Kjenner dere liv nå?

I dag er det bra å kjenne liv.. Eldste reagerer endel på alle brudd i rutiner spenning og slikt.. Så han sparket meg rimelig hard i magen... Ikke spesielt festlig, og han var veldig lei seg etterpå.. Men kjenner heldigvis at den lille beveger seg
 
Tredjegangs her, og 19+4 i dag. Men i motsetning til de to andre barna, så ligger morkaken bak denne gangen så skal jo da egentlig kjenne sparkene godt. Kjenner likevel lite liv enda, noe bobling helt nede ved symfysen innimellom :smiley-ashamed008
 
Er tredjegangs og begynte å kjenne "bobler som sprekker" for ca 1 uker siden så ca rundt 18 + 3
 
Med førstemann lå morkaka «på toppen», og jeg kjente bevegelser allerede ved 13+5 ca og far fikk kjenne ca 16+noe... Denne gangen ligger morkaka foran, men jeg kunne likevel kjenne bevegelser rundt 14+3 eller 4. Utvendig er det bare jeg som har kjent noen bittesmå dult siste uken, og er nå 22+5. Helt utrolig hvor stor forskjell det er på førstemann og nr 2 ang hvordan bevegelsene kjennes, føles virkelig som det ligger en pute foran i livmora
 
Kjenner nesten daglig liv i form av kribling og små dult. Har ikke kjent noe utvendig enda. Er 18 +5 idag. Vet at morkaka mi lå langt nede tidligere, hvor den er nå aner jeg ikke. OUL imorgen,så finner det vel ut da.
 
Ja, har vel egentlig kjent det de siste to ukene. Men har vært så usikker. 19+5 i dag og har kjent det tydelig de siste dagene nå. Litt hver dag ♡
 
Er så utålmodig på å kjenne liv. Uke 16 nå.
 
Kjenner det godt på utsiden, og sparkene blir hardere og hardere. Herlig følelse! 20+6 i dag.
 
21+5, kjenner ofte liv innvendig, men fortsatt svakt. Kjenner ingenting utenpå enda.. Om jeg tar et glass cola med sukker kjenner jeg det blir mer liv etter kort tid :)
 
Samboer kjente på utsiden for første gang i går:Heartred var da 22+0 og har morkaka på framsiden:)
 
Mye liv den siste uka. Var rett over 19 uker når samboer fikk kjenne for første gang. Ble litt forelska på ny når jeg så øynene hans mens klumpen i magen sparka i vei :love017
 
Her begynner det virkelig å bli tydelig når hun sover eller når hun er våken!! Spinnvill når hun er våken altså... nattens dronning tydeligvis - full fart når jeg legger meg og full fart når jeg våkner ;) heldigvis sover jeg godt likevel :)
 
Frå når eg var litt over 18 veker var eg sikker på at det var babyen eg kjente:love7 Små dult og nokon så kraftige at me begge kjenner det utenpå:woot: Er idag 19+4, så kvar kveld no sitter eg å kjenner etter:Heartblue
 
Hvor kjenner dere det best? Her er det helt nede ved symfysen, rett ved skambeinet :)
20+0 i dag, og det feirer han med masse aktivitet, endelig :Heartblue
 
Hvor kjenner dere det best? Her er det helt nede ved symfysen, rett ved skambeinet :)
20+0 i dag, og det feirer han med masse aktivitet, endelig :Heartblue

her er det overalt i grunn.. men føler hun «grafser» mer nede ved skambeinet og da gjerne hvis jeg hsr på en grsvdibukse som presser litt på, sitter framovervendt o.l.. ellers får jeg kraftige spark godt over navlen og helt ned, og på begge sider alt etter hvordan hun ligger :p
 
Uke 23, kjenner mye liv..Morkaken ligger framme så synes det er så rart att jeg kjenner det så godt inni å utenpå:DLurer på hvordan det hadde vært om morkaken var bak :wideyed:
 
Uke 23, kjenner mye liv..Morkaken ligger framme så synes det er så rart att jeg kjenner det så godt inni å utenpå:DLurer på hvordan det hadde vært om morkaken var bak :wideyed:
Har hatt to svangerskap med morkake bak og ett med morkake foran.. merket ikke forskjell på bevegelse. Kun at jeg kjente senere liv når morkaka var foran ;)
 
Uke 23, kjenner mye liv..Morkaken ligger framme så synes det er så rart att jeg kjenner det så godt inni å utenpå:DLurer på hvordan det hadde vært om morkaken var bak :wideyed:
Samme som @Hemmeligfrøken her. De to første svangerskapene var morkaken foran, mens denne gangen er den bak. Så langt merker jeg ikke noe forskjell, men dog er jeg bare kommet til uke 20+1. Hadde vært kjekt hvis det har litt tydeligere spark denne gangen, det er jo bare helt magisk :love017
 
Hvor kjenner dere det best? Her er det helt nede ved symfysen, rett ved skambeinet :)
20+0 i dag, og det feirer han med masse aktivitet, endelig :Heartblue

Jeg kjenner det overalt, men aller best rett under navlen. Skvetter til noen ganger, føler hun sparker hardere for hver dag :hilarious:
 
Back
Topp