15+1 men kjenner ikke noe enda, går kvar dag å vente på det, gleder med sånn til det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjente for første gang i går kveld Lå på sofaen etter kveldsmat, og det kjentes ut som en svak viberator nederst på høyre side Gøy!
Har du vært på oul ? Vet du om morkaka ligger foran eller bak? Min ligger foran så kjenner ikke liv like godt som di som har den bak. Men ville ikke bekymret meg er ikke enda vi må kjenne liv hver dag, er jo fortsatt veldig små20uker i dag. Er så usikker på om jeg har kjent liv eller om det bare er innbilning. Har ikke kjent noe denne uken, som bekymrer meg litt.
20uker i dag. Er så usikker på om jeg har kjent liv eller om det bare er innbilning. Har ikke kjent noe denne uken, som bekymrer meg litt.
Har du vært på oul ? Vet du om morkaka ligger foran eller bak? Min ligger foran så kjenner ikke liv like godt som di som har den bak. Men ville ikke bekymret meg er ikke enda vi må kjenne liv hver dag, er jo fortsatt veldig små
min mini har vært veldig aktiv i flere uker. Plutselig på mandag kjente jeg såvidt noe og slik har det vært til i dag. Plutselig nå er mini like aktiv som før. Tror kanskje han har ligget og sparket i andre retninger som jeg ikke klarer å kjenne så godt, men ligger nå i «riktig» posisjon igjen er vel fra uke 28 at de mener at man skal daglig registrere liv på kjennliv.no
Jeg kjente for første gang i går kveld Lå på sofaen etter kveldsmat, og det kjentes ut som en svak viberator nederst på høyre side Gøy!
Ja, litt samme følelsen!Samme her, i går synes også det var en litt sånn vibrerende følelse.. nesten litt sånn som når du har "leamus" i øyet på en måte
Veldig stas!