Kjenner dere liv nå?

Mener jeg har kjent, men så kjenner jeg ikke lenger og blir veldig usikker på om jeg i det hele tatt har kjent
 
Er andre gangs i uke 17 +1 idag og har kjent noe i ulike grader i ca en uke nå. Morkaken foran. Hørte også hjertelyden med doppler hjemme på torsdagen og igår fikk samboer hørt ( hørt på tidlig ul også) ❤️ Skal på oul på torsdag og får håpe fortsatt alt er fint med lille da og spent på hvilket skjønn det er denne gangen. Har jente fra før på snart 2,5 år
 
Jeg begynte å kjenne noe da jeg var 14+0 (er andregangs). Kjente i noen dager, men så fikk jeg omgangssyke, og har ikke kjent noe siden tirsdag :( venter spent på når jeg får kjenne noe igjen...
 
17+4, og jeg har ikke kjent noe ennå.
Det er 17-18 år siden jeg var gravid sist, og jeg husker ikke hvor tidlig jeg kjente liv da. ;)

Men jeg er ikke så urolig. Vi var på TUL for noen uker siden, så vi har sett at det er liv der inne. Men hvor sent kan man kjenne liv for første gang, egentlig? :scratch
 
Ikke noe her enda.. 16+6
 
Jeg følte jeg kunne kjenne liv allerede i uke 15, men det var vanskelig å tyde. Er nå 17+4, det er ingen tvil om at det er mini jeg kjenner, flere ganger om dagen. Tydelige, små spark. For en uvirkelig følelse :love017
 
Jeg er 16+1 og begynte for et par dager siden å merke litt bobler og kiling på innsiden av magen. Vet ikke hva jeg skal kjenne etter, er førstegangs, men lurer litt på om det egentlig er babyen jeg har begynt å kjenne

Sånn var det hos meg også første gang jeg var gravid. Husker noen sa «som en fiskehale» og det føltes sånn. Så det er nok babyen du kjenner:Heartbigred
 
Med nr 1 kjente jeg det i uke 16-17, da var det som «fiskehale» og bobler. Hadde da morkaken midt foran. Kjente tydelige babyen på ordinær ul uke 18-19.

Nå er jeg 16+0 og kjenner ingen anntydning enda.
 
Kjenner liv hele dagen, har gjort det i halvannen ukes tid.
Er nå uke 19.
Det er så gledelig! Noen ganger blir jeg rørt når den romsterer i magen.
Og hver gang tenker jeg: ja, den lever enda <3
 
Jeg følte at jeg kjente noe i uke 14/15, ganske lavt nede, men så har det vært stille. Kanskje jeg har kjent noe innimellom, men er ikke sikker. Skal til jm nå for en ekstra sjekk med doppler.
 
Uke 19+6, kjent liv hvær dag i en uke,har morkaken framme men kjenner det godt uansett:dummy:
 
Uke 19+6, kjent liv hvær dag i en uke,har morkaken framme men kjenner det godt uansett:dummy:

da jeg hadde morkaka foran kjente jeg det også godt.. ser det står mange steder at folk med morkake foran knapt kjenner liv, men hos meg betydde det bare at det jeg kjente liv litt senere (uke 18)
 
Er 17+3 og ganske sikker på at det er lille som dulter inni der :Heartpink
 
13 + 3, kjenner han helt på høyre side. Har morkaken foran, derfor kjenner jeg han ikke så godt ellers :p
 
19+5 og mannen min kjente på utsiden av magen for første gang i går! Så koselig:love7 Nå er det så mye bevegelse om dagen at jeg skvetter litt selv- utrolig lettelse! Jeg har vært sååå bekymret:Heartbigred
 
Back
Topp