Kjenne liv

15+1 men kjenner ikke noe enda, går kvar dag å vente på det, gleder med sånn til det:happy:
 
Jeg har kjent noe i et par uker ca, er 15+5 i dag, har morkaken bak. Det er små fiskehaler som stryker, og det er en helt annen følelse enn når tarmene jobber, så jeg er sikker. Sist gang kjente jeg ikke noe særlig før uke 20, den gang med morkaken foran. Var ofte hos jordmor sist, og da fant hun ikke hjertelyd før uke 23. :)
 
Var hos jordmor i dag. Har de siste dagene følt når jeg har trykket på magen, noe jeg har ment har vært den lille. Det harde jeg har følt har da flyttet seg vekk ganske snart. Fikk i dag bekreftet av jordmor at den lille også flyttet seg unna doppleren konstant er 17+4.
 
Hahaha. Ultralyd dama spurte meg i dag om det var spark. Og jeg bare; øøøøh. Kanskje. Jeg tror det. :hilarious::hilarious: Har vært veldig sikker siste uka på at jeg kjenner baby, men ikke like sikker på alt jeg kjenner i magen. Så det som hun kjente på utsiden kjentes bare ut som ett veldig svakt dunk for meg. Virket nesten som det var mer kjennbart for henne enn fir meg. :cool::p:hilarious:
 
Jeg kjente for første gang i går kveld xsmile3 Lå på sofaen etter kveldsmat, og det kjentes ut som en svak viberator nederst på høyre side:smiley-bounce016 Gøy!
 
20uker i dag. Er så usikker på om jeg har kjent liv eller om det bare er innbilning. Har ikke kjent noe denne uken, som bekymrer meg litt. :(
 
20uker i dag. Er så usikker på om jeg har kjent liv eller om det bare er innbilning. Har ikke kjent noe denne uken, som bekymrer meg litt. :(
Har du vært på oul ? Vet du om morkaka ligger foran eller bak? Min ligger foran så kjenner ikke liv like godt som di som har den bak. Men ville ikke bekymret meg :) er ikke enda vi må kjenne liv hver dag, er jo fortsatt veldig små :)
 
17+4 Første gang jeg er sikker på liv (og ikke bare luftbobler). Har kjent litt nå og da de siste to dagene. Er nå 17+6.
 
20uker i dag. Er så usikker på om jeg har kjent liv eller om det bare er innbilning. Har ikke kjent noe denne uken, som bekymrer meg litt. :(

min mini har vært veldig aktiv i flere uker. Plutselig på mandag kjente jeg såvidt noe og slik har det vært til i dag. Plutselig nå er mini like aktiv som før. Tror kanskje han har ligget og sparket i andre retninger som jeg ikke klarer å kjenne så godt, men ligger nå i «riktig» posisjon igjen :) er vel fra uke 28 at de mener at man skal daglig registrere liv på kjennliv.no
 
Har du vært på oul ? Vet du om morkaka ligger foran eller bak? Min ligger foran så kjenner ikke liv like godt som di som har den bak. Men ville ikke bekymret meg :) er ikke enda vi må kjenne liv hver dag, er jo fortsatt veldig små :)

Ja, har vært på OUL, den ligger foran. Så kan være derfor ja, synes faktisk jeg har kjent noe i dag :)
 
min mini har vært veldig aktiv i flere uker. Plutselig på mandag kjente jeg såvidt noe og slik har det vært til i dag. Plutselig nå er mini like aktiv som før. Tror kanskje han har ligget og sparket i andre retninger som jeg ikke klarer å kjenne så godt, men ligger nå i «riktig» posisjon igjen :) er vel fra uke 28 at de mener at man skal daglig registrere liv på kjennliv.no

Da har jeg noen uker på meg til å kjenne liv :)
 
Jeg kjente for første gang i går kveld xsmile3 Lå på sofaen etter kveldsmat, og det kjentes ut som en svak viberator nederst på høyre side:smiley-bounce016 Gøy!


Samme her, i går :) synes også det var en litt sånn vibrerende følelse.. :happy: nesten litt sånn som når du har "leamus" i øyet på en måte :hilarious:

Veldig stas! :Heartred
 
Har morkaken foran, men mener jeg kjenner liv både morgen og kveld. Veldig svakt, som litt dunking eller leamus, rundt ved navelen og nede ved eggstokkene liksom. Rart og koselig!
 
Jeg har ikke kjent liv, men han lå ikke stille et sekund på OUL så liv er det heldigvis inni der :p jordmor sa det var flere uker til jeg trengte å bekymre meg (19 uker nå)
 
Jeg har kjent liv et par uker (er 18+5 i dag, 2.barn) og har morkake foran. Men siste dagene kan jeg ikke si jeg har kjent noe så blir jo bekymra :-(
Men skal på OUL senere i dag, så håper det fortsatt er noe <3 Bare 6 dager siden jordmorkontroll og hjertelyd var kjempefin, så jeg bekymrer meg vel unødvendig som alltid..
 
Back
Topp