Kjønn på babyen

En tråd i 'Juli 2017' startet av Mammatil2, 7 Des 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Beths Elsker forumet Augustmødrene 2014

Som å høre min historie og mine tanker :)

• Liker Liker x 1
  2. NurketVårt<3 Betatt av forumet

Jeg har hatt drømmer så lenge som jeg kan huske at min første fødte blir en gutt, så blir spennende å se om det stemmer :D eller så blir det kanskje en skikkelig gutte jente akkurat som mor si ;)

3. Beibiguri Flørter med forumet

Jeg var sikker på det ble en jente første gang jeg også. Og det ble det :)

4. Smil! Glad i forumet MayDay2021

Sikker på at det er en gutt, jeg. Vi har bare gutter i familien omtrent, og alle mine søsken har fått gutter, unntagen en jente.

5. Prøverøret Flørter med forumet

Alle "kjerringråd" om symptomer med gutt/jente sier at jeg får gutt:) Har i tillegg hatt en følelse i alle år om at jeg skal bli guttemamma;) nesten alle rundt meg sier de tror det blir gutt, men mamma sier jente. Hun mener hun visste hver gang om det ble gutt eller jente. Bare en følelse hun hadde:)

6. Perlesukker Betatt av forumet

Det har jeg også! Hver gang jeg har drømmer om barn, så har jeg en liten gutt :joyful: blir spennende å se. Jeg føler det er gutt, men begge kjønn er like velkommen :joyful:

• Liker Liker x 1
  7. Gopia89 Forelsket i forumet Januarlykke 2020

Hadde litt følelse av jente, mens far hadde følelse av gutt :p etter ul så føles det mer som det er gutt :) gode odds på å tippe riktig

8. 2017nurket Betatt av forumet Påskekyllingene 2020

Litt følelse på gutt, men aner ikke hvorfor jeg tenker det :p

9. lykkeliten1990 Bli kjent med forumet

Med første sa jeg gutt, enda jeg innerst inne tippet mest mot jente, å jente blei det gitt :) denne gangen har jeg en liten feeling på gutt, men en enda sterkere følelse av at det kan være mer enn 1 :p TUL om 3 dager, så da får vi se :-D

• Liker Liker x 1
  10. snerkulf Forelsket i forumet

Er det "lov" å si at jeg ønsker meg en gutt? :p Har to jenter fra før, men selvfølgelig er begge kjønn like velkomne. Ønsker meg uansett mest av alt en frisk og sterk baby i juli :)

• Liker Liker x 3
  11. Lotta80 Forelsket i forumet Oktoberskatter 2014

Gikk veldig greit :) og var en kjempe morsom opplevelse;)

12. Meteora Blir kjent med forumet

Jeg har en guttefølelse, ellers har tanken om at det kan være mer enn en der inne kommet mer og mer snikende etterhvert! Om sistnevnte stemmer blir spennende å se på UL på onsdag! :)

13. Mammatil2 Glad i forumet Sommerfuglene <3

Så gøy! Heldig som får dra på tidlig ultralyd :joyful:
    Vi må få en oppdatering :p

14. **Poppy** Flørter med forumet

Har veldig jentefølelse, men det blir spennende å se! Vet ikke om vi vil vite på ultralyd enda.

15. Lillefrø2017 Blir kjent med forumet

I natt drømte jeg det var en gutt :) veldig reell drøm, så kanskje jeg må ta å bytte magefølelse fra jente til gutt [emoji14]

16. Pysekatt Glad i forumet

Har en følelse av jente, men siden jeg er så dårlig, noe jeg ikke var sist når jeg fikk jente, så blir det kanskje gutt denne gang?

17. Mammatil2 Glad i forumet Sommerfuglene <3

Så spennende at dere kanskje ikke vil vite :love7

18. Mammatil2 Glad i forumet Sommerfuglene <3

Haha, slik var jeg i starten med førstemann, men holdt alltid en liten knapp på jente (noe det også var) :p

19. Mammatil2 Glad i forumet Sommerfuglene <3

Kanskje det :D symptomene har vært like alle tre gangene her, og jeg har ei jente og en gutt fra før. Så her har jeg aldri hatt noen spesielle jente/gutte-symptomer :p

• Liker Liker x 1
  20. Lillefrø2017 Blir kjent med forumet

Kanskje jeg bare må stå på mitt da :D hihi

Del denne siden