Kjenner dere liv nå?

En tråd i 'Mai 2020' startet av Hemmeligfrøken, 14 Nov 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Hemmeligfrøken Forumet er livet Desemberglede 2015

Ja, hvordan står det til med dette nå?

her begynte jeg vel å kjenne i uke 15 (sist uke) men nå kjenner jeg daglig spark! Men fortsatt ikke ofte da.. hender seg jeg dytter litt på magen for å få respons :) særlig på kvelden før jeg legger meg føler jeg at jeg må få kontakt med lille :)

kjente daglig fra uke 15 med førstemann, uke 18 med nr.2 og nå uke 15/16 med nr.3.. med br 2 hadde jeg morkake foran - denne gangen har jeg ikke fått hørt noe så spent på hva de sier om morkaka denne gangen.

2. Livvea Forelsket i forumet Maiblomstene 2020

Jeg er 15+2 og venter fortsatt i spenning. Morkaken ligger bak, så jeg er så spent på om jeg snart kjenner noe.

3. skattenminimagen Forelsket i forumet Maiblomstene 2020

Jeg er 15+2 eller 3 husker ikke, men jeg kjenner ingenting:angelic: herlighet jeg blir litt stressa av det jeg.. ;);)

• Liker Liker x 1
  4. Hemmeligfrøken Forumet er livet Desemberglede 2015

Er du førstegangs? Man må jo gjerne vente lenge før man kjenner noe.. jeg bærer langt fram og har gjort det med alle

5. skattenminimagen Forelsket i forumet Maiblomstene 2020

Nei,det er min andre gang:)

6. Hemmeligfrøken Forumet er livet Desemberglede 2015

da blir man jo gjerne eeeenda mer utålmodig... måtte vente 3 uker lengre med nr 2 jeg, og det var lenge å vente .. hehe

• Liker Liker x 1
  7. Niomi88 Gift med forumet *Aprilbaby 2018*

Er bare 14+1 og tredje barn og kjenner ingenting enda. Husker ikke når jeg kjente med de 2 første heller :hilarious:

8. Ayms Glad i forumet Januarskatter 2015 Maiblomstene 2020

Er 13+4 med nr. 3. Merker ingenting ;) det er helt normalt å ikke kjenne noe liv enda! Noen føler ikke noe før ut i uke 20 og kanskje senere enn det og.... Senk skuldrene, det kommer plutselig:happy:

På ul for 1 1/2 uke siden lå morkaka plassert midt foran, så regner med at det kan ta litt tid før de første dultene kommer.

9. marithe Forumet er livet Maiblomstene 2020 August 2018

15+1 og 4. svangerskap; kjenner bittelitt innimellom, men ikke daglig enda.

10. Anellena Flørter med forumet Maiblomstene 2020

Jeg er 16+1 og begynte for et par dager siden å merke litt bobler og kiling på innsiden av magen. Vet ikke hva jeg skal kjenne etter, er førstegangs, men lurer litt på om det egentlig er babyen jeg har begynt å kjenne

11. Venter nr 4 Forelsket i forumet Maiblomstene 2020

Kjent små dult i noen uker:) kjenner ikke regelmessig enn da men kjenner så å si vær dag. Kan dytte på magen å få respons eller få i meg sukker så går det litt så kjenner jeg liv :) mer er stort sett om jeg sitter og sipper av eller ligger jeg kjenner det:)

12. Lavendella Betatt av forumet Maiblomstene 2020

Er også førstegangs, 16+2, og har kjent en slags kiling og små dult den siste uken. Men vanskelig å vite om det er babyen, ja :hilarious: Gleder meg til det blir ordentlige spark, og det ikke er noen tvil! Da slipper man også å uroe seg hele tiden for at det ikke liv inni der :rolleyes:

• Enig Enig x 3
  13. ChristinaW Glad i forumet

Kjenner litt småe dult inniMellom:)

14. supermom Forelsket i forumet Maiblomstene 2020

Uke 16+ 3, usikker hva jeg skal kjenne etter o_OSynes jeg har kjent noe kanskje:rolleyes:

15. Babydrøm-2020 Flørter med forumet

Er førstegangsfødende. Har kjent boblinger innimellom i en uke/to
    På morgenen i går kjente jeg skikkelig bobling, mer enn før :happy:
    Morkaka ligger bak så jeg burde kjenne noe mer snart :love017

16. shorty101 Blir kjent med forumet

Er 13+4 og kjenner ingenting enda. Symptomene har også forsvunnet, så bekymringsfulle meg er i god sving. Førstegangs og nervøs:sorry:

17. marithe Forumet er livet Maiblomstene 2020 August 2018

Er det trøst i at jeg er 4.gangs, 15+6 og så og si helt symptomfri? Har heller ikke kjent spark som jeg kan være sikker på at er spark enda.

18. Alvea- Betatt av forumet Maiblomstene 2020

17+1 og andregangs. Tror jeg innbiller meg i blant, men er ikke helt overbevist.
    Forrige gang kjente jeg det veldig tydelig så tidlig. Bittelitt bekymret, men satser på en rolig baby eller at morkaken ligger foran som et skjold.. Ultralyd om 10 dager!

• Liker Liker x 1
    • Morsom Morsom x 1
  19. marithe Forumet er livet Maiblomstene 2020 August 2018

Forrige gang hadde jeg morkake foran og kjente jevnlig fra uke 14. Nå har jeg kommet 2 uker lenger og kjenner ikke noe tydelig enda. Alltid skremmende når man forventer å merke mer.

20. Sommerfugler Forelsket i forumet August 2018

Kjenner ikke tydelige spark, men «leamus» inni magen, nede ved livmora. Tror det er babyen jeg kjenner, men for utydelig til å være sikker enda. Men kan ikke huske å ha hatt leamus inni kroppen før. Sist kjente jeg ingenting før i uke 20, så ingen hast enda ;-)

Del denne siden