Kjønn på babyen

Jeg vet egentlig ikke, men muligens jente ut i fra når vi hadde sex og når eggløsning var. Men igjen, jeg aner ikke. Har en gutt fra før, og symptomene er litt sterkere denne gangen, så det kan jo også være en indikator på et annet kjønn. Men igjen, omstendighetene er annerledes nå også, med en 2-åring i hus allerede, så hvem vet. :confused:
 
Jeg vet egentlig ikke, men muligens jente ut i fra når vi hadde sex og når eggløsning var. Men igjen, jeg aner ikke. Har en gutt fra før, og symptomene er litt sterkere denne gangen, så det kan jo også være en indikator på et annet kjønn. Men igjen, omstendighetene er annerledes nå også, med en 2-åring i hus allerede, så hvem vet. :confused:

Samme som meg da. I forhold til eggløsning, så tyder det på jente. Men er ikke derfor jeg tror det er det da :smug:
Ikke sååå lenge igjen til vi finner det ut alle sammen da :D
 
Jeg tenker at det kanskje kan være ei jente, for jeg er så mye mer kvalm enn hva jeg var med sønnen min. Og så har jeg en magefølelse. Men tok feil med sønnen min så [emoji14]
 
Jeg tenker at det kanskje kan være ei jente, for jeg er så mye mer kvalm enn hva jeg var med sønnen min. Og så har jeg en magefølelse. Men tok feil med sønnen min så [emoji14]

Enten har du rett nå da, eller feil denne gangen også :joyful: den var overhode ikke frekt ment altså, hvis du skulle tro det :happy:
 
Enten har du rett nå da, eller feil denne gangen også :joyful: den var overhode ikke frekt ment altså, hvis du skulle tro det :happy:
Hehe ja det er jo enten eller :) men alt er annerledes dette svangerskapet, mye mer kvalm og mindre hormonell. Jeg var et monster med sønnen min [emoji23] [emoji85]
 
Er overbevist om at jeg er en guttemamma, har to fra før :)

Med første var jeg usikker, men trodde gutt. Med andremann var jeg så sikker på en gutt at hadde det kommet ut en jente hadde jeg levert henne tilbake :p

Nå er jeg usikker, ut fra el og den ene gangen vi humpa i de dager så kan det være jente. Men så kan det også være at jeg ønsker meg en liten frøken i flokken, det hadde vært koselig :) Uansett skal jeg være lykkelig bare det kommer en baby i juli :D
 
Tror det er gutt siden symptomene er så like da jeg gikk med gutten vår, med kvalme/oppkast hele dagen, kviser, legghårene har slutta å vokse (hurra!) og halsbrann :)

Blir selvsagt like glad for begge da :)

Hahaha, har legghårene sluttet å vokse??:joyful:
 
Er så sikker på det er en jente <3
 
Ingen aning. Jeg har drømt at det er gutt, samboeren tror jente :) Vært stas med en liten gutt siden vi har jente fra før, men begge kjønn er selvfølgelig velkommen :D
 
Klarer ikke helt se for meg at det ikke skal være en gutt. Har en gutt fra før:happy:
Men om det er en gutt eller jente spiller ingen rolle. Men blir nok litt satt ut om det er jente:eek:
 
Back
Topp