveld valgte han å dra på besøk til en kompis. Så blir han sint på meg når jeg tar det opp med han. Noen ganger lurer jeg hvilken planet han egentlig kommer fra med den tankegangen han har. Er hans familie, så det irriterer meg at jeg skal være nødt til å sitte stuck her hjemme med de!
Noe dritt å ikke klare å barbere seg. Ta av og på seg bukse og sokker er et slit og eventyr.Sliten og rett og slett dritt lei av å ikke få sove!!! Sover maks 1 time sammenhengende hver natt. Går rundt som et vandrende lik.. Føler meg tjukk, bekkenet verker, går som en pingvin, og jeg klarer ikke barbere leggene mine eller ta på sokkene selv lenger!!!!!! Meeen det kommer noe godt ut av det til slutt <3