Aglais
Flørter med forumet
Nei, var det jeg tenkte.. Får se i morgen. Har forresten sendt deg en mldDu kan jo se an formen?øyekatarren kan man fint gå i bhg med når behandling er startet, men sikkert ikke noe særlig om formen ellers er slapp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, var det jeg tenkte.. Får se i morgen. Har forresten sendt deg en mldDu kan jo se an formen?øyekatarren kan man fint gå i bhg med når behandling er startet, men sikkert ikke noe særlig om formen ellers er slapp?
Vet det, men som jeg har informert om i tråden angående skjult så går jeg gjennom tilganger på kvelden etter mini er lagtNei, var det jeg tenkte.. Får se i morgen. Har forresten sendt deg en mld![]()
Signerer!Fy søren så lei jeg er av å være gravid, allerede. Håper virkelig andre trimester blir bedre... Herregud, den formen altså...!
Fy søren så lei jeg er av å være gravid, allerede. Håper virkelig andre trimester blir bedre... Herregud, den formen altså...!
Jeg og.. det går skikkelig ut over humøret mitt. Og har ingen nære venniner som er gravide eller har barn eller noe så føler liksom at de ikke forstår hvor dritt det er av og til.... Drit kjipt! Får liksom heller spm om hvordan mannen tar alt dette. Hva fader liksom, han våkner da ikke å spyr hver dag! Han kjenner ikke kvalmen bygge seg opp hele tiden, hvordan den sitter i hele dagen og det blir verre av å røre på seg! Han er da ikke helt utmattet og orker ingen verdens ting! Slik at man føler seg helt useless i sofaen! Sorry men var godt å få ut.. for no dritt
![]()
Er så trøtt og sliten i dag.... aner ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom dagen! Har lyst til å legge meg i fosterstilling og grine.

Kvalmen er absolutt det værste synes jeg. Har vært kvalm i 5 uker døgnet rundt. Heldigvis vært hakket bedre de siste 3 dagene når det gjelder kvalmen. Ellers er i grunnen trøttheten, NULL energi, halsbrann når jeg skal sove om natten, urinveisinfeksjon og forstoppelse kjeeempe greit å ha i tillegg
Kvalmen er absolutt det værste synes jeg. Har vært kvalm i 5 uker døgnet rundt. Heldigvis vært hakket bedre de siste 3 dagene når det gjelder kvalmen. Ellers er i grunnen trøttheten, NULL energi, halsbrann når jeg skal sove om natten, urinveisinfeksjon og forstoppelse kjeeempe greit å ha i tillegg
![]()
![]()
Det værste er at jeg på forhånd gledet meg til å være gravid.. hehe..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det værste er at jeg på forhånd gledet meg til å være gravid.. hehe..
![]()
![]()
![]()
Åh akkurat sånn har jeg det og, jeg gledet meg til å være gravid men nå synes jeg det bare er dritt når jeg våkner opp med den fæle kvalmen og spy hver eneste dag. Også er jeg så sliten at jeg orker ikke en dritt. Det er sånn at jeg nesten lurer på om jeg noen gang kan få nyti det. Uff. Man blir jo ekstra skuffet når man hadde gledet seg først og trodde alt skulle bli en dans på roser.. min mor kjente nesten ingenting. Men det kan visst jeg bare drite i![]()