Klagetråd! :P

Skulle ønske at folk kunne respektere intim sonen min. Forskjell på folk. Helt greit at folk vil klappe meg på magen men rompa mi vil jeg ha for meg sjøl. (stod i kø):confused:
Akkurat nå tror jeg at den personen hadde løpt langt og fort fra meg for ville klappet til og sagt at med hemoroider er rompa mi off limits for absolutt alle og om han/hun absolutt må klå får de klå på seg selv!
Huff!!!
 
Hjelp, i natt hadde jeg så vondt mot blæra at jeg trodde det kunne være farlig! Klarte ikke gå oppreist ut på badet engang! Helt forferdelig.. blir jo nesten redd for å drikke de siste timene før leggetid når det blir sånn o.O Noen andre som opplever det samme?
Det er kun den 1. gangen jeg våkner, og aldri ellers på døgnet, så det kan umulig være snakk om noen infeksjon av noe slag.

Nå har jeg endelig bestemt at kjæresten må ligge innerst - hadde tilfeldigvis første natta mi ytterst natt til i dag, heldigvis - ellers spørs det om jeg i det hele tatt hadde kommet meg ut av senga..
Luksus å bare kunne rulle seg ut over kanten :-p
 
Altså... jeg sitter her og det bare flommer ut av puppene!
Kommer litt sånn halvekkel følelse nipplene rett før det plutselig begynner å lekke.. og så bare stopper det opp igjen. Så går det en halvtime, en time, to timer.. ingen veit! Og da skjer det igjen!

Greit at kroppen forbereder seg og alt det der, men det får da være måte på!
 
Men gaaaah!! Jeg spist en skål med is, peanøtter og strø, nå, en time senere føles det som at halsen brenner opp!! :( jeg visste ikke at is skal generere så mye halsbrann? Eller er det peanøttene?
Uansett, fytti katten så ubehagelig det er! :'(
 
Men gaaaah!! Jeg spist en skål med is, peanøtter og strø, nå, en time senere føles det som at halsen brenner opp!! :( jeg visste ikke at is skal generere så mye halsbrann? Eller er det peanøttene?
Uansett, fytti katten så ubehagelig det er! :'(
Fett og sukker er visstnok ikke så bra, men sliter med å finne ut hva som går bra og ikke selv. Synes jeg går halsbrann av det meste.
 
Vondt i hode, bekkenet og i dag er alt drit.

Måtte kaste inn håndkle og be om 100% sykemelding.
 
Må bare si til alle dere som får kommentarer på magen, og ikke vet helt hva dere skal svare. Jeg får stadig kommentarer jeg også. Enten er jeg stor, eller så er jeg liten, gjerne begge deler på samme dag :rolleyes: Jeg svarer konsekvent nå at jeg faktisk er helt på gjennomsnittet! Da pleier de ikke å si så mye mer...
Svigermor hadde en periode hvor hun sammenlignet meg med seg da hun gikk gravid, hvor liten hun var osv, og jeg kjente jeg ble irritert. I løpet av sommeren la jeg frem en plan om hva jeg skulle si neste gang hun kom med sånt tull, men det har ikke kommet noe mer nå heldigvis. Men planen var å si: Det er vel INGEN grunn til at vi to skulle være like under en graviditet! :shifty: (Men hun har vel bare innsett at jeg ser mer smashing ut enn hun noen gang har gjort! :p :p)
 
Må bare si til alle dere som får kommentarer på magen, og ikke vet helt hva dere skal svare. Jeg får stadig kommentarer jeg også. Enten er jeg stor, eller så er jeg liten, gjerne begge deler på samme dag :rolleyes: Jeg svarer konsekvent nå at jeg faktisk er helt på gjennomsnittet! Da pleier de ikke å si så mye mer...
Svigermor hadde en periode hvor hun sammenlignet meg med seg da hun gikk gravid, hvor liten hun var osv, og jeg kjente jeg ble irritert. I løpet av sommeren la jeg frem en plan om hva jeg skulle si neste gang hun kom med sånt tull, men det har ikke kommet noe mer nå heldigvis. Men planen var å si: Det er vel INGEN grunn til at vi to skulle være like under en graviditet! :shifty: (Men hun har vel bare innsett at jeg ser mer smashing ut enn hun noen gang har gjort! :p :p)
Det var det beste svaret jeg har hørt på lenge! Nå vet jeg hva jeg skal si om noen sammenligner min mage med noen andre sin :D
 
Hjelp, i natt hadde jeg så vondt mot blæra at jeg trodde det kunne være farlig! Klarte ikke gå oppreist ut på badet engang! Helt forferdelig.. blir jo nesten redd for å drikke de siste timene før leggetid når det blir sånn o_O Noen andre som opplever det samme?
Det er kun den 1. gangen jeg våkner, og aldri ellers på døgnet, så det kan umulig være snakk om noen infeksjon av noe slag.

Nå har jeg endelig bestemt at kjæresten må ligge innerst - hadde tilfeldigvis første natta mi ytterst natt til i dag, heldigvis - ellers spørs det om jeg i det hele tatt hadde kommet meg ut av senga..
Luksus å bare kunne rulle seg ut over kanten :p

Har du enda problemer med blæra? Jeg har det akkurat slik men det har forverret seg de siste dagene og gjør vondt ca hver gang jeg har tisset. Klarer knapt å reise meg opp fra do eller å gå de neste 2-3 minuttene:eek: i morgen skal jeg ringe legen og si at dette ikke går lengre. De sjekket for 1,5 uker siden og da var det ingenting selv om det gjorde vondt allerede da.
 
Klager over bekkenløsning, halsbrann, nedpress og forhøyet BT. Det siste gjør at jeg må på ekstra kontroller både hos lege, JM og på KK.. Godt å bli fulgt skikkelig opp, klager ikke på det. Hadde bare håpet å slippe svangerskapsforgiftning denne gangen! *Godt og få det ut*
 
Har du enda problemer med blæra? Jeg har det akkurat slik men det har forverret seg de siste dagene og gjør vondt ca hver gang jeg har tisset. Klarer knapt å reise meg opp fra do eller å gå de neste 2-3 minuttene:eek: i morgen skal jeg ringe legen og si at dette ikke går lengre. De sjekket for 1,5 uker siden og da var det ingenting selv om det gjorde vondt allerede da.

Nei det har ikke gjort sånn vondt etter den natta. Det er liksom bare en gang i blandt at det er skikkelig kjipt, virker det som. Var hos jordmor i går, og hun sa at det var ikke så rart - det er jo en del ekstra kilo inni der, og ligger ungen "riktig" til, + at blæra har en del innhold, så kan det jo gjøre ganske vondt.
Men det føles litt som om mini har fått lange negler og ligger og skraper på ting og tang helt nederst i "magen", liksom. Noen dager kjennes det nesten litt sårt/ømt ut. Andre dager går det helt greit. Hehe, blir spennende å se hvordan det blir med ca. 1 kg til inni der.. har 1 mnd igjen til termin :-O
 
Nei det har ikke gjort sånn vondt etter den natta. Det er liksom bare en gang i blandt at det er skikkelig kjipt, virker det som. Var hos jordmor i går, og hun sa at det var ikke så rart - det er jo en del ekstra kilo inni der, og ligger ungen "riktig" til, + at blæra har en del innhold, så kan det jo gjøre ganske vondt.
Men det føles litt som om mini har fått lange negler og ligger og skraper på ting og tang helt nederst i "magen", liksom. Noen dager kjennes det nesten litt sårt/ømt ut. Andre dager går det helt greit. Hehe, blir spennende å se hvordan det blir med ca. 1 kg til inni der.. har 1 mnd igjen til termin :-O
Åh, sånn krafsing neddi der har jeg også hatt, spesielt mot slutten, i alle tre svangerskapene, og det er jammen ikke noe godt nei :-P
 
Må klage litt på formen og søvnbehovet, og ikke minst har jeg virkelig fått kjenne på symfyseløsning de siste døgnene. Åh, fyamei så vondt og rart og ekkelt :-P
 
Er det flere enn meg som nesten begynner å grine over varmen ute, og værmld for Østlandet til uka? Jeg som elsker sol og varme syns det er helt uutholdelig om dagen :(
 
Er det flere enn meg som nesten begynner å grine over varmen ute, og værmld for Østlandet til uka? Jeg som elsker sol og varme syns det er helt uutholdelig om dagen :(
Jeg er møkk lei av regn her i Trøndelag, og tempen som ikke klarer å bestemme seg om den skal være kald eller varm..
 
Er det flere enn meg som nesten begynner å grine over varmen ute, og værmld for Østlandet til uka? Jeg som elsker sol og varme syns det er helt uutholdelig om dagen :(

Ja, det var veldig deilig med litt overskyet i helga :) men jeg er så glad for å slippe sokker jeg da, så finværet gjør meg ingenting :p men holder meg mye innendørs..
 
Er det flere enn meg som nesten begynner å grine over varmen ute, og værmld for Østlandet til uka? Jeg som elsker sol og varme syns det er helt uutholdelig om dagen :(
Ja!! :( Orker ikke det været her så mye lengre - renner virkelig bort!
 
Er det flere enn meg som nesten begynner å grine over varmen ute, og værmld for Østlandet til uka? Jeg som elsker sol og varme syns det er helt uutholdelig om dagen :(
Her er det regn og kaldt, men er meldt varmere til uka og jeg gruer meg skikkelig! Har endelig hatt noen netter der jeg sover godt fordi det er kaldt, så nå syns jeg finværet kan holde seg borte og ikke ødelegge nattesøvnen min :p
 
Back
Topp