Kjøper mannen bind/tamponger på butikken?

Nei. Men hvis det var krise så hadde han gjort det.
Bruker stortsett tøybind og cup ;)
 
Selvfølgelig!
Han gikk også på apoteket å spurte etter mega store tena lady da jeg aborterte. Jeg har ikke tenkt over at det er et issue..
 
Ja det gjør han, og jeg tar det som en selvfølge! Ser ikke helt hvorfor han ikke skulle gjort det?
 
Ja. En gang når han ikke var hjemme, jeg hadde fortsatt renselsen og baby sov, så dro til og med pappa'n min ut i butikken å kjøpte for meg.
 
Ja, han kjøper om han får beskjed om det. Han kjøper for både meg og eldste datteren vår når han må det. Vi bruker forskjellige merker og typer, så jeg syntes han er flink som kjøper rett hver gang :) når han var yngre (tidlig i 20årene) så syntes han det var litt flaut, men ikke nå når han er 34 :)
 
Har ikke hatt mensen på over 3 år, så han slipper sånt ;) (Har p-stav, ergo ingen mens).
Men når jeg hadde mensen så kjøpte han hvis jeg sa hvilket merke og farge. Første gangen var sikkert flaut for han.
 
Ja. Han bryr seg ikke noe om det. Han har et naturlig forhold til det. Sa her en dagen f. eks: "nå er graviditeten snart over, så da kan du glede deg til å få mensen igjen" :p
 
Hmm.. Han har gjort det EN gang! Det var like etter jeg hadde født, og sendte han i butikken :p
Han var dritflau, haha!
 
Tror aldri jeg har bedt han om å handle det :eek: men han hadde nok gjort det, men måtte fått med nøyaktige beskrivelser av merke og pakkens utseende ser jeg for meg :p
 
Han gjør det, men liker det ikke :p
 
Har aldri utsatt han for det jeg :) Men tror kanskje han ville syntes det var rart/ ekkelt..
Har dog hjulpet en annen forvirra kunde å finne fram i bindjungelen. Nybakt pappa som var sendt ut for å handle "libresse med vinger". Var ikke bare,bare det altså :p
 
Back
Topp