Klagetråd! :P

Ja, det var veldig deilig med litt overskyet i helga :) men jeg er så glad for å slippe sokker jeg da, så finværet gjør meg ingenting :p men holder meg mye innendørs..

Ja, sokker er greit å slippe, men nå tror jeg at jeg kunne bodd i Birkenstock i 10 grader og :P
 
Her er det regn og kaldt, men er meldt varmere til uka og jeg gruer meg skikkelig! Har endelig hatt noen netter der jeg sover godt fordi det er kaldt, så nå syns jeg finværet kan holde seg borte og ikke ødelegge nattesøvnen min :p

Det holder jeg med deg i :)
 
Au au.. Bihulebetennelse suger :( må jo bare ligge å ha vondt når paracet og nesespray ikke funker. Ibux kan jeg jo ikke ta. Gud som jeg håper at det blir bra igjen fort!
 
Au au.. Bihulebetennelse suger :( må jo bare ligge å ha vondt når paracet og nesespray ikke funker. Ibux kan jeg jo ikke ta. Gud som jeg håper at det blir bra igjen fort!
Prøvd med varmt dampbad for å lette plagene litt? Kan ikke sitte over det hele dagen, men om det gir deg en liten pause er det sikkert godt :)
 
Ja, sokker er greit å slippe, men nå tror jeg at jeg kunne bodd i Birkenstock i 10 grader og :p

Ja, jeg bor i mine birkenstock også om dagen. Men tærene mine er ikke så fine (typ neglelakk på 5 av 10 tær :p) så jeg må ha på sko hvis jeg skal treffe folk :p Hehe!
 
Tror jeg skal teste det. Kjennes jo ut som om jeg har tannpine i hele hodet.

Huff, det er så vondt!

Ei venninne mener neseskylling med horn funker, men keg har aldri prøvd selv. Kanskje noe å teste :)

God bedring!
 
Ja, jeg bor i mine birkenstock også om dagen. Men tærene mine er ikke så fine (typ neglelakk på 5 av 10 tær :p) så jeg må ha på sko hvis jeg skal treffe folk :p Hehe!

Hahaha - sånn var mine føtter og, jeg klaget så mye til mannen at han spanderte fotpleie på meg. Det var himmelsk :) eneste er at jeg føler meg veldig "naken" uten lakk på neglene, men hun fotpleiedama ville ikke gjøre det siden det var så nærme termin.
 
Hahaha - sånn var mine føtter og, jeg klaget så mye til mannen at han spanderte fotpleie på meg. Det var himmelsk :) eneste er at jeg føler meg veldig "naken" uten lakk på neglene, men hun fotpleiedama ville ikke gjøre det siden det var så nærme termin.

Kan man ikke føde med lakk på neglene?? ;)
 
Hahaha - sånn var mine føtter og, jeg klaget så mye til mannen at han spanderte fotpleie på meg. Det var himmelsk :) eneste er at jeg føler meg veldig "naken" uten lakk på neglene, men hun fotpleiedama ville ikke gjøre det siden det var så nærme termin.

Fotpleie høres ikke feil ut nei! Så digg! Ja, det er vel noe med neglelakk og fødsel. Derfor jeg ikke har tatt på ny.. :p
 
Er det flere enn meg som nesten begynner å grine over varmen ute, og værmld for Østlandet til uka? Jeg som elsker sol og varme syns det er helt uutholdelig om dagen :(

Orker ikke tanken på varmen en gang! :hungover:
Holder meg stort sett innendørs, med unntak av når jeg er på jobb.. Da holder jeg meg i skyggen under et tre
 
Jeg ønsket meg fin høst.. men fin høst i mine tanker var ikke regn og 10-12 grader.. :facepalm:

Det skjønner jeg godt :) ønsket meg en fin høst jeg og, men ikke høyere temperaturer enn det var når jeg hadde ferie i sommer :P
 
Skjønner alle klagene her på varme, bekkenløsning, sove dårlig og at vi er leie nå:rolleyes: og jeg er SÅ enig med dere alle sammen:eek: kan ikke få sagt hvor lei jeg er, hvor forbanna varmt det er, hvor sykt vondt alt er i bekkenet og hvor trøtt jeg er etter å ikke få sove ordentlig...

Men hold ut jenter:) nå er vi snart ferdig og kan kose oss med babyene våre:) trøste-klem til alle sammen.
 
Back
Topp