Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk Satser på det - selv om jeg har litt problemer med tanken på å få et barn som har vært frossent noen år Neida, hadde nok vent meg til tanken og blitt takknemlig for det som måtte kommeGratulerer med vel overstått og 6 egg! Der får vi håpe det finnes en liten pode til dere og kanskje frossent søsken også!
Du fikk nok Ovitrelle for å lure kroppen til å tro den allerede er gravid. Teorien er at egget fester seg lettere da
Tusen takk Satser på det - selv om jeg har litt problemer med tanken på å få et barn som har vært frossent noen år Neida, hadde nok vent meg til tanken og blitt takknemlig for det som måtte komme
Lurer litt på hvordan det er med sykmelding i rugeperioden, for jeg jobber på en avdeling hvor der blir gitt en del cellegift, som ikke gravide skal forholde seg til overhode. Tror ikke jeg hadde klart å hatt noe med de pasientene å gjøre i den perioden, og vil jo ikke fortelle alle jeg jobber sammen med hva jeg holder på med heller. Glemte å spørre legen i dag, får evt. høre på mandag
Ruger du nå? For første gang? Hvordan gjør du det på jobb? Har du spurt legen om sykmelding?Har akkurat samme problem, cellegift på jobb og ruging. Har ikke blitt enig med meg selv hva som er best. Vil ikke fortelle noe på jobb, men heller ikke jobbe med cellegift
Ruger du nå? For første gang? Hvordan gjør du det på jobb? Har du spurt legen om sykmelding?
Uff, det var leit å høre Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, jobber ganske mye fram mot testdato også.. Er så redd for å ødelegge noe som kunne vært unngått..Nei, gjorde det i desember. Jeg hadde cellegiftspasienter, men var veldig forsiktig. Tømte ikke urin/oppkast etc... men fikk påvist foster med skader i 12. uke så måtte avslutte sv.skapet. Dette gjorde meg ikke akkurat mindre redd for en evt neste gang.
Uff, det var leit å høre Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, jobber ganske mye fram mot testdato også.. Er så redd for å ødelegge noe som kunne vært unngått..
Da fikk jeg telefon fra klinikken. Fikk jo ut 6 egg i går, hvor 3 av de egentlig ikke var store og modne nok til å bli befruktet. Det ble de heller ikke. Men de andre 3 har blitt befruktet og deler seg fint![emoji2]
Kan ikke tro det! Nå gleder jeg meg sykt til innsett på mandag, og føler mer og mer at dette skal gå veien. Når jeg spurte om de ringte i helgen om noe mer skulle skje med de små, virket det ikke som det var et alternativ engang. Den hyggelige damen roet meg godt ned. Og så kom det visst noen tårer etter jeg la på og fikk reflektert over at det ligger 3 små som skal vokse og bli enda sterkere, og ikke minst gjøre oss til verdens lykkeligste foreldre - tenk om 2 uker er det testdato [emoji3][emoji173]
Herlig! Nyt dagene fram til innsett på mandag, for da starter skrulleukeneDa fikk jeg telefon fra klinikken. Fikk jo ut 6 egg i går, hvor 3 av de egentlig ikke var store og modne nok til å bli befruktet. Det ble de heller ikke. Men de 3 andre har blitt befruktet og deler seg fint![emoji3][emoji173]
Kan ikke tro det! Nå gleder jeg meg sykt til innsett på mandag, og føler mer og mer at dette skal gå veien. Når jeg spurte om de ringte i helgen om noe mer skulle skje med de små, virket det ikke som det var et alternativ engang. Den hyggelige damen roet meg godt ned. Og så kom det visst noen tårer etter jeg la på og fikk reflektert over at det ligger 3 små som skal vokse og bli enda sterkere, og ikke minst gjøre oss til verdens lykkeligste foreldre - tenk om 2 uker er det testdato [emoji3][emoji173]
Tusen takk❤ Ser fram til mandag, men har så mye smerter etter uttaket i går. Håper det forsvinner så jeg kan nyte det litt mer. Nå kvir jeg meg litt til de skal inn å rote der igjen..Gratulerer med godt resultat! Jeg hadde samme resultat med det siste forsøket mitt nå som jeg ble gravid lykke til med innsett [emoji173]
Tusen takk❤ Ser fram til mandag, men har så mye smerter etter uttaket i går. Håper det forsvinner så jeg kan nyte det litt mer. Nå kvir jeg meg litt til de skal inn å rote der igjen..