Kjøper mannen bind/tamponger på butikken?

Ja, han har gjort det helt uten problem :p han er ikke av den flaue typen. Han vil at jeg skal sende bilde av pakningen da, så han er sikker på at det blir riktig :p
 
Tamponger går greit, men bind er merkelig nok veldig vanskelig :p Bommer som oftest ikke helt da, så det går jo greit!
 
Ja det gjør han, skjønner ikke hvorfor det skulle vært pinlig? Er vel like normalt som å kjøpe toalettpapir eller kondomer..
 
Ja. Skulle dette være problematisk? Haha
 
Ja det gjør han uten huffing :p
 
Her kjøper sambo hvis jeg trenger :)
 
Ja, selvfølgelig, det er jo en av hygieneartiklene vi trenger.
Han er voksen, og bryr seg ikke mer om å kjøpe en pakke tamponger, enn en pakke egg. :p
 
Jepp. Jeg kunne ikke gå på butikken første mnd etter fødsel. Så da ha det han. Jeg syns det var flaut, han tror jeg ikke det brydde så mye :p
 
Hmm, jeg tror aldri jeg har spurt han om det, men han hadde nok ikke protestert. Jeg bruker menskopp, så behovet har ikke vært så stort :p
 
Det da ikke noe tema. Bind er som andre varer. Det er slutt på den tiden da to fingre på disken var kondomer.
 
Nei, han går ikke på butikken:)
 
Om jeg ber han om det så gjør han det. Han er da en voksen mann som forstår at dette er en helt naturlig ting man bare må gjennom
 
Back
Topp