Kjøper mannen bind/tamponger på butikken?

Null problem om jeg spør. Mange menn som handler for madamen der jeg jobber :)
 
Min mann gjør det. Men han synest det var pinlig dei første gangene. Men etter eg sa til han at dei i butikken sjønner nokk at det er til meg og ikkje han så blei det bedre :p
 
Er som oftest han som kjøper da det er han som handler inn mest(jobber på butikk, så han handler de dagene han jobber). Tror han har kjøpt inn for meg så mange ganger at han har blitt herdet :p
 
Han har mått kjøpe en gang eller to :) Det går fint det. Syns det var flauere å være 16 år og sende pappa på apoteket ned resept på p- piller :p
 
Ja det gjør han. Nå har jeg knapt brukt slikt på to år da, utenom like etter fødselen, da var han ute flere ganger og kjøpte. Tror ikke han synes det er så stas, men det er ikke noe problem.
 
Her er det totalnekt :/ forstår det ikke helt jeg altså.. Syns det er barnslig og teit å ikke kan gjøre det :p

Men nå har jeg begynt med menskopp så vi har ikke sånt i hus lengre :)
 
Ja, han gjør det. Klok av skade har han et bilde lagret som han sjekker så han ikke kjøper feil :p
*englefjes*
 
Han har prøvd noen ganger, men kommer alltid hjem med feil type så har sluttet å sende han...
 
Ja han bryr seg overhodet ikke om sånt, han synes ingenting er flaut eller utenfor komfortsonen tror jeg;)
 
Som han sier "står det på handlelista så må man få det gjort." :) Så ja. Han gjør det og plages ikke med det.
 
Ja det gjør han, men kommer ofte hjem med feil type :p
 
Det gjør han uten å foretrekke en eneste mine :D stort sett tamponger han fikk I oppgave å kjøpe, da kan man ikke gjøre så veldig feil :)
 
Har aldri bedt han om det eller sendt han avgårde fordi jeg trenger det :) Jeg vet ikke helt hva han hadde gjort om jeg ba han om det. Jeg har liksom alltid et lite lager med bind/OB, så har aldri trengt at han kjøper foreløpig :)
 
Spurte han om det hadde vært noe problem og fikk et uforstående ansiktet tilbake med spørsmål om hvorfor skulle nå det vært noe problem, var jo helt naturlig ting å handle så lenge han fikk vite hvilke type han skulle handle :p
 
Back
Topp