Kjøper mannen bind/tamponger på butikken?

Han hadde helt sikkert gjort det om jeg spurte, men jeg kjøper tamponger på apotek i Sverige (100-pakk) og har ikke vært borti å gått tom enda.
Bind og trusebeskyttelse kjøper jeg og i Sverige, men på billigbutikker, og jeg bunkrer som regel opp når jeg ser det har minket i skapet.
 
Ja hvis det er han som skal i butikken.
 
Hehe ja det er 0 stress, men jeg må da nok sende et bilde til han :P
Liker best å kjøpe det selv så vet jeg hva jeg får ;)
 
Det gjør han, har ikke noe problem med å gjøre det heller :)
Jeg må bare skrive forklaring på hvilken type ;) (f eks Libresse Maxi nattbind, blålilla pakke)
 
Han prøvde seg først gangen med er det ikke noe du kan gjøre selv, da ble jeg ganske grinete, ba ham vokse opp og kjøpe det, noe han gjorde uten problem :)
 
Alltid han som kjøper.. Jeg hater å kjøpe slike ting, så da tar han seg mer enn gjerne av det :)
 
Første og siste gang har gjorde det var når vi kom hjem fra føden, da dro han til apoteket og kjøpte stor bind til meg, snille kjæresten min :)
 
å sende han på butikken kun for det er nok ikke noe han virkelig ønsker, trur heller ikke jeg har gjort det (?)

Men om vi/han skal handle så skriver jeg det på lista, så kjøper han.

Men han liker bilder så han sliper å stå der å "leite seg frem" samt det gå fort og jeg blir fornøyd med riktig.
 
Han har kjøpt til meg og må gjøre igjen viss jeg skulle gå tom og han må handle.
Vel og merke er det jo like naturlig som alle andre ting.
 
Back
Topp