Klagetråd! :P

Den siste uka har jeg hatt vondt når jeg har våknet og måttet på do, spesielt 1. runden (våkner som regel 2-3 ganger). I natt var det særlig ille, føltes som om ungen lå og pressa seg mot urinblæra samtidig som den var full, og jeg akka og uffa meg på vei ut av senga (jeg ligger innerst og må ut i fotenden) og stavra meg som ei gammel dame til badet. Ikke gøy! o.O

vært skikkelig urolig i beina på kveldene, typisk ligger vi og ser på serie rett før sengetid, og jeg ligger og vrir meg som en orm. Veldig slitsomt, men har foreløpig ikke hatt problemer med å sovne pga det.
 
Er så dårlig humør, ekstremt sliten, veldig tungt i kroppen, verkene mage og veldig vondt i venstre halebein!!
Vært sånn siste 3-4 dagene så redd dette er nye normalen.... :/
Heldigvis har en fantastisk mann som setter meg foran seg selv, er veldig tålmodig og gjør alt for at jeg skal ha det bra!!
Venstre halebein? Har vi ikke bare ett? :p
 
Den siste uka har jeg hatt vondt når jeg har våknet og måttet på do, spesielt 1. runden (våkner som regel 2-3 ganger). I natt var det særlig ille, føltes som om ungen lå og pressa seg mot urinblæra samtidig som den var full, og jeg akka og uffa meg på vei ut av senga (jeg ligger innerst og må ut i fotenden) og stavra meg som ei gammel dame til badet. Ikke gøy! o.O

vært skikkelig urolig i beina på kveldene, typisk ligger vi og ser på serie rett før sengetid, og jeg ligger og vrir meg som en orm. Veldig slitsomt, men har foreløpig ikke hatt problemer med å sovne pga det.
Kjenner til den uffinga, jeg er akkurat likedan hver natt! Magen er hard som en ball, og blæra kjennes ut som skal sprekke. Tiltak å komme seg ned til 1.etasje da ja..
 
Så lei av å tisse hele tiden! Har vært på do 5 ganger den siste timen. Også kun noen få dråper hver gang. Skal bli så godt å få ut jenta mi, så kan blæra mi få en pause :p
 
Æææh, veier meg en gang i uken her hjemme, og de siste tre ukene har jeg gått opp 1kg i uken, liker det ikke! Har gått opp 5kg nå.. Er stor i utgangspunktet, og bør ikke legge på meg aaalt for mye. Kjenner jeg blir stressa av det her, og er spent på hva legen sier på fredag, og jordmor neste uke. Er 31+0 i dag.

Jeg er 32+2 og har allerede gått opp 12kg!!! :/ (veide 54kg før svangerskapet og er 164cm høy)..de siste ukene har jeg gått opp 1kg per uke!det er helt sprøtt..skjønner ikke hvorfor..spiser ikke så mye..spiser ikke godteri eller fast food..litt bekymret for at babyen kommer til å bli stoor:)
 
Jeg er 32+2 og har allerede gått opp 12kg!!! :/ (veide 54kg før svangerskapet og er 164cm høy)..de siste ukene har jeg gått opp 1kg per uke!det er helt sprøtt..skjønner ikke hvorfor..spiser ikke så mye..spiser ikke godteri eller fast food..litt bekymret for at babyen kommer til å bli stoor:)
Hadde jeg hatt ditt utgangspunkt, ville jeg ikke bekymret meg like mye, men skjønner jo at du gjør det. Er like høy som deg, men bikket 3-sifret. Heldigvis er vekta bare kommet på magen enda :-) Satser på at vi mister en del når ungen er ute :-)
 
Jeg er 32+2 og har allerede gått opp 12kg!!! :/ (veide 54kg før svangerskapet og er 164cm høy)..de siste ukene har jeg gått opp 1kg per uke!det er helt sprøtt..skjønner ikke hvorfor..spiser ikke så mye..spiser ikke godteri eller fast food..litt bekymret for at babyen kommer til å bli stoor:)

Kan være vann i kroppen..? Har du blitt hoven?
 
Føttene mine ble bredere:) klarer ikke å ta på meg sandaler. Men ikke noe mer. Det skjer store forandringer i kroppen..jeg vil tåle alt..eneste som teller at babyen blir frisk..ikke sant jenter??:)
 
Så nettopp en video på facebook hvor jordmødre øvde på setefødsel, på ei dukke. Fy jeg vil ikke ha en setefødsel!!! Håper han i magen snur seg til den tid, virkelig! Fikk tårer i øynene av å se det, har virkelig skremt meg selv nå!
 
Så nettopp en video på facebook hvor jordmødre øvde på setefødsel, på ei dukke. Fy jeg vil ikke ha en setefødsel!!! Håper han i magen snur seg til den tid, virkelig! Fikk tårer i øynene av å se det, har virkelig skremt meg selv nå!
Så samme film i går! Hjelp!
 
Magen min strammer seg ganske ofte i det siste..er det det som man kaller kynnere? :) det gjør ikke vondt bare er litt ubehagelig. Men i dag skjer det noe annet med magen..den er hard nesten hele tiden...også kynnere?? Jeg er litt forvirret..
 
Magen min strammer seg ganske ofte i det siste..er det det som man kaller kynnere? :) det gjør ikke vondt bare er litt ubehagelig. Men i dag skjer det noe annet med magen..den er hard nesten hele tiden...også kynnere?? Jeg er litt forvirret..
Høres ut som kynnere ja :) kynnere skal gi seg om du legger deg ned og slapper av :)
 
Føler meg forferdelig tung, anpusten, blir uvel og har kynnere. Vet ikke hvordan jeg skal klare å jobbe fram til slutten av september Jobber 50% og kan ikke klage egentlig, men nå begynner det a bli altfor tøft...
 
Jeg er 32+2 og har allerede gått opp 12kg!!! :/ (veide 54kg før svangerskapet og er 164cm høy)..de siste ukene har jeg gått opp 1kg per uke!det er helt sprøtt..skjønner ikke hvorfor..spiser ikke så mye..spiser ikke godteri eller fast food..litt bekymret for at babyen kommer til å bli stoor:)
Jeg er 32+3 og har gått opp 13 kilo! Er ikke så verst, siden forrige gang gikk jeg opp ca. 12kg og mistet alt rette etter fødselen eller den første måneden. Så ikke bekymre deg, det er ikke så verst!
 
Typisk når man har fått delvis løfteforbud og aller helst skal hvile mest mulig, så blir 2-åringen syk.. :( Skikkelig slappis og vil bare ligge oppå magen min..
 
Mitt fjerde tette barn, med et ødelagt bekken og rygg så sier jeg herved fra.og med den siste uken at jeg er så forbanna lei av smerter, lite energi osv! Ryggen, bekkenet verker så.jævlig at eg ser frem til fødselen! Det er starten på befrielse fra dette helvette, nå er det helt stopp! Kan ikke skjønne at jeg har utsatt meg for dette 4 ganger! De anbefalte meg nærmest ikke fler etter 2 men etter 3 var legen sikker i sin sak når han mente kroppen ikke ville takle det! Ble satt igang ifjor en uke før pga kroppen! Så håper det samme skjer nå.når den tid kommer :) er bare 29 uker straks så griner av tanken på at det er så lenge igjen hehe! Vet det er selvforskyldt men premien er jo fin! Sånn! Dagens utblåsning
 
Typisk når man har fått delvis løfteforbud og aller helst skal hvile mest mulig, så blir 2-åringen syk.. :( Skikkelig slappis og vil bare ligge oppå magen min..
Huffda, god bedring til lille. Håper det ikke er langvarig :-)
 
Mitt fjerde tette barn, med et ødelagt bekken og rygg så sier jeg herved fra.og med den siste uken at jeg er så forbanna lei av smerter, lite energi osv! Ryggen, bekkenet verker så.jævlig at eg ser frem til fødselen! Det er starten på befrielse fra dette helvette, nå er det helt stopp! Kan ikke skjønne at jeg har utsatt meg for dette 4 ganger! De anbefalte meg nærmest ikke fler etter 2 men etter 3 var legen sikker i sin sak når han mente kroppen ikke ville takle det! Ble satt igang ifjor en uke før pga kroppen! Så håper det samme skjer nå.når den tid kommer :) er bare 29 uker straks så griner av tanken på at det er så lenge igjen hehe! Vet det er selvforskyldt men premien er jo fin! Sånn! Dagens utblåsning
Det er lov å klage, så bare rop det ut! Kan ikke gjøre annet enn å ønske deg god bedring, og prøv å ta vare på deg selv, og lytt til kroppen :-* Selv om det sikkert er vanskelig med barn i huset fra før.
 
Første ordentlige leggkrampe kom i dag morges! Tidligere har jeg klart å stoppe dem ved å ta en kjapp "motstrekk", men i dag gikk ikke det - fy faen så vondt!! Måtte få kjæresten til å strekke foten for meg :-O
Nå blir det ulltråd rundt anklene på meg også ved sengetid gitt! :-D

Ellers lei av å ikke kunne gå noe særlig tur pga nedpress, kynnere eller hva det nå er - ubehagelig er det hvertfall.
 
Back
Topp