Klagetråd

Er så lei av matte nå. To eksamener igjen :(

Hva i all verden har jeg sagt ja til?? Jeg skal på jobb i 7 timer imorgen. Med varetelling :( og jeg som har tilbragt de siste to mnd så og si kun liggende på sofaen og blir ekstremt sliten og dårlig av alt. Gruer meg masse!!

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Føler meg ikke gravid lenger, alle symtomer dabber av, til og med størrelsen på brystene. Akkurat nå føles jeg ingen tilknyttning eller noe, kan være jeg er litt deperimert? Aner ikke, men er bare trist og venter på svangerskapskontrollen. Jaja, dagene går jo iallefall.

Føler meg ikke gravid lenger, alle symtomer dabber av, til og med størrelsen på brystene. Akkurat nå føles jeg ingen tilknyttning eller noe, kan være jeg er litt deperimert? Aner ikke, men er bare trist og venter på svangerskapskontrollen. Jaja, dagene går jo iallefall.
Huff så leit. Vi får håpe tiden går fort til du skal på kontroll, så får du nok bekreftet at alt er ok

Klager over at det er meldt mye regn i morgen og da skal vi på barnefestivalen og sitte ute og se på vennebyen show:(.
Og med en 3 åring som har blitt helt besatt på avtaler som er gjort, blir det ingen kjære mor i morgen. Frem med regndress og sydvest:)

Det var tidlig ja!! Da hadde jeg sagt at mårran ække enda og bedt a legge seg igjen! Men min er 4 år snart så ho vet bedre :)

02.06.10
Still klokka en halvtimes tid:-p

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Hva er poenget med å våkne 05.05 om morran? Jeg blir gal!!! Sønnen vår på snart 16 mnd syns det tydeligvis er helt passende, og ikke blir han no særlig grinete heller... Å hjelpeseg!!!!:sleep011

Hva er poenget med å våkne 05.05 om morran? Jeg blir gal!!! Sønnen vår på snart 16 mnd syns det tydeligvis er helt passende, og ikke blir han no særlig grinete heller... Å hjelpeseg!!!!:sleep011

Sover han mye på dagen da? Vi måtte vekke datra vår så hun ikke sov mer enn en time på dagen i den alderen. Ellers våknet ho for tidlig på morningen...

02.06.10

Sover han mye på dagen da? Vi måtte vekke datra vår så hun ikke sov mer enn en time på dagen i den alderen. Ellers våknet ho for tidlig på morningen...

02.06.10
Har samme problemet jeg også. Slår aldri feil. Mellom 5-6 er det morgen her. Spiller ingen rolle om han har sovet 1-2 timers dupp på dagen eller ingen. Heller ikke om han legger seg seinere. Slitsomt.

Jeg vil ha sommer snart. 3,7 grader å vi er snart i juni.. Brr Er så huskaldt i dag. Grått og trist ute.

Dagens klage

Blir så VANNVITTIG lei av søsteren min som skal gå å hinte å hinte.. "pass på magen din" "ro ned hormonene".. Har ikke sagt det til alle i familien inkludert hun for hun er sjalu og til tider veldig frekk. Tar ikke et hint selv heller når jeg blir iritert..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Må legge til at ved alt jeg har klart kommer hun med sleng komentarer.. Tok fagbrevet da kom det også sleng komentarer i ettertid.. Bygd hus, sleng komentarer.. Fast jobb.. Begynner å bli veldig lei.. Har sagt flere ganger at hun kan være glad på min vegne men.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp