vestlandsjento
Gift med forumet
Hei på deg Kate[:)]
No nærme det seg spraystart med stormskritt[:D][;)]
God helg[:)][:)][:)]
No nærme det seg spraystart med stormskritt[:D][;)]
God helg[:)][:)][:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Nesing
To dager! Er det virkelig sant? Kan ikke fatte hvor raskt tiden har gått (synes jeg selvsagt), men endelig nærmer det seg med stormskritt. Vi har lagret opp tonnevis med babystøv. Rett og slett stjålet litt hver gang vi har gått forbi foreldre med små babyer når vi er ute. Nå er det nemlig DIN tur, vennen! Krysser det vi eier og har, og enda litt til, for fullklaff denne gangen. Kate, du er verdens flotteste jente/dame med et pågangsmot jeg beundrer enormt.
Ta godt vare på deg selv i tiden som kommer!
Store, spente klemmer fra Gustemann og Nesing [:)][:)]

Kanskje er med heldige å havne i aug/sept-forumet i lag! Dersom ting går for meg, så trur eg ca. termin kan bli rundt slutten av august, så vil då ha ein fot innenfor aug og sept-terminforumene[:)]ORIGINAL: [miss]
Oioioi[:D] I morgon er dagen! Hæærlig! Tida har flydd altså![;)] Dette blir spennande Kate!! Krysse fingrane for deg veit duKanskje er med heldige å havne i aug/sept-forumet i lag! Dersom ting går for meg, så trur eg ca. termin kan bli rundt slutten av august, så vil då ha ein fot innenfor aug og sept-terminforumene[:)]
Gler meg til å følga deg vidare!![:D]
ORIGINAL: vestlandsjento
Endelig er du i gong[:D]
No ska da væra din tur Kate. Er sikker på at du kommer til å bli gravid[:)] Heie på deg[:D][:D][:D]
Uttak i veke 50 ja. Ligger ann til ein fantastisk julapresang no[;)]
ORIGINAL: Sola1979
Å, endelig Kate er du igang igjen. På ferden til å bli mor!! Og jeg er kjempespent sammen med deg og gleder meg til å høre hvordan tiden fremover blir. [:)]
Jeg heier på deg!!
*Merker du noe enda??*