Klagetråd

Jeg er så sliiiiiiten!!!!

Jeg spiste et tonn fenalår for en uke siden, glemte helt at det var fyfy

Jævla pupper, jeg skal for første gang på mange år feire 17. Mai, men alt er trangt over puppene. Bunaden og alle kjolene mine! Jeg er rådvill, hva skal man ha på seg? :(

Forrige gang jeg gikk gravid og fødte hadde jeg ingen plager eller sykdommer. Men denne gangen er alt annerledes og jeg gruer meg til ting blir tyngre og ikke minst til fødsel siden jeg ennå ikke vet om jeg får føde vanlig eller ikke. Og hva som kommer til å skje.. Alt dette pga dette teite greiene her!!! Vis vedlegget 61494

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Trøsteklem <3

Jævla pupper, jeg skal for første gang på mange år feire 17. Mai, men alt er trangt over puppene. Bunaden og alle kjolene mine! Jeg er rådvill, hva skal man ha på seg? :(
Ut å kjøpe bluse for gravide! :)

Synes det er så rart men hærlig at jeg snart er 9uker, og ikke lenge igjen til 12 uker :D Begynner å gå mer og mer opp for meg nå! Når magen kommer da går det nok helt opp for meg :-)
Moren min var innom en tur igår med den søteste sparkebuksen, smelta helt! Og idag fikk jeg melding om at ho har vært å kjøpt seng til den lille i magen, snakk om snill mamma :-)

Jeg er lei av å være trøtt og energiløs og kvalm. Og av å klage.. Vil føle meg i toppform igjen :)

sendt fra mobilen via BV-appen

Jeg hadde så lyst på is!! Er så lenge siden jeg virkelig har hatt lyst på noe pga denne hersens kvalmen. Så mannen dro å kjøpte is til meg, snill som han er...men nå er jeg så kvalm!! Og jeg som trodde jeg skulle komme meg gjennom en hel dag uten å spy......årh, hvorfor måtte jeg spise den isen......

Nei er det jeg ikke er :( ska ha time på sykehuset for å få vite om jeg kan gjennomgå fødsel på vanlig vis eller ikke. Men krysser alt som kan krysses for at jeg kan føde vanlig :)

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Sender deg en stor oppmuntrende klem!!

Huff, i dag er alt bare jævlig.. Sitter hjemme her alene under teppet og tårene bare renner. Jentungen på 14 år har reist til gamle hjemstedet vårt, "kjæresten" er opptatt med sitt...
Blir oppriktelig minna på at man faktisk ikke har noe familie igjen, og savnet etter første datteren som døde i krybbedød blir bare værre og værre....
Blir nok en tårefull 17 mai her i sandefjord..
Orker ikke tanken på å gå ut så lenge man ikke kjenner noen her i byen :-(

Huff, i dag er alt bare jævlig.. Sitter hjemme her alene under teppet og tårene bare renner. Jentungen på 14 år har reist til gamle hjemstedet vårt, "kjæresten" er opptatt med sitt...
Blir oppriktelig minna på at man faktisk ikke har noe familie igjen, og savnet etter første datteren som døde i krybbedød blir bare værre og værre....
Sender en stor klem

Stor klem herfra også!

Huff :( Kan ikke være noe godt.. Er du ny i byen der eller?
Sender deg mange store klemmer <3

Back
Topp