Klagetråd

Merker man har gått inn i siste innspurt, bekkenet er verre enn noen gang, ryggen er vond, er ubehagelig å ligge i senga, tisser ofte, halsbrann er på plass og jeg griner av alt!!

Av og til så skulle man tro at folk er helt hjernedød. Skulle ta bussen til legen i dag, men det var ganske fult så bussjåføren sa jeg måtte gå inn bak. Jeg så det var værtfall 2 ledige seter der. Men da jeg skulle gå inn var det ingen av de som sto foran døra som gadd å flytte på seg så jeg fikk kommet inn i bussen. Alle bare sto å så på meg. Så da kjørte bare bussen fra meg og jeg måtte vente på neste. Man skulle tro det var normal folkeskikk å flytte på seg så andre fikk kommet inn i bussen, værtfall når det var noen ledige seter der.
At det går an!!!

Merker man har gått inn i siste innspurt, bekkenet er verre enn noen gang, ryggen er vond, er ubehagelig å ligge i senga, tisser ofte, halsbrann er på plass og jeg griner av alt!!
Virkelig siste innspurt, jeg bare krysser fingrene på å klare å jobbe helt ut. Begynner å gjøre vondt over alt hele tiden.

Virkelig siste innspurt, jeg bare krysser fingrene på å klare å jobbe helt ut. Begynner å gjøre vondt over alt hele tiden.
Syns du er flink som enda jobber :) jeg hadde ikke hatt sjans nå. Bare de små tingene jeg gjør hjemme i løpet av dagen tar knekken på meg!

Våkna opp i dag med kroppen full av energi. Har såå lyst til å gjøre alt som har ligget å ventet så lenge på meg(rydding, sortering av klær og annet babystæsj) men bekkenet stopper meg virkelig! Må vel bare lytte til kroppen og ta litt av gangen :p

Våknet opp med kjempe vond hals og jeg som skulle ta et par telefoner i dag. Er også ganske irritert på sjefen som skulle ha ringt på fredag, men som enda ikke har ringt tilbake angående ferie etter permisjon. Får vel ringe i dag.

Takk, er like før her. Er litt skremmende å være så dårlig i kroppen.
Ja det er virkelig det, å man skal jo gjerne ha et lite overskudd så man kommer seg greit gjennom fødsel og den første tiden med babyen :) så viktig å vite når man må si nok for være nok!

Skikkelig kvalm i dag. Er redd for å kaste opp om jeg rører på meg :/

Har sovet helt elendig i natt. Spiste noe salt lakris-greier i går kveld, og jeg holdt på å tørste i hjel i natt! Våken sikkert 100 ganger for å drikke.

Er bare skikkelig deppa akkurat nå..har endelig kommer meg i seng etter en lang og tung dag..Håper morgendagen blir bedre, og at samboeren min kanskje klarer å se at jeg har behov for at han er litt mer tålmodig og hjelpsom enn han har vært i det siste.. Han bare klager over meg og synes jeg er så sur :-( gidder ikke høre på hva jeg tenker og føler, og hvis jeg skulle reagere på noe så bare ler han av meg og etterlikner meg :-(

Noen ganger skulle jeg ønske jeg hadde en egen plass å stikke av til...:( hvis jeg bare var borte en stund, så kanskje han ser hva han har...

Er bare skikkelig deppa akkurat nå..har endelig kommer meg i seng etter en lang og tung dag..Håper morgendagen blir bedre, og at samboeren min kanskje klarer å se at jeg har behov for at han er litt mer tålmodig og hjelpsom enn han har vært i det siste.. Han bare klager over meg og synes jeg er så sur :-( gidder ikke høre på hva jeg tenker og føler, og hvis jeg skulle reagere på noe så bare ler han av meg og etterlikner meg :-(

Noen ganger skulle jeg ønske jeg hadde en egen plass å stikke av til...:( hvis jeg bare var borte en stund, så kanskje han ser hva han har...

Skjønner hva du mener, og det oppleves ufølsomt når disse gutta ikke skjønner at det er mye å håndtere for oss jenter når vi er gravide; spesielt det med ymse plager, vondter og hormoner som herjer i kroppen, og ikke minst det at en fort blir sliten. Det er en kunst å være sprudlende hele tiden når en er gravid, selv om det også er fantastisk. Jeg gav min samboer to bøker som faktisk hjalp litt på; "God pappa" og "hakkespettboka for fedre".
Forrige svangerskap gikk jeg meg en tur hvis stemningen ble sur hjemme, og det hjalp litt på behovet for en timeout.

klager over hormoner.. blitt så mammadalt siden jeg ble gravid elsker å være hos foreldrene mine. søstra mi TENKER IKKE! hun sprayer håret med en halv flaske hårspray hver dag og dette gjør hun tilogmed i min leilighet når hun overnatter :mad: og ikke bare på badet stuen også.. og billige parfyrmer. får vondt i hodet og vil ikke puste inn sånt, ubehagelig og ekstreme mengder. stinker gjør det også. Når jeg var hjemme hos foreldrene mine ista imprignerte hun skoene sine med døra åpen :mad::mad: det luktet sterkt og ikke godt! og hormonelle meg tok ikke lett på det! hvordan kunne hun være så korttenkt når hun har en gravid søster som helst ikke skal puste inn sånne ting. vet ikke hvor farlig akkurat den sprayen er men irritert ble jeg! og mamma klikket på meg siden jeg ble sur.. ikke lett, gleder meg til hormonene går bort!

klager over hormoner.. blitt så mammadalt siden jeg ble gravid elsker å være hos foreldrene mine. søstra mi TENKER IKKE! hun sprayer håret med en halv flaske hårspray hver dag og dette gjør hun tilogmed i min leilighet når hun overnatter :mad: og ikke bare på badet stuen også.. og billige parfyrmer. får vondt i hodet og vil ikke puste inn sånt, ubehagelig og ekstreme mengder. stinker gjør det også. Når jeg var hjemme hos foreldrene mine ista imprignerte hun skoene sine med døra åpen :mad::mad: det luktet sterkt og ikke godt! og hormonelle meg tok ikke lett på det! hvordan kunne hun være så korttenkt når hun har en gravid søster som helst ikke skal puste inn sånne ting. vet ikke hvor farlig akkurat den sprayen er men irritert ble jeg! og mamma klikket på meg siden jeg ble sur.. ikke lett, gleder meg til hormonene går bort!

Hehe, må le litt :) skjønner du bli frustrert! Jeg hadde nok også klikka. Har litt lik situasjon, da jeg også liker å dra til foreldrene mine. Og broren min lever som kongen på hauen der. Å når jeg tar han for meg, noe som er enklere nå som man ikke klarer å holde igjen. Så får jeg også skjenn av foreldrene mine. Enda de selv klager på han :P for et opplegg!

Klager over kvalme. Trodde jeg hadde sluppet billig unna med så og si null kvalme i 1.trimester, men den kvalmen kommer visst nå...

Hater at jeg har så og si null energi for tiden , og mannen skal snart jobbe borte i to uker!! Nesten så jeg har lyst å legge meg ned å grine..

Skulle bare levere gulljenta i bhg (5-10 min å gå) og gå en kjapp tur innom butikken på vei hjem. Da sa kroppen min fra at nå var jeg sliten! Holdte på å besvime :(

Back
Topp