Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
14+5 idag, har ikke kjent noen verdensting :/ 2.gangsgravid.. bør jeg være bekymret, eller varierer det veldig ? Har morkake bak også.
14+5 idag, har ikke kjent noen verdensting :/ 2.gangsgravid.. bør jeg være bekymret, eller varierer det veldig ? Har morkake bak også.
Jeg er også andre gangs gravid, kjente ikke noe når jeg var 14+ 5 heller14+5 idag, har ikke kjent noen verdensting :/ 2.gangsgravid.. bør jeg være bekymret, eller varierer det veldig ? Har morkake bak også.
er nå 16+5 og er sikker på jeg kjenner liv
tror jeg begynte og kjenne mellom 15-16 uker en plass
Syns det har vært vanskelig og vite om det er liv eller bare tarmene som jobber
så ville ikke bekymret meg 
Vil tro det varierer veldig. Hvis du er usikker hadde jeg fått en time til jordmor for å høre hjertelyd![]()
Jeg er også andre gangs gravid, kjente ikke noe når jeg var 14+ 5 hellerer nå 16+5 og er sikker på jeg kjenner liv
tror jeg begynte og kjenne mellom 15-16 uker en plass
Syns det har vært vanskelig og vite om det er liv eller bare tarmene som jobber
så ville ikke bekymret meg
![]()

Har time til jordmor 3.mars, så Jeg må holde ut litt til ❤ Men nå skal det sies at jeg bekymrer meg for ALT, med nr1 var jeg helt cool.. men denne gangen er nervene utenpå kroppen![]()
Hehe, høres ut som megAlt var lettere med nr 1. Du kan ikke fremskynde timen da?
Skal ringe på mandag å høre om jeg får time før, værste jeg vet er å gå bekymret.. blir noen lange mnd til august kommer

Mange jordmødre vil ikke lytte etter hjertelyd før rundt uke 16, da det kan være vanskelig å finne. Og dermed skaper det unødvendig bekymring.14+5 idag, har ikke kjent noen verdensting :/ 2.gangsgravid.. bør jeg være bekymret, eller varierer det veldig ? Har morkake bak også.