Kjønn på babyen

Har en guttefølelse, som jeg hadde sist. Og jeg tar gjerne en gutt til :) Det betyr ikke at jeg ikke blir glad for jente, bare det å "måtte" poengtere det føles helt teit. Uansett.. Jeg har vokst opp med to brødre, vi har hatt et nært forhold hele veien. Drevet med idrett sammen, hatt mange like interesser osv. MEN, spesielt nå i voksen alder er det tydelig at de er gutter/brødre og jeg er søsteren. De har et forhold på en annen måte enn hva jeg har til de, selv om det er 7 år mellom de. Som jeg også ser på venninner, de har et helt annet forhold til sine søstre enn sine brødre - selv om de er nære med det motsatte kjønnet også. Jeg savnet aldri en søster før slutten av tenårene/begynnelsen av mitt voksne liv. Mitt forhold med brødrene mine kan være så nært så nært, men det vil aldri bli det samme som det mine brødre har seg imellom.

Jeg sier ikke jeg ikke ønsker meg en jente eller at en gutt er mer velkommen, men jeg ser "voksenlivpremien" av å ha et søsken av samme kjønn :)

Som å høre min historie og mine tanker :)
 
Jeg har hatt drømmer så lenge som jeg kan huske at min første fødte blir en gutt, så blir spennende å se om det stemmer :D eller så blir det kanskje en skikkelig gutte jente akkurat som mor si ;)
 
Sikker på at det er en gutt, jeg. Vi har bare gutter i familien omtrent, og alle mine søsken har fått gutter, unntagen en jente.
 
Alle "kjerringråd" om symptomer med gutt/jente sier at jeg får gutt:) Har i tillegg hatt en følelse i alle år om at jeg skal bli guttemamma;) nesten alle rundt meg sier de tror det blir gutt, men mamma sier jente. Hun mener hun visste hver gang om det ble gutt eller jente. Bare en følelse hun hadde:)
 
Jeg har hatt drømmer så lenge som jeg kan huske at min første fødte blir en gutt, så blir spennende å se om det stemmer :D eller så blir det kanskje en skikkelig gutte jente akkurat som mor si ;)

Det har jeg også! Hver gang jeg har drømmer om barn, så har jeg en liten gutt :joyful: blir spennende å se. Jeg føler det er gutt, men begge kjønn er like velkommen :joyful:
 
Hadde litt følelse av jente, mens far hadde følelse av gutt :p etter ul så føles det mer som det er gutt :) gode odds på å tippe riktig
 
Jeg har en guttefølelse, ellers har tanken om at det kan være mer enn en der inne kommet mer og mer snikende etterhvert! Om sistnevnte stemmer blir spennende å se på UL på onsdag! :)
 
Jeg har en guttefølelse, ellers har tanken om at det kan være mer enn en der inne kommet mer og mer snikende etterhvert! Om sistnevnte stemmer blir spennende å se på UL på onsdag! :)

Så gøy! Heldig som får dra på tidlig ultralyd :joyful:
Vi må få en oppdatering :p
 
Har veldig jentefølelse, men det blir spennende å se! Vet ikke om vi vil vite på ultralyd enda.
 
I natt drømte jeg det var en gutt :) veldig reell drøm, så kanskje jeg må ta å bytte magefølelse fra jente til gutt [emoji14]
 
Har en følelse av jente, men siden jeg er så dårlig, noe jeg ikke var sist når jeg fikk jente, så blir det kanskje gutt denne gang?
 
I natt drømte jeg det var en gutt :) veldig reell drøm, så kanskje jeg må ta å bytte magefølelse fra jente til gutt [emoji14]

Haha, slik var jeg i starten med førstemann, men holdt alltid en liten knapp på jente (noe det også var) :p
 
Har en følelse av jente, men siden jeg er så dårlig, noe jeg ikke var sist når jeg fikk jente, så blir det kanskje gutt denne gang?

Kanskje det :D symptomene har vært like alle tre gangene her, og jeg har ei jente og en gutt fra før. Så her har jeg aldri hatt noen spesielle jente/gutte-symptomer :p
 
Back
Topp