Kjønn på babyen

Jeg har bare gutter og der selvfølgelig for meg at dette også blir en gutt [emoji1] vet jo ikke om noe annet...
 
Etter å ha vært på TUL i dag, sitter både jeg og sambo igjen med følelse av at det er en gutt. Så rart, har ikke hatt noen følelse på kjønn før nå :p
 
Har en lillebrorfølelse ♡
 
Jeg tror jente. Mannen tror gutt. Så finner vi det ut når h*n bestemmer seg for å komme ut [emoji4][emoji4]
 
Jeg tror det er to jenter. Siden symptomene er så forskjellige fra 1 graviditet. Det kan jo ha noe med at det er to denne gangen,men vi får vente å se :D Får vite det 19 januar :D
 
Er det noen som har en magefølelse på hvordan kjønn babyen i magen er? :happy:
Selv tror jeg at det er jente. Jeg har to fra før, og har gjettet rett de andre to gangene, så jeg er veldig spent på om jeg har rett en tredje gang :joyful:
Jeg har termin 4 juli og er 11+6 i dag. Var på ultralyd i går, og legen trodde det var gutt Noen som har fått vite kjønn så tidlig, og stemte det??
 
Eg har to jenter frå før. Alt følest annleis denne gangen, så eg tippar at eg har ein liten gutt i magen! ;)
 
Er det "lov" å si at jeg ønsker meg en gutt? :p Har to jenter fra før, men selvfølgelig er begge kjønn like velkomne. Ønsker meg uansett mest av alt en frisk og sterk baby i juli :)

D er lov til å si det tenker jeg- så lenge du sier at d s betyr mest allikevel er at barnet er sunt og friskt :) jeg og har en ting jeg håper på av kjønn, men blir ikke skuffet om det er motsatt- så lenge d er friskt :)
 
Blir happy uansett, krysser bare for at det er friskt :D Har merkelig nok litt jentefølelse, men da vi har ei jente fra før, og dette svangerskapet har ikke vært likt enn så lenge, så tenker jeg gutt :p Men har egentlig ikke en stor hunch enda :)
 
Er det "lov" å si at jeg ønsker meg en gutt? [emoji14] Har to jenter fra før, men selvfølgelig er begge kjønn like velkomne. Ønsker meg uansett mest av alt en frisk og sterk baby i juli :)
Selvsagt er det lov. :) Til og med lov å føle på en liten skuffelse om det ikke blir det. (Selv så tabu det er, så er det en helt normal reaksjon). Alt i alt, kommer man jo til å bli like glad i ungen når den kommer ut likevel :)
 
Back
Topp