Tusen takk, det var kjekt å høreNyt sommerferien Gleder meg til å følge deg til høsten
Hehe, det tenkte jeg også, går jo egentlig veldig imot teorien om å bli gravid Men det er visst for å legge eggene litt i "dvale", for å forbedre eggkvaliteten og prøve å få flere modne egg, da jeg fikk veldig mange små sist som ikke var modne nok. Så blir det kort regime som sist, bare at jeg skal øke Gonal-F dosen fra 125 til 150. Skal gå på Metformin som før.Hvorfor p-piller?
Bare nysgjerrig altså
Det blir jo veldig spennende og se om det faktisk funker, om ikke blir det litt kjipt å ha måttet vente 2,5 uker lengre enn nødvendig Neida, skal ikke klage så mye, jeg stoler jo selvfølgelig på at de vet hva de gjør
Det jeg derimot er veldig usikker på er at jeg i juli har denne timen i det offentlige der jeg skal på utredning, og om p-pillene har noe betydning i forhold til det. Selv tenker jeg jo at det har det, men når jeg ringte å spurte dem, så visste ikke sekretær det, og ikke kunne hun finne ut av det heller. Så da tenker jeg at jeg vertfall har prøvd å si fra og finne ut om det, så får jeg bare ta det som det kommer