Kjenne liv tråd!

Gutten var helt turbo i natt:eek:
 
Holder på å flytte klærne mine inn i den nye garderoben vår, full fest i magen når jeg tar en liten pause:rolleyes:
 
Har så sykt mye nedpress nå... trodde hele ungen skulle komme ut igår, så måtte krysse ben når jeg sto å laget salat til middagen:eek: lå rett ut resten av ettermiddagen/kvelden..

så ekkelt! :wideyed: Jeg hadde den følelsen når jeg skulle på toalettet å tisse. Føltes seriøst ut som jeg kunne pressa ut kiddn.. så måtte bare avvente til hun hadde krøpet litt høyere opp :p gikk heldigvis bra, men følelsen var ubehagelig :eek:
 
så ekkelt! :wideyed: Jeg hadde den følelsen når jeg skulle på toalettet å tisse. Føltes seriøst ut som jeg kunne pressa ut kiddn.. så måtte bare avvente til hun hadde krøpet litt høyere opp :p gikk heldigvis bra, men følelsen var ubehagelig :eek:

Ja, var så redd for at vannet skulle gå, for føltes seriøst ut som ungen var på vei ut:eek: har heldigvis vært mindre nedpress igår og idag:) men ja, veldig ubehagelig følelse det der:oops:
 
så ekkelt! :wideyed: Jeg hadde den følelsen når jeg skulle på toalettet å tisse. Føltes seriøst ut som jeg kunne pressa ut kiddn.. så måtte bare avvente til hun hadde krøpet litt høyere opp :p gikk heldigvis bra, men følelsen var ubehagelig :eek:

Åh, den følelsen hadde jeg og i stad. Hadde EGENTLIG ikke direkte nedpress før jeg satte meg på do, men føltes plutselig som om jeg kunne presse ut ungen o.o
 
Jepp. Skjønner den. Ikke alltid bare bare..!

Mhm, det går i ett nå om dagen. Først nå jeg har satt meg ned, vært igang siden kl 10. Har slengt beina på bordet og senka rompa i sofaen, å her blir jeg resten av kvelden:p
 
Ikke bare bare, mye man MÅ, og skulle/burde gjort osv

Ja, det er litt sånn når unga er hjemme, ikke til å unngå:p Når 2-åringen er i bhgen igjen, så er det litt mer tid til å slenge seg ut på sofaen:)
 
Formen er bra idag:) Litt sliten i beina, men ellers går det helt fint:joyful: Mini er med, og kjenner mye bevegelser fra hender og føtter:Heartred
 
Baby har vært rolig i dag.. men..! Pleier ta seg opp når jeg slapper av skikkelig på kvelden, så satser på det blir mer etterpå.
 
Baby har funnet ribbeina mine. Bare flaks at hun ikke SPARKER, kun tråkker. :p
 
Føles ut som om baby er på vei til å krype.. eh.. nedover lårene mine?! Haha.. helt helt helt i hjørnet av livmoren på høyre side, så grafser hun i noe nerver som kjennes godt i lårene. :p
 
Virker som vi får en nattråner, alltid aktiv på denne tia:p
 
Synes så mye av bevegelsene til lillegutt er så vonde denne gangen. Kan ikke huske at det var så vondt med spark forrige svangerskap. Alle spark er langt oppe og jeg føler meg helt øm....
 
Aktiv liten tass i magen:love7
 
Back
Topp