Klagetråd! :P

Du bør vel gjerne være forsiktig med stige da! Makan! Bare å presse på for at de blir fort ferdig!
Åh, kjenner jeg hadde blitt rasende! Ikke at det hjelper, men det er så provoserende. Enn å komme nå da?! Når det nærmer seg termin og greier!
blir ikke å gå i stige... Har ikke bekken eller rygg til det. :( Ja æ trua i går med at.. Vist det ikke går fort med denne trappa så blir æ å dra å sette mæ på kontoret eller utsalgsstedet til de som skal bestille trappa å stor skrike ikke at det kommer til å hjelpe.. Men.. Høyt frustrasjons nivå.. Sukk
 
Årh.. Jeg klager over vekta! Den viser bare mer og mer hver gang jeg går på den. Jeg føler egentlig at jeg spiser og beveger meg greit. Har gått opp over 12 kg til nå og er kun 34+0, så det er enda maaaange uker igjen. Sist svangerskap la jeg på meg totalt 13 kg hele svangerskapet og fødte da nesten 2 uker over termin. Fortsetter det i samme tempo denne gang vil jeg jo komme opp i sikkert 20 kg pluss! Utrolig irriterende når man føler man gjør alt "rett".


Samme her!!!13kg og er 35+1...ett kile per uke går jeg opp...skjønner ikke horfor..legen sa at det er mye...jeg spiser sunt ikke noe sukker...går på tur hver dag...vet ikke hva jeg burde gjøre..slutte å spise?:)) hetl enig med deg- det er så irriterende :)))
 
Samme her!!!13kg og er 35+1...ett kile per uke går jeg opp...skjønner ikke horfor..legen sa at det er mye...jeg spiser sunt ikke noe sukker...går på tur hver dag...vet ikke hva jeg burde gjøre..slutte å spise?:)) hetl enig med deg- det er så irriterende :)))
Ja sant! Jeg har aldri hatt et veldig usunt kosthold nå når jeg har vært gravid, føler jeg spiser variert og tenker over hva jeg putter i meg. Men jeg spiser meg jo mett når jeg er sulten. Jeg kunne nok vært mer aktiv, men har et bekken som ikke samarbeider særlig godt. Føler allikevel at jeg beveger meg noe i forhold til de forutsetningene jeg har. Jeg er også opp ca 1 kg i uka, syns det er mye! Husker på slutten av forrige svangerskap så roet vektøkningen seg de siste 6-7 ukene, får håpe det er sånn denne gangen også selv om det ikke helt virker sånn!
 
Årh.. Jeg klager over vekta! Den viser bare mer og mer hver gang jeg går på den. Jeg føler egentlig at jeg spiser og beveger meg greit. Har gått opp over 12 kg til nå og er kun 34+0, så det er enda maaaange uker igjen. Sist svangerskap la jeg på meg totalt 13 kg hele svangerskapet og fødte da nesten 2 uker over termin. Fortsetter det i samme tempo denne gang vil jeg jo komme opp i sikkert 20 kg pluss! Utrolig irriterende når man føler man gjør alt "rett".

Signerer denne!! Opp 3,2 kg på 4 uker, 16 totalt! 36+1 idag og har veldig lite lyst til å gå opp over 20 kg altså! :eek: Synes det kan begynne å bremse litt nå.. :shifty: Og om en uke kan babyen bare komme :p
 
Har gått opp totalt 15 kg, men er egentlig fornøyd med det. Kunne sluppet de siste fire kiloene de siste to ukene da! :p 37uker i morgen.
Men det er MYE vann på gang her nå, så legen mente det ikke var ikke i det hele tatt! Kommer ikke til å være gravid så mye lengre heller føler jeg, så da slutter forhåpentligvis vektoppgangen av seg selv :-)
 
Årh.. Jeg klager over vekta! Den viser bare mer og mer hver gang jeg går på den. Jeg føler egentlig at jeg spiser og beveger meg greit. Har gått opp over 12 kg til nå og er kun 34+0, så det er enda maaaange uker igjen. Sist svangerskap la jeg på meg totalt 13 kg hele svangerskapet og fødte da nesten 2 uker over termin. Fortsetter det i samme tempo denne gang vil jeg jo komme opp i sikkert 20 kg pluss! Utrolig irriterende når man føler man gjør alt "rett".

Sett bort vekta - om du uansett føler du gjør "alt rett" så langt du klarer, så er det ingen vits i å plage seg selv med å veie seg i tide og utide, tenker jeg. Jeg har stort sett kun veid meg hos jordmor/lege, siden vi ikke har vekt hjemme, noe som har gjort det til en veldig spennende ting mer enn en frustrasjon :-p
 
Uff, begynt å sikle myyyyeee om når jeg sover.... Tror jeg må fylle opp sengen med håndklær i natt :-p
 
Uff, begynt å sikle myyyyeee om når jeg sover.... Tror jeg må fylle opp sengen med håndklær i natt :-p

Samme problem her! Voknet av det to ganger i dag, må ha papir på puta ;)

Var mye sikkel i starten, så en rolig perioden, men må tar det av :P
 
Sett bort vekta - om du uansett føler du gjør "alt rett" så langt du klarer, så er det ingen vits i å plage seg selv med å veie seg i tide og utide, tenker jeg. Jeg har stort sett kun veid meg hos jordmor/lege, siden vi ikke har vekt hjemme, noe som har gjort det til en veldig spennende ting mer enn en frustrasjon :-p
Ja det har du jo helt rett i. Er egentlig bare dumt, men så klarer jeg liksom ikke å la være når vekta liksom bare står der og roper :p
 
Uff, begynt å sikle myyyyeee om når jeg sover.... Tror jeg må fylle opp sengen med håndklær i natt :-p
Samme problem her! Voknet av det to ganger i dag, må ha papir på puta ;)

Var mye sikkel i starten, så en rolig perioden, men må tar det av :P
Jeg har alltid hatt et problem med at jeg sikler, har kort overleppe, så klarer ikke å naturlig ha munnen igjen. Men nå, er det jo ti ganger verre! Ligger med håndkle på puta :-P
 
Mageknip ut av en annen verden!! AUU!! :arghh:
 
Samme problem her! Voknet av det to ganger i dag, må ha papir på puta ;)

Var mye sikkel i starten, så en rolig perioden, men må tar det av :p

Haha trodde det bare var meg:p sover alltid med munnen på vidt gap så da merkes det at jeg produserer mer sikkel enn vanlig. Våkner alltid til våte flekker på puta:rolleyes::oops:
 
Huff, synes litt synd på meg selv asså! Det er så kjipt med så vonde kynnere så fort jeg kommer meg ut av huset!!! Rett hjem på sofaen etter en tur på butikken, sånn at jeg må fokusere på pusten jo!
 
Da blir det første sykedag fra jobb i morgen, etter at jeg ble gravid. Litt nederlag, samtidig som kroppen trenger litt fred og ro. Har jobbet hver dag siden mandag sist uke, så nå trenger jeg noen dager fri!
 
Da blir det første sykedag fra jobb i morgen, etter at jeg ble gravid. Litt nederlag, samtidig som kroppen trenger litt fred og ro. Har jobbet hver dag siden mandag sist uke, så nå trenger jeg noen dager fri!
Må ikke presse deg for langt nå da! Husk at den største jobben fortsatt ligger foran deg :)
 
Må ikke presse deg for langt nå da! Husk at den største jobben fortsatt ligger foran deg :)
Neida :-) Holder meg hjemme i morgen, så blir det helgetur hjem til mamma for kos og oppvartning, så da er jeg nok klar for de siste vaktene før permisjonen begynner :-) Om ikke blodtrykket holder seg høyt, da sykemelder jeg meg neste uke.
 
Neida :-) Holder meg hjemme i morgen, så blir det helgetur hjem til mamma for kos og oppvartning, så da er jeg nok klar for de siste vaktene før permisjonen begynner :-) Om ikke blodtrykket holder seg høyt, da sykemelder jeg meg neste uke.
Høres bra ut! Kos deg masse i helga da! God tur :D
 
Signerer denne!! Opp 3,2 kg på 4 uker, 16 totalt! 36+1 idag og har veldig lite lyst til å gå opp over 20 kg altså! :eek: Synes det kan begynne å bremse litt nå.. :shifty: Og om en uke kan babyen bare komme :p
Jeg er over 20+ idag :( Ok, det er kveld og jeg har spist mye mat under kvelden, men jeg tror allikevel at når vekta viser 21,5kg nå så er jeg fortsatt over 20 imorgen og :(
 
Da blir det første sykedag fra jobb i morgen, etter at jeg ble gravid. Litt nederlag, samtidig som kroppen trenger litt fred og ro. Har jobbet hver dag siden mandag sist uke, så nå trenger jeg noen dager fri!
Godt du får ro ned litt :o
 
Har sagt til meg selv gjentatte ganger at jeg ikke skal bry meg om vekta, men kjente likevel det svei litt når den tippet over til tresifret. Jobbet lenge for å komme meg ned i vekt før graviditeten, og da var det litt kjipt å se at jeg nærmer meg vekta jeg lå på før jeg gikk ned. :(
Men, vet jeg kan gå ned igjen! Vet nå hva som skal til :D
 
Back
Topp