Takk, håper du har rett❤Vanskelig å se... men 10dpo er tidlig. Sist var min kritthvit 10dpo og fikk svaaaak strek 11dpo. Føler på meg at du er gravid[emoji177]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, håper du har rett❤Vanskelig å se... men 10dpo er tidlig. Sist var min kritthvit 10dpo og fikk svaaaak strek 11dpo. Føler på meg at du er gravid[emoji177]
Ser en fin strek på den strimmelen der i hvert fall
Ser strek på strimmelen[emoji173] [emoji173] og den blir nok sterkere og tydelig i løpet av en dag eller to skal du se[emoji7]
Tusen takk for støtte, håper så inderlig!Krysser alt jeg har for sterkere streker fremover
Ja, men tror dessverre løpet er kjørt, selv om det bare er 11 dpo.. Muuuligens noe sterkere på rød og nederste blå i dag, men sikkert bare ønsketenkning..Testet i dag?
begge de testene der er lite sensitive så ikke fortvilJa, men tror dessverre løpet er kjørt, selv om det bare er 11 dpo.. Muuuligens noe sterkere på rød og nederste blå i dag, men sikkert bare ønsketenkning..
Vis vedlegget 226027 Vis vedlegget 226028 Vis vedlegget 226029
12 DPO: Ingen positiv test.
Så kjedelig12 DPO: Ingen positiv test.
Tester du imorgen også, eller har du gitt opp? Vanskelig å stoppe... Sender deg en stooor klem snart er jeg der selv.. Hilsen håpløs testetøs12 DPO: Ingen positiv test.