Kjenne liv tråd!

Nå fikk endelig yngste også merke spark fra frøkna :happy:
Han pleier være veldig utålmodig og ikke ha tid til å vente 10 sekunder :p

Hahaha, mi jente har heller ikke tålmodighet. Hvis hun ikke kjenner ila 5sec, så er det ikke verdt det.

Hahaha, mi jente har heller ikke tålmodighet. Hvis hun ikke kjenner ila 5sec, så er det ikke verdt det.
Heldigvis bedre når de blir eldre :hilarious: Men trenger ikke ta for mye på magen heller :p

Hehe, her syns gutt 4,5 det var ekkelt tror jeg. Han trakk hånden raskt til seg med store øyne og litt usikkert smil.
Hehe, men greit de begynner å forstå at det faktisk er noen inni der også :hilarious:

Her er det full fest hver dag ca kl.8, 12, 16, 20 og når jeg legger meg. Samt når jeg kjører bil :p
Kan både kjenne og se utenpå, spesielt på kvelden :D Veldig gøy! ❤️
Så gøy!
Her har lillegutt fått seg rutiner på kvelden, hvor han er veldig aktiv 18, 20, 22 og 00 :happy:
Morningen og dagtid er fortsatt veldig spontane, men litt morsomt når det kommer brå lyder :p en motorsykkel kjørte forbi og gasset ekstra på når jeg satt i bilkø, da skvatt lillegutt skikkelig til :p

Herlige lille babyen har akkurat rørt rundt på magen. Fikk en dult på film, som jeg snappet til gubben (:

Baby daddy fikk kjent ett par spark i går for første gang. Var veldig stas. :D
han lå å hørte på magen min så fikk han plutselig ett dult i tinningen. Senere på kvelden ville han prøve å kjenne igjen og jeg sa at han er veldig rolig på kveldene så tviler han kom til å kjenne noe, tror du ikke han snakket litt med magen å fikk 2-3 spark med engang. Hehe. Var morsomt. :Heartblue

Er det forresten noen andre som kjenner ristinger i magen? :p kjenner ut som vibrering? Google sier at babyen tisser, men synes jeg kjenner det ganske ofte... tror jeg.. :p

Lørdag kveld fikk endelig storesøster på 12 år kjenne lillebror sparke:Heartred Han holdt på i 5minutter, så hun synes det var så stas han holdt en liten fest for henne:smiley-bounce012:Heartpink Lillegutt våkner gjerne fra 23.30- 00.30 og holder det gående en liten stund:rolleyes: Får mange bevegelser og spark i løpet av dagen, men ikke til faste tider utenom seint kveld/natt.

Er det forresten noen andre som kjenner ristinger i magen? :p kjenner ut som vibrering? Google sier at babyen tisser, men synes jeg kjenner det ganske ofte... tror jeg.. :p

Kjenner det flere ganger daglig, ja:)

Kjenner ikke x)
Ikke kjent med mine to andre heller. Men tipper de tisser ganske ofte uansett. :)

Lørdag kveld fikk endelig storesøster på 12 år kjenne lillebror sparke:Heartred Han holdt på i 5minutter, så hun synes det var så stas han holdt en liten fest for henne:smiley-bounce012:Heartpink Lillegutt våkner gjerne fra 23.30- 00.30 og holder det gående en liten stund:rolleyes: Får mange bevegelser og spark i løpet av dagen, men ikke til faste tider utenom seint kveld/natt.

Gøy ❤️

Glad for at jeg ikke er den eneste som syntes det er litt ubehagelig og rart når babyen sparker og spreller. Lurer på når det kan kjennes på utsiden?

Etter flere dager med mye aktivitet så er det litt roligere i dag, kjenner er spark i ny og ne :happy:

Her har jeg ikke merket meg rutiner med klokkeslett når frøkna er aktiv, men hun kommer med bevegelser og spark stortsett gjennom hele dagen og kvelden. Så er det også noen tider der hun er veldig aktiv en stund før det roer seg litt. :)

Han liker å sparke rett i blæra hver eneste gang jeg sitter å tisser:p

Vært rolig i hele ettermiddag/kveld. Begynt å gnu seg litt nå endelig ❤️
Vært sjukt likte aktivitet på babyen her egentlig. Men merket jeg nå kjenner mer av henne. At hun bare vrir seg rundt. Blitt dårligere plass der plutselig!

Vært mye økt aktivitet de siste ukene! Kraftigere og flere ganger daglig. Sitter på venterommet på legekontoret nå (glukosebelastningstest), og det sparkes jevnt. :rolleyes:

Back
Topp