Klagetråd

Huff, i dag er alt bare jævlig.. Sitter hjemme her alene under teppet og tårene bare renner. Jentungen på 14 år har reist til gamle hjemstedet vårt, "kjæresten" er opptatt med sitt...
Blir oppriktelig minna på at man faktisk ikke har noe familie igjen, og savnet etter første datteren som døde i krybbedød blir bare værre og værre....
Blir nok en tårefull 17 mai her i sandefjord..
Orker ikke tanken på å gå ut så lenge man ikke kjenner noen her i byen :-(

klemme på <3

Når skal denna forkjølelsen slippe take? Er så lei av hoste og snørr nå. " bare " hatt den i ei ukeBahh.. Dagens lille klage :P

Jeg klager over at det fremdeles er 3 uker til første kontroll :(
Og at jeg fremdeles er veldig trøtt, og i tillegg føler meg trist i dag :(

Skulle ALDRI spist tyrkisk pepper! Det fikk sving på kvalmen og halsbrannen må jeg si! :(

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Når kvalmen begynner å melde avbud, tar halsbrann og mat opp spiserøret over. Takk for den :(

Har en kjip dag. Fikk nettopp vite at den beste kollegaen jeg noen sinne har jobbet med har fått lungekreft med spredning. Jeg er helt nummen når jeg tenker på familien hans.
:(

Har en kjip dag. Fikk nettopp vite at den beste kollegaen jeg noen sinne har jobbet med har fått lungekreft med spredning. Jeg er helt nummen når jeg tenker på familien hans.
:(
Uff så grusomt! Men legene er flinke i dag, så det kan jo gå veldig bra! Mannen min har akkurat hatt kreft (ikke så alvorlig og ingen spredning) og han ble friskmeldt rett før jeg ble gravid:)

02.06.10

Uff så grusomt! Men legene er flinke i dag, så det kan jo gå veldig bra! Mannen min har akkurat hatt kreft (ikke så alvorlig og ingen spredning) og han ble friskmeldt rett før jeg ble gravid:)

02.06.10

Huffda. Godt å høre at han er friskmeldt nå.
Vi har endel av det i familien så jeg vet liksom hva som venter.

Mamma har nettopp fått beskjed om at hun må inn å ta nye prøver. De mistenker tarmkreft.
Og mormor døde av underlivskreft som spredte seg.
Men av en eller annen grunn tok jeg det tyngre å se den livsglad fantastiske kollegaen min.
De har barn som er like gamle som datteren min og han er bare en slik som er verdt sin vekt i gull.

Med mamma blir jeg liksom ikke overrasket om de finner noe.

Huffda. Godt å høre at han er friskmeldt nå.
Vi har endel av det i familien så jeg vet liksom hva som venter.

Mamma har nettopp fått beskjed om at hun må inn å ta nye prøver. De mistenker tarmkreft.
Og mormor døde av underlivskreft som spredte seg.
Men av en eller annen grunn tok jeg det tyngre å se den livsglad fantastiske kollegaen min.
De har barn som er like gamle som datteren min og han er bare en slik som er verdt sin vekt i gull.

Med mamma blir jeg liksom ikke overrasket om de finner noe.
Forstår at du tenker sånn. Rart med når det er folk på din egen alder med små barn, blir liksom mye værre da. Vi fikk jo sjokk, men tror liksom ikke det er vanlig at en småbarnsfar på 29 kunne få kreft, men joda... Livet er så urettferdig noen ganger!!

02.06.10

Hvorfor i all verden må jeg finne den mannen som jobber sent og tidlig ???
Ikke ser jeg han hver dag, ikke alltid vi snakker sammen hver dag heller, Det er totalt kaos på jobben hans.....
Men vi har det helt fantastisk når vi da er sammen.
Elsker kjæresten min, men kunne ønsket han hadde jobbet mindre.....

Blir så andpusten av hver minste bevegelse !!! :( jeg som har så lyst til å gjøre så mye!!

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Ååh, føler meg som en fjortis! Har fått så masse kviser på brystet, nakken, hodebunnen og i panna :s og så oljete hud og fett hår! :-b

Jeg kan ikke ha noe godt i skapet, jeg:( jeg går og sniker og sniker og snoker og vips så er det tomt! At det ikke skal være mulig å ha litt bedre karakter!!

Åååå!! Skjønner ikke hvorfor lille skal våkne kl 7 i helgene, mens i ukedagene må jeg vekke a halv 8... Trøøøøøt!!!!

02.06.10

Back
Topp