Kjenner dere liv nå?

Er det trøst i at jeg er 4.gangs, 15+6 og så og si helt symptomfri? Har heller ikke kjent spark som jeg kan være sikker på at er spark enda.
JA, det er det trøst i!! :love017 Vi får vel bare nyte å være symptomfri så lenge vi kan da, og sparkene kommer vel tidsnok de også. Hihi
 
Ja begynte å kjenne noe antydninger til sommerfugler/små bobler sist uke. Men nå kjenner jeg tydelig at det er noen som sparker i magen. Var også på Ul på mandag, å morkaken lå bak, så tror også derfor jeg kanskje kjenner det tidlig.
Det er sykt rar følelse, men så herlig og god følelses. Kjenne at noen lever inni deg :Heartblue
 
Kjenner noe litt over skambeinet (under livmorkanten) av og til. Kjempesvakt. Er 12+5 i dag, så stresser ikke. Med første kjente jeg liv ca uke 17 og med andre ca uke 23.
 
Jeg har mye luft i magen for tiden, så det er umulig å si hva som er hva :hilarious: jeg er gravid for andre gang, så vet hva jeg skal kjenne etter. Men likevel :hilarious: 14+2, så kan godt være at det er for tidlig og
 
13+5 i går og nesten 100% sikker på at det var baby jeg kjente i går kveld. Men blir jo litt usikker. Andre gangs.
 
er 15+4 i dag, kjente akuratt som om det vibrerte litt for noen dager siden, mrn har vært helt stille etter det.. Skulle virkelig ønske jeg kjente mer liv, vil være forsikret om at alt er bra:(
 
11 + 5 og kjenner små bobler der jeg har funnet hjertelyd ❤️ barn nr 3.
 
15+6 fortsatt ingenting, blir litt utålmodig av denne tråden :D:p
 
15+4 i dag, kjenner fortsatt ingenting. Fikk vite på ultralyd på onsdag at morkaka ligger på fremre vegg, så det kan ta litt tid før jeg kjenner noe. Fikk se to veldig aktive spreller da :love017
 
Er 17+1 og førstegangs. Tror jeg kjenner noe av og til, men er ikke sikker siden jeg ikke vet hva jeg skal kjenne etter:)
 
18+3, førstegangs, og kjenner uten tvil hver dag ❤️ Er jeg heldig og følger nøye med når det er mye liv får jeg se små dult i magen
 
Er 15+1 og innbiller meg at eg kjenner noko som skjer av og til, men er veldig vanskelig å vite akkurat kva det var eg kjente liksom:hilarious: Er mest om kveldene eller når eg har lagt meg. Sånn boble liknande greier. Gleder meg veldig til når eg virkelig kan kjenne bevegelser og ikkje er i tvil :Heartred
 
Er 18+0 og kjenner liv hver dag :) Mer og mer hver eneste dag nå!
 
Jeg begynner å bli utålmodig nå, 16 + 2.. vet aldri om det jeg kjenner er luft eller babyeno_O
 
16+1, kjente noen harde(bitteligg vonde) press bak skambeinet i kveld, kanskje 5 ganger med 3 minutters intervaller. usikker på om dette er babyen? i så fall mye sterkere enn disse boblene som sprekker, så tenker kanskje dette er noe annet :oops:
 
18+6. Kjenner såvidt noe, men ganske sikker på at det er barnet. ♥️ Kjennes litt ut som leamus som noen sier, eller luft som flytter seg i magen. Kjenner noe sånt hver dag, men ikke ofte ila dagen.
 
Jeg har morkaka foran på magen, så fikk beskjed om at det kunne ta litt tid før jeg kjenner. Kjente liv uke 16 med storesøster, var som små bobler ❤️
 
Back
Topp