Kjøper mannen bind/tamponger på butikken?

Det gjør han ingenting. Men det har skjedd kanskje 2 ganger på 10 år.
 
Ja, han vet hva jeg skal ha og syns ikke det er flaut. Jeg derimot syns fortsatt det er litt flaut å kjøpe det, spesielt om det er kun det jeg skal ha.
 
Han kjøpte det etter fødselen. Har hormonspiral så har ingen blødninger nå :p
 
Sjelden han handler alene og nå har jeg gått gravid så lenge og kun hatt 1 mensen mellom graviditetene så nesten usikker selv hva jeg foretrekker. Han hadde nok ikke brydd seg om å kjøpe det men tror nok at han foretrekker at jeg kjøper det selv
 
Det gjør han, ikke noe problem ;)
 
Ja det gjør han uten problemer.
Men kjøper som regel selv når det er rabatt ;)
 
Han har gjort det flere ganger. Han bryr seg ikke noe om det. En helt normal ting å kjøpe, mener han.

Når jeg jobbet i butikk så så jeg ofte menn som kjøpte bind/tamponger. Veldig få som virket brydd.
 
Bor så nærme butikken at jeg heller går ut selv :p Men det har vel hendt at han har gjort det hvis jeg har sendt med bilde av hva han ser etter :)
 
Ja, det gjør han. Så lenge jeg er nøye med å skrive ned navn/merke, blir det riktig og ;)
 
Han gjør det hvis jeg har et bilde av det han skal kjøpe. Han påstår at det er like vanskelig for han å kjøpe sånne ting som det er for meg å kjøpe komponenter som skal inni pcen.
Og det er jeg skikkelig dårlig på, for jeg føler at alt er likt av sånne smådeler :p
 
Tror ikke han har gjort det enda, liker å velge selv, men han sier han godt kunne gjort det, har bryr seg ikke om sånt :)
 
Ja, det har han gjort flere ganger. Spesielt tiden etter fødsel når jeg har trengt bind.
 
Han har gjort det flere ganger. Han bryr seg ikke noe om det. En helt normal ting å kjøpe, mener han.

Når jeg jobbet i butikk så så jeg ofte menn som kjøpte bind/tamponger. Veldig få som virket brydd.

Så bra! Ja er jo like normalt som å kjøpe tannkrem egentlig :p
 
Ja, han kjøper det oftere enn meg :p
 
Back
Topp