Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Babyplan-testene skal være lik sensitivitet (10mIU). Ja, bildet er tatt innen 5 minutter, som står på pakken.Hmm det er absolutt en strek på staven fra BP. Er det lik sensitivitet på de ulike? Er bildet tatt innen fristen som står på pakken?
Babyplan-testene skal være lik sensitivitet (10mIU). Ja, bildet er tatt innen 5 minutter, som står på pakken.
Enig[emoji23] [emoji85] stemmer for kveldstest så du får bare bli litt dehydrert i ettermiddag[emoji6]Du holder spenningen oppe altså!!! Du får la være å drikke noe på flere timer og ikke tisse og ta my kveldstest[emoji120][emoji24][emoji24]
Enig[emoji23] [emoji85] stemmer for kveldstest så du får bare bli litt dehydrert i ettermiddag[emoji6]
Hahaha nei jeg veit[emoji23] [emoji23] [emoji23] jeg var vel omtrent konstant litt dehydrert til godt uti uke 4[emoji28] måtte jo teste morgen og kveld[emoji85] [emoji85]Dehydrering er en bagetell for en ivf'er[emoji23] en mann hadde ALDRI klart det[emoji23][emoji23][emoji23]
Du holder spenningen oppe altså!!! Du får la være å drikke noe på flere timer og ikke tisse og ta ny kveldstest
Enigstemmer for kveldstest så du får bare bli litt dehydrert i ettermiddag
Signerer de andre her!
Dehydrering er en bagetell for en ivf'eren mann hadde ALDRI klart det
Haha dere altså Ikke det at jeg drikker så mye uansett. Jeg skal prøve, om ikke er det ikke lenge fra kveld til morning. Men som sagt har jeg ikke noe tro på at den stemmer. Ingen brystspreng lenger, føler meg kanskje ørlite mer opplagt og føler meg rett og slett helt tom. Men heey - håpet lenge leve!
Hahaha nei jeg veit[emoji23] [emoji23] [emoji23] jeg var vel omtrent konstant litt dehydrert til godt uti uke 4[emoji28] måtte jo teste morgen og kveld[emoji85] [emoji85]
Da satser jeg det lille håpet jeg har på at det er slik, men med 12 dpo tror jeg det skal mye til ift testene mine.Det var akkurat slik jeg hadde det da jeg ble gravid i desember. Alle symptomer forsvant 9-10 dpo og jeg var HELT sikker på at det ikke hadde klaffet. Men det hadde det! Så symptomjakt er ikke en metode å stole på
Hahaha, har hatt det slik om morningene, at jeg ligger å prøve å få sove igjen for å vente ekstra lenge med å tisseJa, fy søren! Var nesten befriende da mensen kom og jeg kunne drikke og tisse når jeg ville[emoji23]
Sorry dagbokkupping Kicks[emoji41]