Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
14+5 idag, har ikke kjent noen verdensting :/ 2.gangsgravid.. bør jeg være bekymret, eller varierer det veldig ? Har morkake bak også.
14+5 idag, har ikke kjent noen verdensting :/ 2.gangsgravid.. bør jeg være bekymret, eller varierer det veldig ? Har morkake bak også.
Jeg er også andre gangs gravid, kjente ikke noe når jeg var 14+ 5 heller er nå 16+5 og er sikker på jeg kjenner liv tror jeg begynte og kjenne mellom 15-16 uker en plass Syns det har vært vanskelig og vite om det er liv eller bare tarmene som jobber så ville ikke bekymret meg14+5 idag, har ikke kjent noen verdensting :/ 2.gangsgravid.. bør jeg være bekymret, eller varierer det veldig ? Har morkake bak også.
Vil tro det varierer veldig. Hvis du er usikker hadde jeg fått en time til jordmor for å høre hjertelyd
Jeg er også andre gangs gravid, kjente ikke noe når jeg var 14+ 5 heller er nå 16+5 og er sikker på jeg kjenner liv tror jeg begynte og kjenne mellom 15-16 uker en plass Syns det har vært vanskelig og vite om det er liv eller bare tarmene som jobber så ville ikke bekymret meg
Har time til jordmor 3.mars, så Jeg må holde ut litt til ❤ Men nå skal det sies at jeg bekymrer meg for ALT, med nr1 var jeg helt cool.. men denne gangen er nervene utenpå kroppen
Hehe, høres ut som meg Alt var lettere med nr 1. Du kan ikke fremskynde timen da?
Mange jordmødre vil ikke lytte etter hjertelyd før rundt uke 16, da det kan være vanskelig å finne. Og dermed skaper det unødvendig bekymring.14+5 idag, har ikke kjent noen verdensting :/ 2.gangsgravid.. bør jeg være bekymret, eller varierer det veldig ? Har morkake bak også.