Klagetråd! :P

Har lyst å klage litt over en kollega... I går presterte hun å si "Dæven/Jesus/herregud så stor du har blitt!!" hele tre ganger... Skjønner ikke hvorfor hun har så himla stort behov for å kommentere det HELE tiden!! Tror ikke hun mener det frekt, men fortsatt er det litt sårende. Særlig fordi jeg har gått opp en del og ikke er så fornøyd med det :(
 
Har lyst å klage litt over en kollega... I går presterte hun å si "Dæven/Jesus/herregud så stor du har blitt!!" hele tre ganger... Skjønner ikke hvorfor hun har så himla stort behov for å kommentere det HELE tiden!! Tror ikke hun mener det frekt, men fortsatt er det litt sårende. Særlig fordi jeg har gått opp en del og ikke er så fornøyd med det :(
Smell tilbake med det samme :-) Skjønner at du ikke liker det, og det er ikke greit å skulle si det flere ganger på samme dag. Har litt samme greie med svigermor..
 
Smell tilbake med det samme :) Skjønner at du ikke liker det, og det er ikke greit å skulle si det flere ganger på samme dag. Har litt samme greie med svigermor..

Skulle gjerne smelt tilbake med det samme egentlig... Men hun er tynn som en strek og veier sikkert 45 kg så føler ikke helt det gir noen mening :p men skulle gjerne vært litt tøffere og si fra at hun ikke trenger å kommentere det så mye. Off, så kjedelig med en sånn svigermor :/ ikke så enkelt å si fra til henne heller regner jeg med...
 
Skulle gjerne smelt tilbake med det samme egentlig... Men hun er tynn som en strek og veier sikkert 45 kg så føler ikke helt det gir noen mening :p men skulle gjerne vært litt tøffere og si fra at hun ikke trenger å kommentere det så mye. Off, så kjedelig med en sånn svigermor :/ ikke så enkelt å si fra til henne heller regner jeg med...
Nei da skjønner jeg :-\ Noen skjønner bare ikke at det kan såre å få høre det mange nok ganger. Selv om man er gravid, og skal vokse, så trenger man ikke å bli stadig påminnet det. Nei svigermødre er noe for meg selv, og bare glad jeg slipper å omgås henne hver dag :-)
 
Har lyst å klage litt over en kollega... I går presterte hun å si "Dæven/Jesus/herregud så stor du har blitt!!" hele tre ganger... Skjønner ikke hvorfor hun har så himla stort behov for å kommentere det HELE tiden!! Tror ikke hun mener det frekt, men fortsatt er det litt sårende. Særlig fordi jeg har gått opp en del og ikke er så fornøyd med det :(
Det der!! At folk ikke skjønner at det IKKE er OK. Det er jo ikke det ellers, hvorfor skulle d plutselig være det når man er gravid!?!? Kropp er følsomt uansett.
 
Det der!! At folk ikke skjønner at det IKKE er OK. Det er jo ikke det ellers, hvorfor skulle d plutselig være det når man er gravid!?!? Kropp er følsomt uansett.

Nei, rart hvorfor man plutselig skal bli fritt vilt når man er gravid :( Æsj, man får bare prøve å heve seg over det... Men irriterende når jeg må se henne hver dag og hun gjerne vil kommentere det så ofte.

Nei da skjønner jeg :-\ Noen skjønner bare ikke at det kan såre å få høre det mange nok ganger. Selv om man er gravid, og skal vokse, så trenger man ikke å bli stadig påminnet det. Nei svigermødre er noe for meg selv, og bare glad jeg slipper å omgås henne hver dag :)

Trenger ikke å stadig høre det nei. Selv om jeg ikke tror det blir ment negativt, så er det så unødvendig. Man er ofte litt ekstra sårbar/følsom som gravid også. Svigermødre er gjerne et kapittel for seg selv ja :p selv om jeg er ganske heldig med min.
 
Nei, rart hvorfor man plutselig skal bli fritt vilt når man er gravid :( Æsj, man får bare prøve å heve seg over det... Men irriterende når jeg må se henne hver dag og hun gjerne vil kommentere det så ofte.



Trenger ikke å stadig høre det nei. Selv om jeg ikke tror det blir ment negativt, så er det så unødvendig. Man er ofte litt ekstra sårbar/følsom som gravid også. Svigermødre er gjerne et kapittel for seg selv ja :p selv om jeg er ganske heldig med min.
Kan jo kommentere noe som: å shit så tynn du har blitt, spiser du ikke?

Eventuelt bare si at det er stygt å kommentere kroppen til andre uansett!
 
Dagens skikkelige utblåsning og selvmedlidenhet:
Er møkk lei av å være gravid nå! Har gledet meg til å gå gravid siden jeg var liten. Jeg har stukket sprøyter, hatt utallige gyno undersøkelser og gått gjennom mye smerte for å bli gravid. Og når jeg endelig blir det, er det rett og slett et helvete... Ja lille i magen er premien, man kan godt få litt slækk nå...
 
Har lyst å klage litt over en kollega... I går presterte hun å si "Dæven/Jesus/herregud så stor du har blitt!!" hele tre ganger... Skjønner ikke hvorfor hun har så himla stort behov for å kommentere det HELE tiden!! Tror ikke hun mener det frekt, men fortsatt er det litt sårende. Særlig fordi jeg har gått opp en del og ikke er så fornøyd med det :(
Skulle sagt det samme tilbake! Eller noe som "spist mye godt i sommer?" Blir så irritert!
 
Dagens skikkelige utblåsning og selvmedlidenhet:
Er møkk lei av å være gravid nå! Har gledet meg til å gå gravid siden jeg var liten. Jeg har stukket sprøyter, hatt utallige gyno undersøkelser og gått gjennom mye smerte for å bli gravid. Og når jeg endelig blir det, er det rett og slett et helvete... Ja lille i magen er premien, man kan godt få litt slækk nå...
Selvom dere har jobbet hardt for å bli gravid syns jeg absolutt at du har lov til å klage! Er ikke lett å gå gravid for noen (er vist blitt en av de selv).
Og alt er virkelig ikke en dans på roser å gå gravid!
 
Selvom dere har jobbet hardt for å bli gravid syns jeg absolutt at du har lov til å klage! Er ikke lett å gå gravid for noen (er vist blitt en av de selv).
Og alt er virkelig ikke en dans på roser å gå gravid!
Takk:D Som oftest får jeg responsen "det var jo dette du ønsket" hvis jeg klager... Er godt å lufte seg litt her og heller smile falskt i sosiale lag:p
 
Dagens skikkelige utblåsning og selvmedlidenhet:
Er møkk lei av å være gravid nå! Har gledet meg til å gå gravid siden jeg var liten. Jeg har stukket sprøyter, hatt utallige gyno undersøkelser og gått gjennom mye smerte for å bli gravid. Og når jeg endelig blir det, er det rett og slett et helvete... Ja lille i magen er premien, man kan godt få litt slækk nå...
Klag så mye du bare orker! Uansett hvor vanskelig eller lett det var å bli gravid, så er det en stor påkjenning for kroppen. Jeg klager med god samvittighet, for jeg er møkk lei av vondt bekken og rygg ;-)
 
Takk:D Som oftest får jeg responsen "det var jo dette du ønsket" hvis jeg klager... Er godt å lufte seg litt her og heller smile falskt i sosiale lag:p
Neida, det man ønsker er den falske drømmen andre har skapt fordi ingen vil høre gravide klage!
Heldigvis er belønningen absolutt verdt alt som skjer! ❤
 
Har lyst å klage litt over en kollega... I går presterte hun å si "Dæven/Jesus/herregud så stor du har blitt!!" hele tre ganger... Skjønner ikke hvorfor hun har så himla stort behov for å kommentere det HELE tiden!! Tror ikke hun mener det frekt, men fortsatt er det litt sårende. Særlig fordi jeg har gått opp en del og ikke er så fornøyd med det :(
Ah, folk folk folk... Det der synes jeg er faktisk det som er mest belastende med å fremdeles stå i jobb, hehe. Drømmer om at EN samtale EN dag kan starte med noe annet enn "OJOJOJ, se DER ja/du vokser og gror, høhøhø/begynner å få STOOOR mage nå ja, og VERRE BLIR DET ;);););)". Jada, det er bare at de synes det er koselig og gøy at jeg er gravid, men jeg er tom for artige svar på magekommentarer nå.
 
Ah, folk folk folk... Det der synes jeg er faktisk det som er mest belastende med å fremdeles stå i jobb, hehe. Drømmer om at EN samtale EN dag kan starte med noe annet enn "OJOJOJ, se DER ja/du vokser og gror, høhøhø/begynner å få STOOOR mage nå ja, og VERRE BLIR DET ;);););)". Jada, det er bare at de synes det er koselig og gøy at jeg er gravid, men jeg er tom for artige svar på magekommentarer nå.

Hahaha! Så enig! Har også gått tom for morsomme svar for en stund siden :p Og ja, er særlig hyggelig å høre at "DET BLIR VERRE!!!" konstant :p Skjønner jo at babyen faktisk skal legge på seg en stund til.. men det går jo an å si noe oppmuntrende istedenfor.
 
Følte meg i så fin form når jeg stod opp i dag og tenkte at i dag kan jeg få gjort noe. Må hvertfall rydde til vaskedama klmmer i morgen.
Men etter å ha spist frokost gikk lufta helt utav meg, så nå sitter jeg bare apatisk i sofaen. Som jeg gleder meg til å få tilbake energien
 
Ah, folk folk folk... Det der synes jeg er faktisk det som er mest belastende med å fremdeles stå i jobb, hehe. Drømmer om at EN samtale EN dag kan starte med noe annet enn "OJOJOJ, se DER ja/du vokser og gror, høhøhø/begynner å få STOOOR mage nå ja, og VERRE BLIR DET ;);););)". Jada, det er bare at de synes det er koselig og gøy at jeg er gravid, men jeg er tom for artige svar på magekommentarer nå.
Samme her..
 
Skulle ønske at folk kunne respektere intim sonen min. Forskjell på folk. Helt greit at folk vil klappe meg på magen men rompa mi vil jeg ha for meg sjøl. (stod i kø):confused:
 
Er hjemme med syk 2-åring i dag. Stakkars. Han er jo så klengte og trenger mammaen sin når han er syk, litt spent på hvordan det blir hjemme med baby og eventuelt syk 2-åring! Kan nok bli noen svette dager :p
 
Skulle ønske at folk kunne respektere intim sonen min. Forskjell på folk. Helt greit at folk vil klappe meg på magen men rompa mi vil jeg ha for meg sjøl. (stod i kø):confused:
Fy, så frekt :o det er det mest respektløse jeg opplever. Om jeg hadde sett vedkommende, så hadde det blitt en ørefik!
 
Back
Topp