?Kates dagbok?

Hei på deg Kate[:)]

No nærme det seg spraystart med stormskritt[:D][;)]

God helg[:)][:)][:)]

2 DAGER TIL START!

Bare 2 dager igjen nå, tiden har bare rast avgårde. [:)][:D][:)]

Wow, her er det full nedtelling ja, tok meg en tur innom for å ønske deg lykke til på ferden, og jeg håper resultatet denne gangen blir en stor sprekkferdig mage etter hvert[8D]

Takk for det[:)]

Tenk i måro kan du skriva kun 1 dag igjen[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Nesing

To dager! Er det virkelig sant? Kan ikke fatte hvor raskt tiden har gått (synes jeg selvsagt), men endelig nærmer det seg med stormskritt. Vi har lagret opp tonnevis med babystøv. Rett og slett stjålet litt hver gang vi har gått forbi foreldre med små babyer når vi er ute. Nå er det nemlig DIN tur, vennen! Krysser det vi eier og har, og enda litt til, for fullklaff denne gangen. Kate, du er verdens flotteste jente/dame med et pågangsmot jeg beundrer enormt.

Ta godt vare på deg selv i tiden som kommer!

Store, spente klemmer fra Gustemann og Nesing [:)][:)]

Takk for flotte ord vennen, du er god å ha[:)]
Takker så mye for all babystøvet du har samlet opp for meg.
Synes tiden har rast avgårde selv jeg, imorgen skal jeg på apoteket og kjøpe medisniner som jeg har bestilt. Det er virkelig et tegn på at nå nærmer det seg, selv om jeg må gå nesten 4 uker på sprayen før alvoret begynner...

1 DAG TIL START!

Synes tiden har rast avgårde jeg, nå er jeg faktisk igang igjen IMORGEN!
Da blir det en tur på apotekt idag for å hente medisiner...

Tenk da, hvis jeg faktisk blir gravid denne gang.
Siste p-pille ble også tatt idag, så håper den har fått ryddet litt opp.

Imorgen begynner alvoret! Håper jeg blir like heldig denne gangen med sprayen, slik at jeg slipper de vonde bivirkningene som mange sliter med. Men den vanlige milde hodepinen får jeg jo alltid, men den skal jeg virkelig ikke klage over bare jeg slipper alt det andre.
Den er absolutt til å holde ut, uten å klage.

Oioioi[:D] I morgon er dagen! Hæærlig! Tida har flydd altså![;)] Dette blir spennande Kate!! Krysse fingrane for deg veit du Kanskje er med heldige å havne i aug/sept-forumet i lag! Dersom ting går for meg, så trur eg ca. termin kan bli rundt slutten av august, så vil då ha ein fot innenfor aug og sept-terminforumene[:)]

Gler meg til å følga deg vidare!![:D]

ORIGINAL: [miss]

Oioioi[:D] I morgon er dagen! Hæærlig! Tida har flydd altså![;)] Dette blir spennande Kate!! Krysse fingrane for deg veit du Kanskje er med heldige å havne i aug/sept-forumet i lag! Dersom ting går for meg, så trur eg ca. termin kan bli rundt slutten av august, så vil då ha ein fot innenfor aug og sept-terminforumene[:)]

Gler meg til å følga deg vidare!![:D]

Ja det hadde vært helt topp og komme på terminforum sammen med deg:)
Vi får satse på at det blir sånn.

Imorra er dagen her allerede. Tiden har flydd så fort. [:)]
Krysser fingre og tær for deg, kate. Dette skal gå din vei.
Følger spent med. [:)]

Endelig var dagen her, gratulerer med spraystart. [:)]
Denne gangen er det din tur kate. Fortjener du virkelig.

Takk for posetive ord jenter!
Ja da er jeg igang...[:)]

Planen framover blir da slik:

Nesespraystart 29.10

Hormonsprøyter: 26.11 (Denne gang prøver vi Gonal F)

Ultralyd: 05.12.

Mulig uttak og innsetting: Uke 50

I tilegg går jeg da på metformin som jeg allerede har gått et par måneder på. Har også i forkant brukt 2 P-pille brett.

Endelig er du i gong[:D] 
No ska da væra din tur Kate. Er sikker på at du kommer til å bli gravid[:)] Heie på deg[:D][:D][:D]

Uttak i veke 50 ja. Ligger ann til ein fantastisk julapresang no[;)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Endelig er du i gong[:D] 
No ska da væra din tur Kate. Er sikker på at du kommer til å bli gravid[:)] Heie på deg[:D][:D][:D]

Uttak i veke 50 ja. Ligger ann til ein fantastisk julapresang no[;)]

Hihi, ja det blir jo da testing rett før jul det....Tidenes julepressang kanskje?

Å, endelig Kate er du igang igjen. På ferden til å bli mor!! Og jeg er kjempespent sammen med deg og gleder meg til å høre hvordan tiden fremover blir. [:)]
Jeg heier på deg!!

*Merker du noe enda??*

ORIGINAL: Sola1979

Å, endelig Kate er du igang igjen. På ferden til å bli mor!! Og jeg er kjempespent sammen med deg og gleder meg til å høre hvordan tiden fremover blir. [:)]
Jeg heier på deg!!

*Merker du noe enda??*

Om jeg merker noe til sprayen mener du?
Nei det gjør jeg overhode ikke, har jo bare gått på den i tre dager da...og har ikke reagert spesielt på den før heller. Bare litt hodepine etter 2-3 uker.

Så moro at du er i gang! Blir spennende å følge deg videre[:)]

Back
Topp