I dag er det bra å kjenne liv.. Eldste reagerer endel på alle brudd i rutiner spenning og slikt.. Så han sparket meg rimelig hard i magen... Ikke spesielt festlig, og han var veldig lei seg etterpå.. Men kjenner heldigvis at den lille beveger seg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er førstegangsfødende. Har kjent boblinger innimellom i en uke/to (16/17)
På morgenen i går kjente jeg skikkelig bobling, mer enn før
Morkaka ligger bak så jeg burde kjenne noe mer snart
Hvor kjenner dere det best? Her er det helt nede ved symfysen, rett ved skambeinet
20+0 i dag, og det feirer han med masse aktivitet, endelig
Har hatt to svangerskap med morkake bak og ett med morkake foran.. merket ikke forskjell på bevegelse. Kun at jeg kjente senere liv når morkaka var foranUke 23, kjenner mye liv..Morkaken ligger framme så synes det er så rart att jeg kjenner det så godt inni å utenpåLurer på hvordan det hadde vært om morkaken var bak
Samme som @Hemmeligfrøken her. De to første svangerskapene var morkaken foran, mens denne gangen er den bak. Så langt merker jeg ikke noe forskjell, men dog er jeg bare kommet til uke 20+1. Hadde vært kjekt hvis det har litt tydeligere spark denne gangen, det er jo bare helt magiskUke 23, kjenner mye liv..Morkaken ligger framme så synes det er så rart att jeg kjenner det så godt inni å utenpåLurer på hvordan det hadde vært om morkaken var bak
Hvor kjenner dere det best? Her er det helt nede ved symfysen, rett ved skambeinet
20+0 i dag, og det feirer han med masse aktivitet, endelig