Kjenne liv tråd!

I dag opplevde jeg at det livet jeg kjente var svakere og ikke minst langt mindre i frekvens enn det har vært. Har kjent liv siden rundt uke 14-15.

Ringte føden på ettermiddagen ettersom ingen triks funket, har fått kontroll time i morgen kl 10.

heldigvis har det tatt seg opp, så sannsynligvis har hun bare snudd seg. Men velger å reise på kontroll timen i morgen likevel bare for å være på den sikre siden at alt er ok. (Forøvrig ikke veldig bekymret siden de ikke tok meg inn i dag, men venter til i morgen.)
 
I dag opplevde jeg at det livet jeg kjente var svakere og ikke minst langt mindre i frekvens enn det har vært. Har kjent liv siden rundt uke 14-15.

Ringte føden på ettermiddagen ettersom ingen triks funket, har fått kontroll time i morgen kl 10.

heldigvis har det tatt seg opp, så sannsynligvis har hun bare snudd seg. Men velger å reise på kontroll timen i morgen likevel bare for å være på den sikre siden at alt er ok. (Forøvrig ikke veldig bekymret siden de ikke tok meg inn i dag, men venter til i morgen.)

Godt du får komme inn ❤️
Reagerte litt på at de "satte deg opp" til i morgen, men.. de må vel synes det høres veldig uproblematisk ut, da..?
Men kjekt at det har tatt seg opp!
 
Godt du får komme inn ❤️
Reagerte litt på at de "satte deg opp" til i morgen, men.. de må vel synes det høres veldig uproblematisk ut, da..?
Men kjekt at det har tatt seg opp!
Er vel kanskje fordi jeg har kjent liv, men ikke som vanlig.
Ettersom det er første så aner jeg jo ikke helt hva som er rutine. Men prøver å tenke at hun bare har snudd seg en lur vei eller noe.
 
Er vel kanskje fordi jeg har kjent liv, men ikke som vanlig.
Ettersom det er første så aner jeg jo ikke helt hva som er rutine. Men prøver å tenke at hun bare har snudd seg en lur vei eller noe.

Jo. Jeg vet ikke. Med forrige så var jeg inne flere ganger pga lite liv. Hun var normalt aktiv, så når hun var veldig inaktiv, så.... Og jeg fikk komme inn.
Siste gangen endte jeg med å komme hjem med baby. Var litt lite fostervann, så var antagelig bare litt.. trangt..
(Fødte 38+3).
Men, med denne babyen, så greier jeg ikke egentlig kjenne lite liv. Alltid lite liv. :p Så , er individuelt også.
Men, litt bevegelse betyr jo at det er liv og ikke KRITISK. Uansett. :)
 
Jo. Jeg vet ikke. Med forrige så var jeg inne flere ganger pga lite liv. Hun var normalt aktiv, så når hun var veldig inaktiv, så.... Og jeg fikk komme inn.
Siste gangen endte jeg med å komme hjem med baby. Var litt lite fostervann, så var antagelig bare litt.. trangt..
(Fødte 38+3).
Men, med denne babyen, så greier jeg ikke egentlig kjenne lite liv. Alltid lite liv. :p Så , er individuelt også.
Men, litt bevegelse betyr jo at det er liv og ikke KRITISK. Uansett. :)

De tok meg inn i dag fordi det var litt bevegelse og ikke null bevegelse.
Og hun sprella så fælt at det å ta doppler var ett prosjekt. Men alt er fint :happy:
 
De tok meg inn i dag fordi det var litt bevegelse og ikke null bevegelse.
Og hun sprella så fælt at det å ta doppler var ett prosjekt. Men alt er fint :happy:

Betryggende ❤️❤️
 
De tok meg inn i dag fordi det var litt bevegelse og ikke null bevegelse.
Og hun sprella så fælt at det å ta doppler var ett prosjekt. Men alt er fint :happy:

Så godt at alt sto vel til med vesla i magen:Heartred Deilig å ha den tryggheten om at alt er fint med lille I magen:Heartpink
 
Jeg var en tur på føden mandag kveld/natt til tirsdag denne uka.
Følte at spark og bevegelse var blitt svakere og annerledes de siste dagene. Prøvde å spise noe søtt og kjenne godt etter, men han var mye roligere enn vanlig, så fikk komme inn for en sjekk.
Kort tid etter at jeg fikk på ctg-måler ble det selvfølgelig full fest i magen :rolleyes: Hjertelyden var også fin.
Ba jordmor sjekke hvordan han lå nå, og viste seg at han hadde snudd seg fra sete/tverrleie og ligger nå med hode ned igjen :p
Så sikkert derfor bevegelsene var annerledes.
Jordmora sa at det uansett var helt riktig å ta kontakt, og hvis jeg ble urolig igjen var det bare å ringe :)
Kjenner masse liv igjen nå, små spark/dult og at han åler seg rundt :love017
 
Jeg var en tur på føden mandag kveld/natt til tirsdag denne uka.
Følte at spark og bevegelse var blitt svakere og annerledes de siste dagene. Prøvde å spise noe søtt og kjenne godt etter, men han var mye roligere enn vanlig, så fikk komme inn for en sjekk.
Kort tid etter at jeg fikk på ctg-måler ble det selvfølgelig full fest i magen :rolleyes: Hjertelyden var også fin.
Ba jordmor sjekke hvordan han lå nå, og viste seg at han hadde snudd seg fra sete/tverrleie og ligger nå med hode ned igjen :p
Så sikkert derfor bevegelsene var annerledes.
Jordmora sa at det uansett var helt riktig å ta kontakt, og hvis jeg ble urolig igjen var det bare å ringe :)
Kjenner masse liv igjen nå, små spark/dult og at han åler seg rundt :love017

Så bra at alt sto bra til med guttebassen i magen:Heartred Bedre med en sjekk for mye, enn en sjekk for lite:Heartpink
 
I dag har jeg styrt på fra tidlig morgen; alt fra klipping av hekk, raking, tømming, kantklipping, rens av rosebedd ++. Mini i magen fant det greit å sette i gang fest og basar når jeg endelig satte meg ned! Deilig å kjenne han etter en lang dag:rolleyes:
 
I dag har jeg styrt på fra tidlig morgen; alt fra klipping av hekk, raking, tømming, kantklipping, rens av rosebedd ++. Mini i magen fant det greit å sette i gang fest og basar når jeg endelig satte meg ned! Deilig å kjenne han etter en lang dag:rolleyes:

Herlig ❤️
 
I dag har junior gravd skikkelig ned mot livmorhalsen, helt til jeg ble helt kvalm og uvell av det. :hilarious: :hungover: Etterpå flyttet han like gjerne litt på seg og sparket både mot ribbein og magesekk så jeg gikk og gulpet luft i en lengre periode. Veldig takknemlig for godt med liv, men føler meg litt mørbanka :hilarious:
 
Ugh, noen som får grafsing/dytt/spark i områder i magen der det kjennes ut som de treffer rett på en nerve..?
Gjør så vondt o.o
 
Jepp! Frøkna sparker til tider rett i noe som faktisk gjør skikkelig vondt, skvetter til :hilarious:

Går som REGEL greit, men et sted hun grafser med hendene i blant, treffer en nerve, og jeg blir nesten litt dårlig av det. :p
 
Har så sykt mye nedpress nå... trodde hele ungen skulle komme ut igår, så måtte krysse ben når jeg sto å laget salat til middagen:eek: lå rett ut resten av ettermiddagen/kvelden..
 
Jeg har lenge nå hatt en fot stikkende ut i siden. Litt ekkelt. Jeg kjenner liksom bare foten stikke utover på høyre side. Hun tok den vekk nå, da :p
 

Ja, kjempe-ekkelt:sorry: Heldigvis vært mindre idag, men sitter mye å hviler nå også! Vært kvalm og uggen idag, blir gjerne det når jeg har gjort for mye.
 
Back
Topp