Kjønn på babyen

Hahaha, har legghårene sluttet å vokse??:joyful:

Ja, det er det merkeligste gravidtegnet jeg har, men det er veldig praktisk mot slutten når magen er i veien! Kanskje evolusjonen som har gjort det slik?! :p
 
Er overbevist om at jeg er en guttemamma, har to fra før :)

Med første var jeg usikker, men trodde gutt. Med andremann var jeg så sikker på en gutt at hadde det kommet ut en jente hadde jeg levert henne tilbake :p

Nå er jeg usikker, ut fra el og den ene gangen vi humpa i de dager så kan det være jente. Men så kan det også være at jeg ønsker meg en liten frøken i flokken, det hadde vært koselig :) Uansett skal jeg være lykkelig bare det kommer en baby i juli :D

Haha, levert henne tilbake :D
Den forstår jeg :joyful:
 
Klarer ikke helt se for meg at det ikke skal være en gutt. Har en gutt fra før:happy:
Men om det er en gutt eller jente spiller ingen rolle. Men blir nok litt satt ut om det er jente:eek:

Det ble jeg når jeg fikk bekreftet at det ble gutt andre gangen. Det føltes som at det var første babyen, siden jeg på en måte måtte "begynne på nytt" om du forstår :smug:
 
Ingen aning. Jeg har drømt at det er gutt, samboeren tror jente :) Vært stas med en liten gutt siden vi har jente fra før, men begge kjønn er selvfølgelig velkommen :D

Veldig greit med en av hver, men det blir nok også stas med to av samme kjønn :)
 
Tror det er en jente, pga tidspunktet hun ble laget, at jeg er så dårlig og at det virker til å bare bli født jenter på mannen sin side i denne generasjonen :) Vi har ei jente fra før men jeg tenker ikke at en av hver er noe must. Selv savner jeg å ha en søster, nå i voksen alder. Tenk så gøy hvis de blir gode venner <3 Og blir det gutt likevel så er det selvfølgelig helt fint også :) Uansett så blir det en ny personlighet å bli kjent og et nytt ansikt å beundre.
 
Tror det er en jente, pga tidspunktet hun ble laget, at jeg er så dårlig og at det virker til å bare bli født jenter på mannen sin side i denne generasjonen :) Vi har ei jente fra før men jeg tenker ikke at en av hver er noe must. Selv savner jeg å ha en søster, nå i voksen alder. Tenk så gøy hvis de blir gode venner <3 Og blir det gutt likevel så er det selvfølgelig helt fint også :) Uansett så blir det en ny personlighet å bli kjent og et nytt ansikt å beundre.

Det er helt sant :Heartpink
Mine to er veldig nære nå, selv om de ikke er av samme kjønn. Håper det holder seg sånn livet ut! :Heartbigred
 
Ja, det er det merkeligste gravidtegnet jeg har, men det er veldig praktisk mot slutten når magen er i veien! Kanskje evolusjonen som har gjort det slik?! :p

Sant nok! Husker fra sist gang, sleit skikkelig med å komme til :p
 
Har ingen følelse på kjønn, og er egentlig ikke så opphengt i hva det blir. For meg så er det viktig at barnet er friskt og får alle muligheter til et godt liv, det er mye viktigere enn kjønn. Hva det blir av kjønn får vi se i juli.
Vi har ikke barn fra før, så vi gleder oss masse til å møte den lille og bli kjent med den.
 
Har en guttefølelse, som jeg hadde sist. Og jeg tar gjerne en gutt til :) Det betyr ikke at jeg ikke blir glad for jente, bare det å "måtte" poengtere det føles helt teit. Uansett.. Jeg har vokst opp med to brødre, vi har hatt et nært forhold hele veien. Drevet med idrett sammen, hatt mange like interesser osv. MEN, spesielt nå i voksen alder er det tydelig at de er gutter/brødre og jeg er søsteren. De har et forhold på en annen måte enn hva jeg har til de, selv om det er 7 år mellom de. Som jeg også ser på venninner, de har et helt annet forhold til sine søstre enn sine brødre - selv om de er nære med det motsatte kjønnet også. Jeg savnet aldri en søster før slutten av tenårene/begynnelsen av mitt voksne liv. Mitt forhold med brødrene mine kan være så nært så nært, men det vil aldri bli det samme som det mine brødre har seg imellom.

Jeg sier ikke jeg ikke ønsker meg en jente eller at en gutt er mer velkommen, men jeg ser "voksenlivpremien" av å ha et søsken av samme kjønn :)
 
Har ingen følelse på kjønn, og er egentlig ikke så opphengt i hva det blir. For meg så er det viktig at barnet er friskt og får alle muligheter til et godt liv, det er mye viktigere enn kjønn. Hva det blir av kjønn får vi se i juli.
Vi har ikke barn fra før, så vi gleder oss masse til å møte den lille og bli kjent med den.

Det er såklart slik jeg også føler det, men morsomt å se om magefølelsen til damene her inne stemmer :happy: Kun av ren nysgjerrighet!
Bøyer meg i støvet for de som ikke vil vite kjønn, og heller ha det som en ekstra overraskelse ved fødsel :love7
 
Har en guttefølelse, som jeg hadde sist. Og jeg tar gjerne en gutt til :) Det betyr ikke at jeg ikke blir glad for jente, bare det å "måtte" poengtere det føles helt teit. Uansett.. Jeg har vokst opp med to brødre, vi har hatt et nært forhold hele veien. Drevet med idrett sammen, hatt mange like interesser osv. MEN, spesielt nå i voksen alder er det tydelig at de er gutter/brødre og jeg er søsteren. De har et forhold på en annen måte enn hva jeg har til de, selv om det er 7 år mellom de. Som jeg også ser på venninner, de har et helt annet forhold til sine søstre enn sine brødre - selv om de er nære med det motsatte kjønnet også. Jeg savnet aldri en søster før slutten av tenårene/begynnelsen av mitt voksne liv. Mitt forhold med brødrene mine kan være så nært så nært, men det vil aldri bli det samme som det mine brødre har seg imellom.

Jeg sier ikke jeg ikke ønsker meg en jente eller at en gutt er mer velkommen, men jeg ser "voksenlivpremien" av å ha et søsken av samme kjønn :)

Skjønner hva du mener :happy:
Selv har jeg to søstre, og jeg har et meget tett forhold til dem den dag i dag! Anser dem begge som to av mine beste venninner :joyful:
 
Tror det blir gutt :)
 
Tror d e ei jenta [emoji5]️ fordi d føles veldig annerledes enn me guttungen...

Men d spille ingen rolle :)
 
Back
Topp