Klagetråd

Har sluttet med alle tabelettene jeg, de kom bare i retur uansett...

27.12.14
02.06.10
Ja sist tok jeg de ikke, men jeg har tynt meg gjennom nå. Men det er de som gjør meg dårlig detter sikkert. Da er det noe i dem jeg ikke skal ha/tåler. Snart 12 uker!

Kan si det her og. Klagetråden er lagt til våre viktigste tråder :)

Kan si det her og. Klagetråden er lagt til våre viktigste tråder :)
Så bra! Like viktig å kunne klage over ting som å juble, svangerskap er aldri rosenrødt :)

Lite mat i kjøleskapet og ikke noe melk, kvalmen tar overhånd snart. Er nok på tide med en dupp igjen, føler jeg sover bort dagene :(

Hadde vært kvalmfri hele helgen etter at jeg på fredag spydde ut parkeringsplassen på vei til eksamen. Men i dag, igjen på vei til eksamen, så spydde jeg ut gulvet på butikken!
Trodde kvalmen endelig skulle gi seg :-(
Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Grrrr, svigermødre som slenger med kjeften og forteller alle at vi venter, når det for det første er noe vi ville fortelle selv, og for det andre ville vente til vi er lenger enn 8(!!) uker på vei før vi forteller.... Åh at det går an.

Skjønner ikke andre mennesker at man selv vil dele denne nyheten?

Klager fordi det er masse styr på jobben og fordi tiden går veldig sakte. :P

Starta dagen med en gråtkvalt jente som ikke vil gå i barnehagen fordi de andre ungene har mobbet henne pga av en lue. :( Har alt tatt det opp med barnehagen men problemet er der enda så nå har jeg forlangt at hele avdelingen samles snakker om at det de har gjort er stygt og alle skal si noe fint om Lille når hun har på seg luen. Har en følelse de ansatte ikke liker å la seg diktere men enten gjør de det eller så gjør jeg det. Jeg har null toleranse for mobbing! SINT!

Er så sliten og lei av skole. Startet dagen med å bare ligge og se i taket. Hverken lyst eller energi til noe annet. Har nå endelig kommet meg opp av senga. Men kvier meg for å sette i gang med å lese...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er så sliten og lei av skole. Startet dagen med å bare ligge og se i taket. Hverken lyst eller energi til noe annet. Har nå endelig kommet meg opp av senga. Men kvier meg for å sette i gang med å lese...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

I akkurat samme situasjon, endelig kommet i gang, men nå tok visst bv litt over igjen :P

Taster på iPhone!

Spydag i dag.. Når det ikke går 15 min mellom en gang. Får lyst til å gråte :(

Starta dagen med en gråtkvalt jente som ikke vil gå i barnehagen fordi de andre ungene har mobbet henne pga av en lue. :( Har alt tatt det opp med barnehagen men problemet er der enda så nå har jeg forlangt at hele avdelingen samles snakker om at det de har gjort er stygt og alle skal si noe fint om Lille når hun har på seg luen. Har en følelse de ansatte ikke liker å la seg diktere men enten gjør de det eller så gjør jeg det. Jeg har null toleranse for mobbing! SINT!
Heier på deg! Mobbing må man ta på alvor, og ta med rota! Barnehagen burde ha jobba hardere med saken synes nå jeg. Stakkar lille jenta di, fikk skikkelig vondt i hjertet når jeg leste det, håper det er siste gang hun opplever noe sånt!

Jeg vil gjerne klage litt fordi jeg føler meg så blubb og slapp og bare klarer å trøkke i meg dritt- coco-pops, pepperkaker, sjokkis og pommes frites. Er slapp og sløv men må fungere fordi frøkna på 6 mndr trenger og skal få masse oppmerksomhet<3 HUn er i et frustrasjonsstadie hvor hun vil mere enn hun kan og det er hyling og skriking hele tiden og jeg klarer ikke å hjelpe henne 100%, for jeg aner ikke hva det er hun vil:P

Også er jeg kvalm men får ikke til å spy:P

Blødning (brunlig) igjen i natt med murringer, stiv i ryggen i dag, symptomer dabber av.. blææh stinker nok en sa/ma

Forrige gang jeg gikk gravid og fødte hadde jeg ingen plager eller sykdommer. Men denne gangen er alt annerledes og jeg gruer meg til ting blir tyngre og ikke minst til fødsel siden jeg ennå ikke vet om jeg får føde vanlig eller ikke. Og hva som kommer til å skje.. Alt dette pga dette teite greiene her!!! ImageUploadedByBV Forum1400141067.939099.jpg

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Forrige gang jeg gikk gravid og fødte hadde jeg ingen plager eller sykdommer. Men denne gangen er alt annerledes og jeg gruer meg til ting blir tyngre og ikke minst til fødsel siden jeg ennå ikke vet om jeg får føde vanlig eller ikke. Og hva som kommer til å skje.. Alt dette pga dette teite greiene her!!! Vis vedlegget 61494

Uff:( men er du frisk nå?

27.12.14
02.06.10

Nei er det jeg ikke er :( ska ha time på sykehuset for å få vite om jeg kan gjennomgå fødsel på vanlig vis eller ikke. Men krysser alt som kan krysses for at jeg kan føde vanlig :)

Bra de følger deg godt opp da! Jeg har selv hatt ks, gikk greit det, men håper på vanlig fødsel denne gangen :)

27.12.14
02.06.10

Back
Topp