*** Klagetråd ***

Må klage over at jeg ikke fikk time hos legen før på onsdag, til tross for store smerter i ryggen og bekkenet. Har i tillegg så vondt i lysken der åreknutene er, at jeg nå våkner når jeg snur meg i senga om natta:( Håper legen ringer opp igjen snart, for jeg klarer ikke å jobbe i to dager til.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Huff! Høres ikke mye godt ut.
Har heldigvis ikke blitt plaget med åreknuter selv enda, men mi mor er veldig plaget. Har hatt flere operasjoner, men blir ikke bra.
Håper legen ringen og at du kan komme inn før.
Klem

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Må klage litt igjen, denne gangen fordi jeg er sykere enn jeg kan huske å noengang ha vært omtrent...
Kraftig ørebetennelse i begge øra, legen på legevakta i helga sa bare "oi, dette så ikke bra ut".. Kjempevondt, å eneste smertestillende jeg kan ta nå er jo paracet, tar maxdose, men føler den bare holder feberen litt i sjakk.. Skjønner ikke horfor det må ta såå lang tid før pencilin funker:(..
Enda godt det er mandag, og frøkna er i barnehagen.. Har så dårlig samvittighet for å ha vært verdens slappeste mamma i helga i tilegg, en 2åring skjønner jo ikke helt det at "supermamma" også kan være syk å ikke orke noe en gang i blant...
Dagens syting, og "syns synd på meg selv" innlegg, nå skal seng bli god å finne igjen:/..

Sent from my iPad using BV Forum

Huff! Høres ikke mye godt ut.
Har heldigvis ikke blitt plaget med åreknuter selv enda, men mi mor er veldig plaget. Har hatt flere operasjoner, men blir ikke bra.
Håper legen ringen og at du kan komme inn før.
Klem

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hun ringte opp og ga meg 60 % sykemelding over telefonen:) Om det blir verre skulle jeg inn å få 80 % og når det ikke går lengre blir det 100 % ut svangerskapet. Skal også vurderes av gynekolog etterhvert om hvordan åreknutene utvikler seg. Sjefen tok det veldig fint og sa hun bare har venta på det;)

Sutrer litt her jeg, selv om jeg ser det klages om litt mer gyldige årsaker.

Finner ikke lighter!!!! Så får ikke fyrt i ovnen eller tent lys... Buuuuuuu-huu. Har lyst å grine. Har 3 stk og alle er borte :( brukte dem jo i går! Blir så distre av denne lille snuppa inni magehuset!

Edit: Ja, endte opp med å hylgrine. Herligheeeet!!

Last edited:
Sutrer litt her jeg, selv om jeg ser det klages om litt mer gyldige årsaker.

Finner ikke lighter!!!! Så får ikke fyrt i ovnen eller tent lys... Buuuuuuu-huu. Har lyst å grine. Har 3 stk og alle er borte :( brukte dem jo i går! Blir så distre av denne lille snuppa inni magehuset!

Edit: Ja, endte opp med å hylgrine. Herligheeeet!!
Finner heller ikke noe å få fyr med, så venter på den utrolig treige gubben som skulle kjøpe med:mad:

fant to lightere nå, men ikke den jeg hadde i går som jeg vet jeg har lagt en plass jeg mente var "lur" i går

Er også pissforbanna fordi den @#!$&%# gubben min ikke er enig med meg om at jeg vanligvis vet hvor ting og tang er. Det er HAN som vanligvis er en svimeladd, så at han så mye som antyder at jeg er det får meg rett og slett i fyr og flamme.

Nå gikk jeg og la meg på trass. Så får vi bare fryse. Gidder ikke fyre nå når jeg er forbanna. Når jeg ikke fant den jeg lette etter kan det bare være. Blir rett og slett provosert over at jeg ikke finner riktig lighter

Det verste er at jeg SER hvor barnslig jeg er nå, men klarer ikke være bedre.. åh :'(

Finner heller ikke noe å få fyr med, så venter på den utrolig treige gubben som skulle kjøpe med:mad:

Surver over kraftig bihulebetennelse , virus i kroppen og generelt tett i alle kanaler, pluss i tillegg har fått uvi. Har fått noe mot uvi men mot det andre kunne jeg bare glemme. Ingenting ei gravid og syk frøken kunne få mot det :(

Surver over kraftig bihulebetennelse , virus i kroppen og generelt tett i alle kanaler, pluss i tillegg har fått uvi. Har fått noe mot uvi men mot det andre kunne jeg bare glemme. Ingenting ei gravid og syk frøken kunne få mot det :(
Aposilin ( tror det skrives sånn) kan man ta mot bihulebetennelse om man er gravid, om det er bakterieinfeksjon. Slet mye med virusinfeksjon i bihulene siat svangerskap, og det var skikkelig vondt i mange uker. Masse god bedring ihvertfall:)

Han så på flere typer og ingen kunne jeg ta. Var en som det sto "kan tas av gravide om fordelen veier opp mot risikoene" så da holder jeg meg heller unna :p

Jeg bruker apocilin mot kraftig øre og halsbetennelse nå, var ingen fare å ta den fikk jeg beskjed om:).. Men hadde jeg ikke vært så dårlig at jeg måtte ha medisin for å komme gjennom det her, hadde jeg nok droppa det da;).. Ikke så glad i masse medisiner, og spesielt ikke pencilin:p

Hmm. Men er vell kanskje forskjell på bakterie infeksjon og virusinfeksjon? Jeg kan ikke detta i det hele tatt. Men syns det er bedre att han ikke gir meg noe enn at jeg skal gå å være redd for tab jeg tar :p

Jeg bruker apocilin mot kraftig øre og halsbetennelse nå, var ingen fare å ta den fikk jeg beskjed om:).. Men hadde jeg ikke vært så dårlig at jeg måtte ha medisin for å komme gjennom det her, hadde jeg nok droppa det da;).. Ikke så glad i masse medisiner, og spesielt ikke pencilin:p

Jeg er allergisk mot apocilin, kaster opp så fort det kommer i kroppen, kjente jeg fikk litt backflash bare av navnet :p Haha.. Håper dere blir friske alle sammen :)

Skulle legge meg tidlig, men neida..
Guttungen kastet opp i senga, to runder..Nå er ei dyne, sengeteppe, to puter, to laken, tre håndklær og en pysj vasket og på vei i vaskemaskinen.. Guttungen måtte i dusjen stakkars, oppkast over alt.. Ikke gøy midt på natta..

Er heldigvis ikke omgangssyken da, så det slipper jeg å bli smittet av..(han er tett i lungene og har mye slim), håper vi får sovet litt nå og slipper mer oppkast..

Sent from my iPhone using BV Forum

Skulle legge meg tidlig, men neida..
Guttungen kastet opp i senga, to runder..Nå er ei dyne, sengeteppe, to puter, to laken, tre håndklær og en pysj vasket og på vei i vaskemaskinen.. Guttungen måtte i dusjen stakkars, oppkast over alt.. Ikke gøy midt på natta..

Er heldigvis ikke omgangssyken da, så det slipper jeg å bli smittet av..(han er tett i lungene og har mye slim), håper vi får sovet litt nå og slipper mer oppkast..

Så kjedelig. Håper natten blir rolig herfra :)

Ble ikke noe tidlig legging her heller :p

Hmm. Men er vell kanskje forskjell på bakterie infeksjon og virusinfeksjon? Jeg kan ikke detta i det hele tatt. Men syns det er bedre att han ikke gir meg noe enn at jeg skal gå å være redd for tab jeg tar :p

Ja, er forskjell på det:p.. Bakterien kan behandles med antibiotika, mens virus ikke kan, og må gå over av seg selv, tror jeg de sa..

Jeg er allergisk mot apocilin, kaster opp så fort det kommer i kroppen, kjente jeg fikk litt backflash bare av navnet :p Haha.. Håper dere blir friske alle sammen :)

Huffda:p.. Heldigvis ikke reagert no særlig på den jeg, å nesten aldri gått på pencilin før heller, så veit ikke om det er noe jeg evt. Ikke tåler:p
Jeg er på bedringens vei ihvertfall:D.. Men fått øyekatarr nå da:p

Huffda:p.. Heldigvis ikke reagert no særlig på den jeg, å nesten aldri gått på pencilin før heller, så veit ikke om det er noe jeg evt. Ikke tåler:p
Jeg er på bedringens vei ihvertfall:D.. Men fått øyekatarr nå da:p

Du hadde merka fort om du ikke tålte den :P Uff, øyekatarr også, håper penicillinen tar knekken på alt! Du bør drikke biola ved siden av eller melkesyre tabl. fra apoteket, slik at du ikke får soppinfeksjon eller annen drit pga penicillinen da :)

Du hadde merka fort om du ikke tålte den :P Uff, øyekatarr også, håper penicillinen tar knekken på alt! Du bør drikke biola ved siden av eller melkesyre tabl. fra apoteket, slik at du ikke får soppinfeksjon eller annen drit pga penicillinen da :)

Tviler ikke:p.. Tar sånne idoform tabletter, som de anbefalte på apoteket, mot mageproblemer som kunne oppstå:).. Tror jeg må til legen i morgen å få anna behandling for øyekatarren, for den har bare blitt værre nå i natt:/.. Fysj.. :p

Back
Topp