Kjenne liv

Kjenner dere nå liv daglig?
Jeg er nå uke 21+3 og begynte å kjenne liv daglig i forrige uke. Første helt sikre tegn på liv kom ca i uke 18, og det har tatt seg godt opp i løpet av påsken. Noen dager er det mye, mens andre dager er litt roligere.
Jeg er forresten tredje gangs og har morkaken bak.
Hvordan er det for dere? :happy:

Jeg har kjent liv hver dag siden jeg begynte å kjenne det i uke 14. :) Jeg er også tredjegangs med morkake bak.
 
Har kjent liv siden uke 17. Førstegangs. Morkake bak. Nå (uke 22) kjenner jeg liv hver dag :). ...og har også fått se ett og annet spark etter tålmodig kikking ned på magen ;).
 
Jeg kjenner også liv hver dag, helt utrolig forskjell fra forrige gang da jeg hadde morkaken foran. Nå er den bak mot ryggen.
 
Kjenner også liv, dvs skjønner endelig at det er babyen og ikke luft i magen (som jeg har trodd i en måned)! Er 22+5 og har morkaka foran. I dag kjente mannen det utapå magen også, han ble kjempeglad!
Jeg har syntes det var litt ekkelt fram til nå, men føler det er mindre ekkelt når jeg skjønner at det faktisk er babyen..
 
Jeg kjenner også liv hver dag, helt utrolig forskjell fra forrige gang da jeg hadde morkaken foran. Nå er den bak mot ryggen.

Heldig :) Håpet morkaka skulle feste seg bak hos meg denne gangen, men jaggu endte den ikke foran igjen :arghh: Kjenner veldig godt med liv selvom da, men hadde jo vært veldig moro å kjent forskjell!
 
Back
Topp