Kjenne liv tråd!

Hjelpe deg å tømme den!
Mi liker å sparke når den er halvfull. Da må jeg bare gå å tisse likevel.

Hahah, ja, virker som han liker å hjelpe til med det, strålen blir lissom hardere når han gjør det:hilarious:

Tutta minner deg på at "nå er det tissetid, mamma":joyful:
 
Hahah, ja, virker som han liker å hjelpe til med det, strålen blir lissom hardere når han gjør det:hilarious:

Tutta minner deg på at "nå er det tissetid, mamma":joyful:

Haha, kjekt det da!!

Jeg tror hun bare hevner fordi jeg pleier dytte i henne når hun sover.. :p
Kjentes sånn ut i stad. Jeg synes hun har vært veldig rolig, så jeg dytter på henne til hun våkner. Liten tid etterpå, hevner hun med å dytte på blæra på alle mulige måter x)
Haha
 
Ringte svangerskapspoliklinikken i dag litt over ett da jeg fortsatt ikke hadde kjent noe.
Syntes det var ubehagelig da jeg har kjent henne til veldig regelmessige tider den siste måneden, selv om all fornuft i hodet sider at alt er fint...."men enn om" :p De ba meg komme inn med en gang så vi fikk høre etter hjertelyd og så jeg slapp å bekymre meg hele helga (jordmor hadde fri i dag på helsestasjonen, og fastlegen var stengt) ❤️

Tok vel 7 sekunder før vi hørte hjerterytme på 145, og det var veldig deilig❤️ Elsker at de tar sånn vare på meg og lar meg komme inn over det som føles som nesten litt tåpelige mammafølelser uten at de himler med øynene av meg :p

Sniker fra nov/des gruppen. Hvor langt på vei var du da?
Jeg opplever det samme nå og er forferdelig bekymret, ikke kjent noe siden onsdag. Er 18+1, og vandt med å iallefall kjenne noe annenhver dag og noen ganger hver dag. (noen dult)
 
Aktiv tass som gir mamma mange bevegelser og spark:love7:Heartred
 
Sniker fra nov/des gruppen. Hvor langt på vei var du da?
Jeg opplever det samme nå og er forferdelig bekymret, ikke kjent noe siden onsdag. Er 18+1, og vandt med å iallefall kjenne noe annenhver dag og noen ganger hver dag. (noen dult)

Bare for å si noe beroligende; det er ikke forventet å kjenne liv hver dag før uke 23-24. Grunnen til at baby ikke kjennes nå, kan godt være fordi lille har snudd seg en annen vei, f.eks ❤️
Jeg kjente liv fra uke 12 ish, daglig.. men plutselig, kjente jeg ingenting mellom 13+x noe til 15+x noe.
Trenger absolutt ikke bety at det er noe galt ❤️ man får ikke gjort så mye før uke 23 uansett, men om du kjenner noen som har hjemmedoppler eller noe, så kan det jo hende du kan få roet nervene litt.?
 
Bare for å si noe beroligende; det er ikke forventet å kjenne liv hver dag før uke 23-24. Grunnen til at baby ikke kjennes nå, kan godt være fordi lille har snudd seg en annen vei, f.eks ❤️
Jeg kjente liv fra uke 12 ish, daglig.. men plutselig, kjente jeg ingenting mellom 13+x noe til 15+x noe.
Trenger absolutt ikke bety at det er noe galt ❤️ man får ikke gjort så mye før uke 23 uansett, men om du kjenner noen som har hjemmedoppler eller noe, så kan det jo hende du kan få roet nervene litt.?

Må nødt å få gjort noe. Det ødelegger nattesøvnen og jeg gråter (føles ut som hjernen har gått i sorg). Håpe en jordmor kan ta meg inn 5 min og gi meg en bekreftelse på liv i magen, ellers er jeg knekt etter ferien.
 
Sniker fra nov/des gruppen. Hvor langt på vei var du da?
Jeg opplever det samme nå og er forferdelig bekymret, ikke kjent noe siden onsdag. Er 18+1, og vandt med å iallefall kjenne noe annenhver dag og noen ganger hver dag. (noen dult)

Var 23+3 da. Har heldigvis kjent henne hver dag siden ❤️

Håper alt går bra med deg.
 
Må nødt å få gjort noe. Det ødelegger nattesøvnen og jeg gråter (føles ut som hjernen har gått i sorg). Håpe en jordmor kan ta meg inn 5 min og gi meg en bekreftelse på liv i magen, ellers er jeg knekt etter ferien.

Det er ikke greit å ha det sånn... De fleste steder opererer med helsestasjon/lege før 23 uker, og føden etter. Noen steder er mer liberale på ukene, men.. prøv å ring helsestasjonen/din jordmor, eller evt lege for doppler. Kan hjelpe. De burde kunne greie få deg inn..!
Lenge til oul?
 
Det er ikke greit å ha det sånn... De fleste steder opererer med helsestasjon/lege før 23 uker, og føden etter. Noen steder er mer liberale på ukene, men.. prøv å ring helsestasjonen/din jordmor, eller evt lege for doppler. Kan hjelpe. De burde kunne greie få deg inn..!
Lenge til oul?

Ja skal kontakte jordmor i dag og høre, har sendt henne sms også.
Ikke lenge til oul 8 juli nei, men når jeg er så bekymret så føles en dag ekstremt lenge.
 
Pappaen i huset ville veldig gjerne kjenne spark fra lille på lørdag! Så han sprang på kjøkkenet og hentet et glass kaldt vann og noen godisbiter - og vipps; da var det liv resten av kvelden :p:p
 
Ja skal kontakte jordmor i dag og høre, har sendt henne sms også.
Ikke lenge til oul 8 juli nei, men når jeg er så bekymret så føles en dag ekstremt lenge.

Lenge nok, det.. håper du får svar fort så du får roet nervene :)
 
Vært på kontroll i dag, fant hjertelyd og alt bra!:Heartpink
 
Baby er så rolig at det "gjør vondt". Utrolig ekkelt..
Utrolig godt når hun endelig hikker, og dytter bittelitt...
 
I dag er lillegutt så aktiv og hardhendt at han provoserer frem flere kynnere. ❤️ Glad han kjennes sterkere og sterkere ut, men det er et par spisse albuer/kne/føtter eller noe som begynner å nærme seg ribbeina mine med stormskritt :hilarious:
 
Vært ganske stille i dag, til og med hos fysio, hvor han pleier å gi greit beskjed etter at jeg har ligget på magen. Kom 1/2 dunk bare. Har vært ute og fartet en stund frem til nå og har akkurat satt meg ned, fortsatt stille. Håper det tar seg opp ila dagen :)
 
I dag er lillegutt så aktiv og hardhendt at han provoserer frem flere kynnere. ❤️ Glad han kjennes sterkere og sterkere ut, men det er et par spisse albuer/kne/føtter eller noe som begynner å nærme seg ribbeina mine med stormskritt :hilarious:

Oh, sånt er gøy ><
 
Vært ganske stille i dag, til og med hos fysio, hvor han pleier å gi greit beskjed etter at jeg har ligget på magen. Kom 1/2 dunk bare. Har vært ute og fartet en stund frem til nå og har akkurat satt meg ned, fortsatt stille. Håper det tar seg opp ila dagen :)

Tatt seg opp..?
 
Back
Topp