halv 7 her * gjesp*Åååå!! Skjønner ikke hvorfor lille skal våkne kl 7 i helgene, mens i ukedagene må jeg vekke a halv 8... Trøøøøøt!!!!
02.06.10
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
halv 7 her * gjesp*Åååå!! Skjønner ikke hvorfor lille skal våkne kl 7 i helgene, mens i ukedagene må jeg vekke a halv 8... Trøøøøøt!!!!
02.06.10
Hold utEr så lei av matte nå. To eksamener igjen
Ja må nok det. Heldigvis under to uker til ferieHold ut
Mini våkna kl 05:20 her. Får lyst å grineÅååå!! Skjønner ikke hvorfor lille skal våkne kl 7 i helgene, mens i ukedagene må jeg vekke a halv 8... Trøøøøøt!!!!
02.06.10
Det var tidlig ja!! Da hadde jeg sagt at mårran ække enda og bedt a legge seg igjen! Men min er 4 år snart så ho vet bedreMini våkna kl 05:20 her. Får lyst å grine
Huff så leit. Vi får håpe tiden går fort til du skal på kontroll, så får du nok bekreftet at alt er okFøler meg ikke gravid lenger, alle symtomer dabber av, til og med størrelsen på brystene. Akkurat nå føles jeg ingen tilknyttning eller noe, kan være jeg er litt deperimert? Aner ikke, men er bare trist og venter på svangerskapskontrollen. Jaja, dagene går jo iallefall.
Still klokka en halvtimes tidDet var tidlig ja!! Da hadde jeg sagt at mårran ække enda og bedt a legge seg igjen! Men min er 4 år snart så ho vet bedre
02.06.10
Sover han mye på dagen da? Vi måtte vekke datra vår så hun ikke sov mer enn en time på dagen i den alderen. Ellers våknet ho for tidlig på morningen...Hva er poenget med å våkne 05.05 om morran? Jeg blir gal!!! Sønnen vår på snart 16 mnd syns det tydeligvis er helt passende, og ikke blir han no særlig grinete heller... Å hjelpeseg!!!!
Hva er poenget med å våkne 05.05 om morran? Jeg blir gal!!! Sønnen vår på snart 16 mnd syns det tydeligvis er helt passende, og ikke blir han no særlig grinete heller... Å hjelpeseg!!!!
Har samme problemet jeg også. Slår aldri feil. Mellom 5-6 er det morgen her. Spiller ingen rolle om han har sovet 1-2 timers dupp på dagen eller ingen. Heller ikke om han legger seg seinere. Slitsomt.Sover han mye på dagen da? Vi måtte vekke datra vår så hun ikke sov mer enn en time på dagen i den alderen. Ellers våknet ho for tidlig på morningen...
02.06.10
Ja det var ikke mye til sommer temperatur...Jeg vil ha sommer snart. 3,7 grader å vi er snart i juni.. Brr Er så huskaldt i dag. Grått og trist ute.
Dagens klage
Nei er ikke mye å skryte av den tempen. Nede i 2,5 nå. Snart vinter igjen joJa det var ikke mye til sommer temperatur...