Kicks' dagbok - veien mot mirakelbarnet vårt

Hmm det er absolutt en strek på staven fra BP. Er det lik sensitivitet på de ulike? Er bildet tatt innen fristen som står på pakken?
 
Hmm det er absolutt en strek på staven fra BP. Er det lik sensitivitet på de ulike? Er bildet tatt innen fristen som står på pakken?
Babyplan-testene skal være lik sensitivitet (10mIU). Ja, bildet er tatt innen 5 minutter, som står på pakken.
 
Du holder spenningen oppe altså!!! Du får la være å drikke noe på flere timer og ikke tisse og ta my kveldstest[emoji120][emoji24][emoji24]
Enig[emoji23] [emoji85] stemmer for kveldstest så du får bare bli litt dehydrert i ettermiddag[emoji6]
 
Signerer de andre her!
 
Dehydrering er en bagetell for en ivf'er[emoji23] en mann hadde ALDRI klart det[emoji23][emoji23][emoji23]
Hahaha nei jeg veit[emoji23] [emoji23] [emoji23] jeg var vel omtrent konstant litt dehydrert til godt uti uke 4[emoji28] måtte jo teste morgen og kveld[emoji85] [emoji85]
 
Du holder spenningen oppe altså!!! Du får la være å drikke noe på flere timer og ikke tisse og ta ny kveldstest
emoji120.png
Enig
emoji23.png
emoji85.png
stemmer for kveldstest så du får bare bli litt dehydrert i ettermiddag
emoji6.png
Signerer de andre her!
Dehydrering er en bagetell for en ivf'er
emoji23.png
en mann hadde ALDRI klart det
emoji23.png
emoji23.png
emoji23.png

Haha dere altså:hilarious: Ikke det at jeg drikker så mye uansett. Jeg skal prøve, om ikke er det ikke lenge fra kveld til morning. Men som sagt har jeg ikke noe tro på at den stemmer. Ingen brystspreng lenger, føler meg kanskje ørlite mer opplagt og føler meg rett og slett helt tom. Men heey - håpet lenge leve!
 
Haha dere altså:hilarious: Ikke det at jeg drikker så mye uansett. Jeg skal prøve, om ikke er det ikke lenge fra kveld til morning. Men som sagt har jeg ikke noe tro på at den stemmer. Ingen brystspreng lenger, føler meg kanskje ørlite mer opplagt og føler meg rett og slett helt tom. Men heey - håpet lenge leve!

Det var akkurat slik jeg hadde det da jeg ble gravid i desember. Alle symptomer forsvant 9-10 dpo og jeg var HELT sikker på at det ikke hadde klaffet. Men det hadde det! Så symptomjakt er ikke en metode å stole på;)
 
Hahaha nei jeg veit[emoji23] [emoji23] [emoji23] jeg var vel omtrent konstant litt dehydrert til godt uti uke 4[emoji28] måtte jo teste morgen og kveld[emoji85] [emoji85]

Ja, fy søren! Var nesten befriende da mensen kom og jeg kunne drikke og tisse når jeg ville[emoji23]

Sorry dagbokkupping Kicks[emoji41]
 
Det var akkurat slik jeg hadde det da jeg ble gravid i desember. Alle symptomer forsvant 9-10 dpo og jeg var HELT sikker på at det ikke hadde klaffet. Men det hadde det! Så symptomjakt er ikke en metode å stole på;)
Da satser jeg det lille håpet jeg har på at det er slik, men med 12 dpo tror jeg det skal mye til ift testene mine.
Ja, fy søren! Var nesten befriende da mensen kom og jeg kunne drikke og tisse når jeg ville[emoji23]

Sorry dagbokkupping Kicks[emoji41]
Hahaha, har hatt det slik om morningene, at jeg ligger å prøve å få sove igjen for å vente ekstra lenge med å tisse:hilarious:
 
Ser på babyplan staven ja [emoji3] tatt en til?? [emoji4]
 
13 DPO:
Testet i går kveld, som var negativt, den babyplan-staven var altså falsk positiv tidligere. Strimmeltesten var kanskje noe sterkere. Orket ikke skrive dette i går da jeg ble helt ute av meg og alt jeg trengte var god omsorg fra kjæresten❤
Tok test i dag også, som jeg egentlig visste ble negativ. Føler meg ganske ferdig med testing og hele dette forsøket, og hver gang jeg tar en ny Lutinus spørr jeg meg hvorfor jeg orker å ta den.

1.IVF, oppsummering:
Jeg mener jeg kjente festesmerter i dette forsøket på 6dpo, og at jeg begynte å få positiv test 8 dpo med stigning 9dpo. Derretter gikk det bare nedover fra 10 dpo. Dette er hovedgrunnen til at jeg har hatt så dårlig tro de siste dagene. Siden jeg fikk stigning på testene når jeg var 4 og 5 dpo etter eggløsningssprøyten, negativt 6 og 7 dpo, og så stigning igjen. Kjente også litt kvalme, brystspreng, svimmelhet og var rett og slett veeldig følsom noen dager. De siste dagene har jeg ikke kjent noe - bare følt meg fullstendig tom. Konkluderer med negativt forsøk i dag.

Nå håper jeg bare mensen kommer start, og begynne satse på ventespire før det andre forsøket. Det blir vel ikke før i august siden klinikken har stengt i juli.. Siden jeg ikke fikk noe på frys må vi gjennom det samme en gang til. Ååå som jeg kvier meg til uttaket.. og all ventingen hele tiden!

Jeg føler meg generelt langt nede nå, og vet ikke om jeg klarer å komme meg tilbake på jobb på mandag, der også min gravide venninne er. Orker ikke høre snakk om det hele tiden. Da kommer jeg til å knekke helt sammen. Så akkurat nå vet jeg faktisk ikke hva jeg skal gjøre..
 
Kjære deg, jeg føler sånn med deg. Det er en helt forferdelig berg- og dalbane vi går igjennom.
Jeg håper du og mannen kan bruke sommeren til god kjærestetid, og samle krefter til august. Sender deg en stor klem :Heartred:Heartred
 
Sender over en stor god klem[emoji173] [emoji173]
 
❤️❤️❤️
 
Back
Topp