Kjenne liv

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Noen som har begynt å kjenne liv? Syns jeg har kjent på noe i minst fire uker allerede :p Det har boblet veldig. Nå føles det litt annerledes. Vet jeg kjente liv tidlig sist svangerskap, men tror det var uke 15. Er i uke 14 nå
 
Jeg har kjent bevegelse en liten stund nå :) er 16+4 i dag.
 
Er 15+0 i dag, og enda ikke kjent noe tydelig. En gang eller to siste dagene eg lurer, men sikkert innbildning. Med forrige vet jeg at jeg kjente det tydelig i uke 14, til tross for morkake foran :)
 
14+5 idag, har ikke kjent noen verdensting :/ 2.gangsgravid.. bør jeg være bekymret, eller varierer det veldig ? Har morkake bak også.
 
14+5 idag, har ikke kjent noen verdensting :/ 2.gangsgravid.. bør jeg være bekymret, eller varierer det veldig ? Har morkake bak også.

Vil tro det varierer veldig. Hvis du er usikker hadde jeg fått en time til jordmor for å høre hjertelyd :)
 
14+5 idag, har ikke kjent noen verdensting :/ 2.gangsgravid.. bør jeg være bekymret, eller varierer det veldig ? Har morkake bak også.

Det er veldig varierende. Mange som ikke kjenner noe særlig før rundt oul :) så tidlig som nå er det vanskelig å vite om det er tarmer eller babyen som beveger seg :)
 
14+5 idag, har ikke kjent noen verdensting :/ 2.gangsgravid.. bør jeg være bekymret, eller varierer det veldig ? Har morkake bak også.
Jeg er også andre gangs gravid, kjente ikke noe når jeg var 14+ 5 heller :hilarious: er nå 16+5 og er sikker på jeg kjenner liv :happy: tror jeg begynte og kjenne mellom 15-16 uker en plass :hilarious: Syns det har vært vanskelig og vite om det er liv eller bare tarmene som jobber :hilarious: så ville ikke bekymret meg :happy:
 
Vil tro det varierer veldig. Hvis du er usikker hadde jeg fått en time til jordmor for å høre hjertelyd :)

Har time til jordmor 3.mars, så Jeg må holde ut litt til ❤ Men nå skal det sies at jeg bekymrer meg for ALT, med nr1 var jeg helt cool.. men denne gangen er nervene utenpå kroppen :oops:
 
Jeg er også andre gangs gravid, kjente ikke noe når jeg var 14+ 5 heller :hilarious: er nå 16+5 og er sikker på jeg kjenner liv :happy: tror jeg begynte og kjenne mellom 15-16 uker en plass :hilarious: Syns det har vært vanskelig og vite om det er liv eller bare tarmene som jobber :hilarious: så ville ikke bekymret meg :happy:

Så godt å høre! Da må jeg bare smøre meg med tålmodighet :joyful:
 
Har time til jordmor 3.mars, så Jeg må holde ut litt til ❤ Men nå skal det sies at jeg bekymrer meg for ALT, med nr1 var jeg helt cool.. men denne gangen er nervene utenpå kroppen :oops:

Hehe, høres ut som meg :p Alt var lettere med nr 1. Du kan ikke fremskynde timen da?
 
Hehe, høres ut som meg :p Alt var lettere med nr 1. Du kan ikke fremskynde timen da?

Godt å høre jeg ikke er den eneste :joyful: Skal ringe på mandag å høre om jeg får time før, værste jeg vet er å gå bekymret.. blir noen lange mnd til august kommer:shy::joyful:
 
Jeg har kjent liv fra 15+6 :) små fiskehaler i magen hver dag siden. Er 16+2 i dag. Dette er første barn :)
 
Med første kjente jeg det ikke før uke 19. Med andre kjente jeg det i uke 15. Mistenker at jeg har kjent en og annen bevegelse nå, men usikker. Er «bare» 14 uker foreløpig
 
14+5 idag, har ikke kjent noen verdensting :/ 2.gangsgravid.. bør jeg være bekymret, eller varierer det veldig ? Har morkake bak også.
Mange jordmødre vil ikke lytte etter hjertelyd før rundt uke 16, da det kan være vanskelig å finne. Og dermed skaper det unødvendig bekymring.
Selv er jeg 4 gangs gravid med 5 barnet, og har aldri kjent noe jeg med sikkerhet kan si er babyen før ultralyd. Jeg har heller ikke hatt ultralydene tidlig, de har vært i uke 19/20. nå er jeg 17+1 og tror kanskje jeg kan ha kjent noe en gang eller tre. Men fortsatt usikker. Så det er veldig individuelt når man kjenner noe. Jeg har heller ikke hatt noen plassering av morkaka som gjør at jeg ikke skulle kjenne noe tror jeg, for de på ultralyden har vært overrasket hver gang over at jeg ikke har kjent noe.
 
Er 4. gangsgravid og 15+1 idag, lurer på om jeg kan ha kjent noe på søndag, men er usikker. Følte at det var mye mer tydligere de forrige gangene:p
 
15+3 nå og ikke kjent noen ting enda. Men det kribler i magen når jeg tenker på at jeg snart kan begynne å kjenne babyen min der inne :Heartred
 
Back
Topp